-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... klienta, dzięki odpowiedniej polityce zwrotów Podobnie jak nasi europejscy sąsiedzi, uznajemy łatwy proces zwrotu i wymiany zakupionego produktu ...
-
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
... dla obydwu stron: dla reklamodawców i dla odbiorców treści. To forma, która dobrze integruje się z miejscem, w którym występuje i przedstawia realną wartość dla użytkownika. Kryterium reklamy natywnej spełniają treści, w których promocja naszej firmy czy produktu ... swoją wiedzą. Takie potraktowanie potencjalnego klienta przekonuje go dużo ...
-
Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?
... produktu jest jednym z najwyższych na świecie- 84%) niedociągnięcia mogą kosztować biznes wiele. Dla firm pozytywną stroną tej często frustrującej utraty współczynnika konwersji jest to, że transakcja już się prawie odbyła, a ruch na stronie sklepu, jego asortyment czy projekt „doświadczenie klienta ... powinni zwiększyć wartość klienta w całym okresie ...
-
3,6 miliona kart kredytowych
... dla kredytówek ING BSK. Inną nowością jest stosowany przez mBank mechanizm suwaków, czyli możliwość elastycznego wyboru przez klienta ... jednak, cały rynek szybko rośnie i karta kredytowa z produktu elitarnego stała się dobrem powszechnym. ... wielkość swojego udziału w rynku, zarówno jeśli chodzi o wartość transakcji, jak i liczbę transakcji, które wynoszą ...
-
Oferty kredytów hipotecznych VII 2010
... Dla klientów zarabiających netto średnio po 3150 zł całkowite obciążenia dochodów zobowiązaniami finansowymi mogą wynieść obecnie 60 proc. zamiast wcześniejszych 50 proc. dochodów. Bank obniżył też marże. Niezależnie od produktu ...
-
Kasa fiskalna 2013: nazwy na paragonach gdy towary używane
... wartość sprzedaży, h. wartość sprzedaży i kwoty podatku według poszczególnych stawek podatku, i. wartość ... określonym dla nazwy, o której mowa w ust. 1 ... klienta. Nie jest to już bowiem sprzedaż odzieży z kategorii „na wagę”, a tym samym konieczna jest bardziej precyzyjna nazwa, która pozwoli klientowi na jednoznaczne określenie kupionego produktu ...
-
Zyski z lokaty lepsze niż konto oszczędnościowe w 2013
... tylko utrzymały one swoją realną wartość, ale także pozwoliły zarobić – ... te stanowią punkt odniesienia dla oprocentowania produktów bankowych. W styczniu 2013 roku ... proc. Skala spadku jest zatem taka sama. Z punktu widzenia klienta, najlepszym wyborem było założenie ... , banki częściej zmieniają oprocentowanie tego produktu (kilka razy w roku), a po ...
-
Rekomendacja U to lepsze ubezpieczenie kredytu
... , aby prawa i obowiązki klienta były dla niego zrozumiałe. Bardzo pomocne w tym powinno być zalecenie, aby klienci otrzymywali tzw. kartę produktu podsumowującą najważniejsze informacje na ... wartość dodana. Przy takim samym zakresie ochrony powinny być one bowiem tańsze niż standardowe polisy. Ograniczona jest tu bowiem tzw. selekcja negatywna. Dla ...
-
Opcje walutowe: roszczenia wobec banków
... produktu pod danego klienta, nie dbając o celowość i zgodność tych struktur z opisami transakcji zawartymi w umowie. – Inna wadliwość tyczy się braku należytej informacji dla ...
-
Odwrócona hipoteka czyli wirtualna rzeczywistość
... klienta do odwróconej hipoteki Bank Pocztowy widzi spory potencjał w nowym produkcie, ale najpierw chce „dokonać dokładnej analizy wewnętrznej w zakresie rentowności produktu ...
-
Zwrot towaru w e-commerce
... ze sklepu do klienta. Przy czym, koszty ... Wartość kwoty odszkodowania powinna być ustalona w oparciu o porównanie wartości rzeczy nowej z obiektywną oceną wartości handlowej oraz dalszej użyteczności o przydatności nadmiernie użytej rzeczy dla ... śladów użytkowania.” „Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Koszty dostawy (…) towaru nie podlegają ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... przypisany sukces w postaci nakłonienia klienta do wykonania pożądanej czynności (uzyskanie konwersji), czyli najczęściej zakupu produktu lub usługi. ... . Kluczową kwestią jest przypisywanie tzw. wag dla kliknięć. Każdy marketer bazując na posiadanej wiedzy ... , biorąc pod uwagę m.in. „całościową wartość klienta” (Customer Lifetime Value - CLV). Biorąc ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... a tym chociażby liczby - z danych Adobe wynika, że wartość sprzedaży w amerykańskim e-commerce sięgnęła w tegoroczny Black Friday ... dla właściciela - Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają? Po pierwsze, jak wynika z danych firmy Bain & Company, pozyskanie nowego klienta ... na stronę www i dokonać zakupu produktu okazuje się, że jest on już ...
-
Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?
... oprogramowanie i inne usługi) osiągną wartość niemal 550 miliardów dolarów, w porównaniu z ... mogą walczyć o klienta jedynie dobrą ceną czy dostępnością. Dla konsumentów z cyfrowego ... klienta”? Trzeba zobaczyć, który obszar naszej działalności wymaga poprawek. W praktyce oznacza to zbudowanie map doświadczeń w procesie korzystania z usługi czy produktu ...
-
Polscy konsumenci kochają małe sklepy
... klienta wartość dodaną, wynika, że najczęściej wskazywana (dominanta) odpowiedź na to pytanie to aż 25%! W ekstremalnych przypadkach, głównie związanych z oferowaniem wyższej jakości produktów, cena produktu ... z biologią – im większe zróżnicowanie, tym więcej korzyści. To kluczowe dla zdrowej gospodarki. Niektóre duże przedsiębiorstwa handlowe, w ...
-
Jaka przyszłość czeka systemy ERP? 2020 rok przyniesie zmiany
... produktu lub usługi do ich potrzeb. Poprawa jakości obsługi klienta, a nawet spersonalizowana oferta, są głównym celem, jaki powinny sobie postawić przedsiębiorstwa w warunkach nasilającej się konkurencji. Lepsza obsługa klienta ...
-
Usługi na majątku ruchomym w myśl podatku VAT
... wykonywane na materiałach własnych oraz powierzonych przez klienta. Takie usługi nie mogą zostać zakwalifikowane ... produktu. Przykładowo w przypadku kłódek polski podatnik dodawałby zasłonkę na kluczyk, która stanowi niewielką część ceny kłódki. W takiej sytuacji również nie ma WDT, a jedynie świadczenie usługi na majątku ruchomym, ponieważ wartość ... dla ...
-
Turcja, Grecja czy Egipt: gdzie spędzamy wakacje?
... wartość rezerwacji na minione wakacje? Jaki rodzaj wyżywienia preferują polscy turyści? Na jak długo najczęściej wyjeżdżamy? W 2021 roku Polacy chętniej niż przed rokiem korzystali z usług agentów turystycznych – mówi Jolanta Kołodziejczyk, dyrektor produktu ... klienta ...
-
Polski rynek ERP 2005-2009 r.
... 2004 roku rynek ten osiągnął wartość ponad 135 milionów USD, ... produktu za relatywnie niską cenę. Teraz rodzime spółki coraz częściej mają w rękach kolejny atut; systemy informatyczne, które efektywnie wspomagają zarządzanie produkcją, logistyką, handlem, czy obsługą klienta ... się jednocześnie łatwiejszym kąskiem dla międzynarodowych koncernów, które ...
-
Budowa domu: jak wybrać kredyt hipoteczny?
... klienta produktu. Każde z powyższych rozwiązań ma swoje wady i zalety. Warto pamiętać o tym, że kredyt hipoteczny nie jest usługą o sztywnych parametrach - wysokość oprocentowania i prowizji możemy negocjować. Dlatego też należałoby zastosować podejście kombinowane - pośrednik może przygotować dla ...
-
Sprawa Goldman Sachs: kto jest winny?
... przedstawić kolejne etapy tworzenia produktu strukturyzowanego, o którym mówimy. Goldman Sachs (GS) ... instrumenty bazowe tracą wartość (tanieją nieruchomości, kredyty subprime stanowiące ... był Paulson & Co., który dla zawarcia transakcji potrzebował drugiej ... jest najczęściej wysokość wynagrodzenia sprzedawcy, interes klienta jest często na dalszym ...
-
EURO 2012 a ubezpieczenie mieszkania
... produktu w ofercie deklaruje większość przebadanych ubezpieczycieli. Zebrane przez Home Broker informacje sugerują, że jeśli fan piłki nożnej dopuści się dewastacji wynajmowanej nieruchomości, o ile jest ubezpieczony, to ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie za szkody. Gdy ich wartość ... klienta ...
-
Outsourcing - dlaczego się nie udaje?
... klienta - zlecającego. W tym – co zaskakujące – prawie jedna czwarta powodów to niesprecyzowane oczekiwania ze strony klienta ... decyduje się na wytwarzanie produktu czy usługi w ramach własnych struktur ... przypadku bardzo wysokiego potencjału dla firmy przy jednocześnie ograniczonej ... wynieść korzyści, gdzie tworzona byłaby znacząca wartość dodana. Kiedy ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... klienta, który kupuje w sieci częściej i za więcej – wyjaśnia Maciej Wyszyński w Sociomantic Labs. Niech cię zobaczą, niech cię zrozumieją Programmatic marketing pozwoli dotrzeć do zagranicznych klientów z „grubszym portfelem” przeznaczanym na zakupy w sieci, a dodatkowo tych rzeczywiście zainteresowanych kupnem konkretnego produktu ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli jak upolować okazje?
... między sobą walkę o klienta i prześcigają się ... wartość orientacyjna. Sprzedawcy nie są niczym zobowiązani do jej przejęcia i z reguły oferują dany artykuł nieco taniej, by uczynić go bardziej atrakcyjnym dla ... produktu i sprawdzić, czy dany sprzedawca rzeczywiście do niej, a nie do sugerowanej ceny producenta doliczył rabat. Pułapka na akcesoria Dla ...
-
Akcje marketingowe: obniżone ceny towarów w rozliczeniu VAT
... w sposób ciągły dla celów zarobkowych. Na podstawie art. 29a ust. ... z 2014 r., poz. 915 z późn. zm.), użyte w ustawie określenie cena oznacza wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą ... którą Wnioskodawca otrzymuje od nabywcy z tytułu sprzedaży ww. produktu, pomniejszone o kwotę podatku ... , zapłacona faktycznie przez klienta stanowi podstawę ...
-
Zabezpiecz się na Black Friday i Cyber Monday
... rozwoju. W skali roku wartość obrotów na jednego klienta wynosi 243 euro, a tymczasem średnia krajów europejskich wynosi przeciętnie 970 euro. Prognozy dla branży e-commerce są jednak bardzo ... to wpływ? Poniżej kilka z nich: koszt dostawy przewyższa cenę produktu; zbyt skomplikowany proces realizacji zamówienia; długi okres oczekiwania na dostawę ...
-
Smart Commerce przyszłością handlu
... nich nie wytrzymało w sieci dwóch lat, podczas gdy dla stron założonych w 2016 r. wartość ta wyniosła już 15,21 proc ... Przez ostatnie kilkadziesiąt lat w handlu dominowała filozofia, że klienta należy po sklepie „przegonić”, aby spędził ... w której klient wysyła przez ten komunikator zdjęcie produktu, który zobaczył w reklamie bądź na bilboardzie, a bot ...
-
Startup: jak wybrać program akceleracyjny i nie żałować?
... na budowę produktu, poszukiwanie klientów czy ... wdrożenie u potencjalnego klienta. Jeśli tak ... wartość w postaci ciekawego networku, unikalnej wiedzy oraz przede wszystkim wdrożeń u potencjalnych klientów. Wyzwaniem jest to, by potrafić je wytypować z gąszczu tych o marginalnej przydatności i przekuć je nie tylko na rozpoznawalność, ale realny biznes dla ...
-
BIK: kredyty hipoteczne i ratalne na plusie
... szybko od złożenia wniosku przez klienta lub oferty przez bank (zazwyczaj złożenie ... to, że ten rodzaj kredytów dla udzielającego banku jest dużo ... wartość Indeksu Jakości w listopadzie wyniosła 2,74%), stąd naturalna ostrożność do ich przyznawania przez banki w okresie niepewności. Ostrożność banków wpływa bezpośrednio na dostępność tego produktu ...
-
Czego boją się CEO? Wygrywa inflacja, ale zagrożeń jest więcej
... klienta, zwiększenie lojalności i kontrolę cen. Ponad połowa (55%) badanych członków zarządów firm zauważa, że poprawa doświadczeń klienta miała pozytywny wpływ na postrzeganie marki. To z kolei buduje lojalność wobec danego produktu ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... dobrze wiedzą, jak trudno jest pozyskać klienta. Wkładają wiele wysiłku w ... do poprawy polskiego m-commerce, to duża wartość dla przedsiębiorców, którzy chcą odpowiednio skalować ... produktu w kategorii, a w trakcie jednej sesji użycia użytkownik często wielokrotnie zmienia zaznaczone parametry. Warto zadbać o to, żeby stan filtrów był widoczny dla ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... produktu jedynie za pomocą wspomagających narzędzi. Kampania musi zostać wsparta emisją bannerów i wysyłką e-mailingu, dla ... - koszt reklamy niezbędnej do dokonania jednego zakupu), - średnia wartość transakcji, - zysk na transakcji. Wszystkie ... satysfakcjonujący koszt pozyskania nowego klienta. W pierwszej kolejności na takie warunki współdziałania ...
Tematy: -
Co czeka polski rynek nieruchomości?
... . Patrząc obiektywnie, jeśli chodzi o wartość udzielonych kredytów nadal jesteśmy w ogonie Europy. Relacja wielkości tego rodzaju kredytów do Produktu Krajowego Brutto nie przekracza ... zysków. Od tego zależą premie i laury dla bankowców, a to najbardziej rzeczowy argument w walce o klienta. Widzimy więc drugi oddech promocji i ofensywy hipotecznej. ...
-
Czym jest nazwa marketingowa?
... , firmę, usługę, dla której powstaje nazwa, z drugiej zaś -- docelowego klienta, który powinien kupić ten ... przede wszystkim treści, jakie komunikuje, czyli tzw. psychologiczna wartość dodana. Dlatego nazwa nie może ... się również podobieństwo fonetyczne, prawdopodobieństwo pomylenia danego produktu z innym -- już zarejestrowanym lub zgłoszonym, a ...