-
Ubezpieczyciele przed wyzwaniami. Klienci chcą prostych polis i nie tylko tego
... klienta. Jako zalety tego rozwiązania ankietowani wskazali także łatwość porównywania z innymi produktami, a także respektowanie prywatności. Wadą jest z kolei brak personalizacji. W przypadku zakupu ubezpieczenia na dom, podstawowa wersja produktu ... być elastyczni i dla pewnych grup konsumentów uprościć swoje produkty i jasno przedstawiać ich wartość ...
-
Najlepsze produkty oszczędnościowe I-III 2012
... wartość z przedziału 105%-108% ceny początkowej każdej akcji. Wysokość kuponu dla pierwszego terminu obserwacji wynosi 5%, dla drugiego 10%, a dla trzeciego 15%. Ostateczne oprocentowanie produktu ... dla nich terminach. Wypłata środków po osiągnięciu uprawnień może następować jednorazowo lub w ratach, bez ponoszenia kosztów. Opłata pobierana od klienta ...
-
Rozliczenie dropshippingu w podatku dochodowym
... produktu. Wnioskodawca wskazał tutaj, że nie dostaje od producenta żadnych faktur, te dostają bezpośrednio klient/zamawiający. Sam zainteresowany posiada jedynie zestawienie wszystkich dokonanych transakcji oraz wyciąg bankowy, z którego wynika wartość otrzymanej kwoty od klienta oraz wartość ... od klienta a kwotą przekazaną dostawcy towaru). Dla celów ...
-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... ” przez cały proces sprzedaży, współpracy z firmą czy użytkowania produktu. Innymi słowy, ponieważ jakość kontaktu, relacji i obsługi dla ludzi staje się równie ważna jak same ... między zespołami i pracowania w oparciu o stosunkowo nowe wskaźniki, takie jak wartość klienta w całym okresie współpracy (Lifetime Customer Value - LTV). Takie podejście ...
-
Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą
... wartość to odpowiedź na realne potrzeby Budując tożsamość takiej marki powinniśmy opierać ją przede wszystkim na realnej wartości wynikającej z produktu ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... pozyskania klienta oraz jego LCV (lifetime consumer value, czyli długookresowa wartość klienta). Sektor: consulting ... sprzedażową poprzez e‑mail. Jesteś dostawcą produktu technologicznego i zastanawiasz się, jak informować ... 2012 roku prowadziłem szkolenie z budowania baz danych dla jednego z największych i najstarszych hoteli w Warszawie. Kiedy ...
-
Firmowa strona internetowa: co przyciągnie potencjalnych klientów?
... potencjalnego klienta danych kontaktowych może zapewnić dostęp do kilku rodzajów treści lub do contentu specyficznego tylko dla danej usługi bądź produktu. Nie ... 4. Benchmarki, oceny lub kwestionariusze W zależności od oferowanego produktu lub usługi, możesz zapewnić odwiedzającym dodatkową wartość, w postaci banchmarków, ocen, quizów lub ankiet. ...
-
Wydatki na IT w 2014 r. - wzrost będzie niewielki
... się dostępne dla coraz szerszej grupy konsumentów ... więc przewidywanej ilości zakupów, wartość wydatków spadła. Powodem był wzrost konkurencji ... klienta. Dlatego dane rozwiązanie powinno być na bieżąco dopasowywane do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej. Co ważne, potrzeba elastyczności czy skonsolidowania określonych funkcji produktu ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... przedmiotów importowanych głównie z Azji. Przydatność, estetyka i wartość promocyjna takich gadżetów są często wątpliwe ... długo przed powstaniem finalnego produktu. Jak jednak je zaplanować, by już ... ustrukturyzować, by rzeczywiście stały się dla nas użyteczne. Pomaga w tym ... punktach sprzedaży i bezpośrednie dotarcie do klienta, np. za pośrednictwem ...
-
Bezpieczny import z Chin w 3 krokach
... dla Twojego produktu surowca ... przesłać producent na prośbę klienta ... dla importerów obarczony ryzykiem – wiele zależy od uczciwości sprzedawcy. Chińczycy nie są zwolennikami skomplikowanych instrumentów finansowych. Niemniej ich zdolność akceptacji dla bardziej złożonych sposobów płatności wzrasta proporcjonalnie do skali zamówienia. Im większa wartość ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... , co zeszłoroczny śnieg. Do niedawna podobną wartość przypisywało im większość przedsiębiorstw, jednak okres ... utrzymywaniu relacji konsumenckich. Poznanie szczegółowego profilu klienta pomaga w opracowaniu skutecznych kampanii reklamowych, a analiza jego ... w jaki sposób klienci korzystają z produktu oraz wyodrębnić zaniedbane segmenty, dla których ...
-
Boisz się kupować przez internet? Poznaj prawa konsumenta
... Szacuje się, że na koniec bieżącego roku wartość rodzimego e-handlu osiągnie poziom nawet 50 mld ... na zapisy, które nie zawsze są zgodne z prawem: – Dla przykładu, jeżeli chcemy zrezygnować z zakupu, sprzedawca ... tej samej cenie i o podobnych parametrach, gdy zamówionego przez klienta produktu np. zabrakło w magazynie lub przestał być produkowany. – W ...
-
Mobilny CRM
... TechNet, 2002a]: Wprowadzanie zamówień w bezpieczny sposób bezpośrednio u klienta, Raportowanie o dostępności produktu oraz czasie dostawy, Śledzenie i szeregowanie pojawiających się ... urządzeń mobilnych. Każdy element danych powinien bowiem tworzyć pewną wartość dla użytkownika. W rezultacie nie musi on nawigować przez rozbudowane menu w ...
Tematy: -
Wizjoner czy marketingowy liczygrosz
... produktu, jak i relacji międzyludzkich. Żadne przedsiębrane przez nas programy oceny wyników naszych działań - mierzenie, ważenie i liczenie - nie powiedzą nam tyle, co ich bezpośredni odbiorca - klient. Oto kilka korzyści dla firmy osiaganych z przeprowadzenia badania satysfakcji: - informacja na temat konkretnych oczekiwań klienta ...
Tematy: -
Kredyt mieszkaniowy: problemy ze spłatą
... banki planują wprowadzenie tego produktu do swojej oferty. Z informacji ... nalicza odsetki według stopy dla zadłużenia przeterminowanego. I tak na przykład w ... w zakresie dobrowolnej sprzedaży nieruchomości przez klienta na wolnym rynku, przy ... wartość ich zabezpieczenia cały czas rośnie. Nawet po kilku miesiącach wartość nieruchomości jest ...
-
Rynek usług zarządzania dokumentami w Polsce
... klienta. Jak prognozuje IPSOS, w ciągu najbliższych dwóch lat wartość polskiego rynku usług związanych z zarządzaniem dokumentami w firmach podwoi się. W 2005 roku rynek ten miał wartość 120 mln USD. Koniec z papierem Najważniejsze dla ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... wzrosła o 66% w porównaniu z rokiem ubiegłym, osiągając wartość 4,5 mld zł. Przewiduje się, że tendencja ... powodzeniem rozpocząć sprzedaż przez Internet jakiegokolwiek produktu lub usługi. Może to ... gdy po złożonej reklamacji przez klienta nie ma możliwości dostarczenia ... więcej sklepów internetowych, dla których ważne jest potwierdzenie swojego ...
-
Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki
... produktu lub usługi. Co z tego, że nasz klub ma nazwę, skoro wszystkim kojarzy się ona z fatalną organizacją, niskim poziomem widowisk, brakiem bezpieczeństwa i poczucia choćby minimalne- go komfortu? Marka może mieć wartość ... zarządzanie, organizacja, obsługa klienta, a także, jaka jest ... aspekt ma decydujące znaczenie dla siły marki. Marki oparte na ...
-
Reklama jako propozycja zawarcia umowy
... produktu. Wówczas, dla rozwiania ewentualnych wątpliwości, oferent (najczęściej producent) zastrzega, że konkretna cena obowiązuje tylko w okresie promocyjnym lub do wyczerpania zapasów produktu ... i dopiero zamówienie złożone przez potencjalnego klienta należy traktować jako ofertę ... lub takie, których świadczenie ma dużą wartość, a także reklamy, które ...
-
Product placement w Internecie?
... wartość ponad 60 mln dolarów. Jak to się robi? Product placement nie jest otwartą reklamą, jednak siła oddziaływania na świadomość klienta, ze względu na wzmocnioną wiarygodność w przekazie, może być nawet silniejsza. Konsument nie tylko dowiaduje się o istnieniu danego produktu ... danego produktu, w jakich sytuacjach będzie użyteczny dla konsumenta, a ...
-
Kreatywność w marketingu
... celem pozostaje skuteczna perswazja komunikacyjna i sprzedaż. Dla twórcy natomiast celem ... schematach dystrybucji i akwizycji klienta, polityce cenowej, programach filiacyjnych ... szczególności dotyczy to relacji postrzegana wartość – postrzegana cena. I tu ... zmieniła się radykalnie bez jakiejkolwiek modyfikacji produktu w momencie, gdy dodano trzecią ...
-
Kredyty hipoteczne: jakie zmiany w 2011 roku?
... klienta. Konkurując ze sobą, będą wykorzystywać wysokość oferowanego kredytu, długość okresu kredytowania, cenę, marże, niezbędne minimum formalności oraz szybkość i jakość procesu oferowania produktu ...
-
Jakie szanse mają małe sklepy?
... klienta jest bowiem 5-10 razy bardziej kosztowne niż utrzymanie dotychczasowego. Rosnąca wartość czasu szansą dla małych Zmieniający się styl życia polskich konsumentów paradoksalnie może być szansą dla małych placówek handlowych. Żyjąc w coraz większym pośpiechu, czas nabiera dla ...
-
Wyprzedaże - na co uważać?
... (jako dotychczasową) kryje się wartość, która wcale nie obowiązywała przed przeceną w ... pułapką zastawioną przez sprzedawcę na klienta może być produkt "gratisowy", przynajmniej z nazwy. ... i jest wyższa niż rzeczywista cena produktu przed rozpoczęciem promocji. Za stosowanie ... Jest to spore ułatwienie dla konsumentów chcących dochodzić swoich racji w ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... produktu lub usługi: tzw. core value, czyli wartość podstawowa, to cechy, które ma wiele produktów z danej kategorii. Dla samochodu jest to przewiezienie cię z punktu A do punktu B, dla komputera to możliwość sprawdzenia poczty, połączenia się z internetem itp. Oczywiście wartość podstawowa jest różna dla ...
-
Polacy znów zaciągają kredyty ratalne
... lutym 2013 roku spowodowała znaczne uproszczenie we wnioskowaniu o kredyt ratalny. Brak konieczności przedstawiania przez klienta zaświadczenia o dochodach dla kredytów nawet do kwoty 15 tys. zł spowodowała zwiększoną dostępność tego produktu. Banki poza tradycyjną sprzedażą ratalną produktów z kategorii RTV/AGD zaczęły oferować kredyt ratalny przy ...
-
Czym są polisy inwestycyjne?
... produktu (wariantów może być tutaj sporo, dlatego też będę omawiał najbardziej powszechne ubezpieczenie tego typu o charakterze typowo inwestycyjnym) składka opłacana przez klienta jest automatycznie w całości alokowana w jednostki uczestnictwa ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych wybranych wcześniej przez klienta ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... wprowadziło zmiany, aby lepiej dostosować się do potrzeb klienta. Przykładowo sieć Carrefour (nr 17, wartość 6,8 mld USD) utworzyła wiele mniejszych sklepów ... wartość dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki są wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu, ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... rozwój e-commerce w Polsce. Według szacunków wartość rynku zakupów online w Polsce na ... zakupy właśnie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Automatyzacja obsługi klienta Gartner przewiduje że na koniec 2020 roku już 85 ... produktu. Wirtualna rzeczywistość pozwala sklepom internetowym na stworzenie bardziej spersonalizowanego doświadczenia dla ...
-
Rękojmia a odstąpienie od umowy. Czy znasz różnice?
... kupionego produktu, tak jak w sklepie. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań klienta, ... , sprzedawca może obniżyć zwrot o wartość usług, które już wykonał. Rękojmia, a odstąpienia ... Dla osób fizycznych. Dla osób fizycznych. Stan towaru Nowe i używane. Nowe i używane. Problem Niezgodność z ofertą lub wada. Zmiana zdania. Możliwość korzystania z produktu ...
-
Markowe wydarzenia
... dla niej znak, która rozszerza jej znaczenie znacznie poza "zastrzeżony znak firmowy określający producenta wyrobu, nazwę firmy lub nazwę handlową określonej grupy towarów"2. We współczesnym ujęciu marka obejmuje poza kombinacją produktu ... : kultura, osobowość, wartość, kapitał, użyteczność, image, ... poprawa wskaźnika satysfakcji klienta o jeden punkt ...
Tematy: -
Podróże Internautów 2002-2004
... i dojazdu własnego) wynika ze specyfiki produktu. Wynika to z tego, ... dużo zwiedzać, a standard hotelu był dla nich sprawą drugorzędową. 10. Kiedy ... 11. Wartość rezerwacji Osiągnięta średnia wartość rezerwacji jest znacznie wyższa niż średnia wartość ... jednak na określenie jednolitego profilu klienta internetowych biur i serwisów turystycznych. ...
-
Odpowiednia polityka cenowa to wyższe zyski
... klienta. Błąd nr 7: „Dla nas liczy się klient, a nie jakieś statystyki” Przekonanie, że zarządzanie cenami i rentownością sprowadza się do ustalania cen jest błędne. Odpowiednia konfiguracja oferty dla poszczególnych segmentów klientów oraz zbudowanie efektywnego modelu cenowego również tworzą wartość ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 32/2016
... się produktu – ... Wartość kontraktu wynosi blisko 2,2 mln euro. – Detektory podczerwieni realizowaliśmy dotąd na krótkie zamówienia, chociaż bardzo staramy się to optymalizować – precyzuje Adam Piotrowski. – Efektem zmiany jest kontrakt z Emerson Electric. Udało nam się przekonać tego klienta ... Najważniejszym rynkiem zagranicznym dla spółki w ubiegłym ...
-
Wynajem długoterminowy aut dostawczych
... klienta, jego potrzeby w odniesieniu do praktycznego sposobu wykorzystania pojazdów, jak również oczekiwania finansowe. Jeśli chodzi o kwestie serwisowe dotyczące samych pojazdów, firma Carefleet korzysta głównie z ASO. Dorota Kozłowska (Peugeot Polska). - Podstawowymi czynnikami, które determinują wysokość raty miesięcznej, są wartość ... produktu ...