-
Polacy kochają marki własne
11:52 30.10.2023
... osiągnął tym samym 22,1 proc. udziałów w całym polskim rynku FMCG, co stanowiło wzrost o 1,4 p.p. w stosunku do roku poprzedzającego oraz o 3,9 p.p. w stosunku do ... młodymi bez dzieci”, stanowią grupę nadreprezentowaną w porównaniu do struktury nabywców całego kosza FMCG. W opinii Rafała Dobrowolskiego sukcesu marek własnych można upatrywać w dwóch ...
Tematy: zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, zakupy, marki -
Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej
00:47 10.09.2023
... Konsumenci wydają się kierować w swoich decyzjach zakupowych zdrowiem i ekologią, ale w obliczu inflacji są znacznie ostrożniejsi w wydawaniu. To stawia sprzedawców i firmy FMCG w delikatnej sytuacji, w której muszą ostrożnie balansować między jakością, a ceną. Muszą też uwzględnić potrzeby Pokolenia Z, które odrzuca dotychczasowe trendy i zwyczaje ...
Tematy: branża spożywcza, produkty spożywcze, rynek żywności, żywność -
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
00:50 14.04.2021
... na pandemię, bardzo pozytywnie oceniamy dalszy rozwój dyskontów FMCG w Polsce. Nowe „hard dyskonty” w Polsce Okres, w którym mogliśmy określić wiodących ... w e-grocery Sprzedaż internetowa artykułów spożywczych to obecnie ok. 1% udziału w całej sprzedaży rynku FMCG. Jako klienci nie jesteśmy jeszcze przyzwyczajeni do robienia zakupów spożywczych w ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka -
Koszyk zakupowy w 2020 roku. Czy pandemia wpłynęła na ceny?
11:03 25.02.2021
... badania stworzyli koszyk zakupowy składający się z 40 produktów FMCG (ang. Fast Moving Consumer Goods), zawierający artykuły spożywcze i środki czystości. Różnice ... , Warszawie i Szczecinie. Badanie obejmuje porównanie cen analogicznych produktów szybkozbywalnych FMCG, tych samych marek i o takich samych gramaturach. W skład sieci tradycyjnej wchodzą ...
Tematy: koszyk zakupowy, zakupy, zakupy online, ceny produktów spożywczych -
Rynek pracy: handlowcy w czasie COVID-19
10:08 29.12.2020
... nie wszystkie organizacje odnotowały straty w czasie pandemii. Dla niektórych przedstawicieli branży FMCG okres ten co prawda przyniósł spadki rzędu 20-30 proc. na jedną ... wpływają bezpośrednio na zyski firmy – mówi Justyna Bereza, konsultant HRK FMCG. Wyzwanie dla tego zawodu rozpoczęło się w momencie odgórnego wprowadzenia obostrzeń, m.in. ...
Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, handlowcy, handlowiec -
GfK: e-commerce podwoi udział w polskim rynku FMCG?
11:14 19.06.2020
... pośrednictwem e-commerce wzrosły względem poprzedniego roku o pokaźne 30%. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki potencjał do wzrostów w e-commerce ma sektor FMCG? Jak w postrzeganiu konsumentów zmieniła się ogólna definicja trendu convenience? Którzy z detalistów zyskają w najbliższym czasie? W I kwartale br. odsetek gospodarstw domowych, które ...
Tematy: zakupy przez internet, zakupy online, zachowania konsumentów, FMCG -
Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?
13:10 27.03.2020
... gorsza, ostatnie dni pokazują, że zarówno w Polsce, jak i szerzej, w Unii Europejskiej, już zaczęły pojawiać się informacje o ogłaszaniu bankructw w obszarze usług FMCG. Co dalej? Otwartym pytaniem pozostaje, czy po uporaniu się z pandemią koronawirusa, trwale nie zmienią się przyzwyczajenia i preferencje konsumentów. Czy równie ...
Tematy: gospodarka światowa, dobra konsumenckie, FMCG, koronawirus -
Nowe technologie w FMCG i handlu detalicznym. Co nas czeka?
13:09 25.02.2020
... technologiom rozpoznawania obrazu. Koboty Przyszłość sektora handlu detalicznego i FMCG zależy w dużej mierze od współpracy ludzi i robotów. Roboty współpracujące, zwane ... . Ich popularność utrzyma się w roku 2020, co oznacza, że firmy z sektora FMCG oraz detaliści powinni wykorzystać dane oraz zaawansowane narzędzia analityczne (np. narzędzia ...
Tematy: nowe technologie, nowoczesne technologie, obsługa klienta, automatyzacja -
Handel detaliczny w Polsce, czyli ciągle niewielki interwencjonizm
13:18 30.04.2018
... regulacje nie pozostaną bez wpływu na polski handel detaliczny, w tym również na branżę FMCG, która ma zyskiwać coraz to większy udział w rynku e-commerce. Jak jednak ... Usług, DNB Bank Polska. Zdaniem ekspertów DNB, pod znakiem zapytania stoją szczególnie wyniki branży FMCG, która stanowi aż 35 proc. sektora handlu detalicznego. Na razie jednak ...
Tematy: FMCG, handel detaliczny, sprzedaż detaliczna -
W FMCG liczy się jakość produktu oraz customer experience
10:47 05.10.2017
... co zostało wskazane jako najważniejszy priorytet przez 33% menedżerów z branży FMCG. Jednocześnie połowa menedżerów twierdzi, iż zmiany zachowań konsumentów (51% wskazań) oraz nowoczesne ... przewadze strategicznej. Obecnie największym wyzwaniem dla zarządów firm operujących na rynkach FMCG – niezależnie od tego czy są to producenci, czy sieci ...
Tematy: customer experience, FMCG, dobra konsumpcyjne, rozwój firmy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- inflacja
- nowe technologie
- zakupy online
- koronawirus
- zakupy przez internet
- zakupy
- sztuczna inteligencja
- wydatki gospodarstw domowych
- marki
- wydatki Polaków
- decyzje zakupowe
- gospodarka światowa
- rozwój firmy
- obsługa klienta
- sieci handlowe
- zakupy internetowe
- handel detaliczny