-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2018
... w sprzedaży do klienta prywatnego – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Jakub Góralczyk z firmy SEAT. Polska stała się jednym z dziesięciu największych rynków dla SEAT-a. ... tys.). – SEAT bardzo silnie się rozwija w sensie geograficznym. Do tej pory marka była obecna przede wszystkim w Europie, a w najbliższych latach będziemy obecni również ...
-
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
... rzeczy, że dostrzegła mnie duża i znana marka”. Pytaj o zdanie! Chociaż podobne podejście wymaga włożenia sporej ilości czasu i stałej czujności, firmy także na tym stałym ... które produkty mogą okazać się potencjalnym sprzedażowym hitem. Wystarczy, że marka przestrzegająca reguł komunikacji z pokoleniem Z zamieści post z prośbą o ocenę czy wybór, aby ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 43/2019
... najlepszych światowych marek. I tym razem okazało się, że w tej grupie dominują firmy technologiczne. Apple, Google i Amazon ponownie znalazły się na szczycie tego rankingu. ... to jak postrzegana jest na świecie; jaką wartość marka ma dla firmy; jakie plany na przyszłość ma marka. Przygotowując swój werdykt firma oblicza później "ogólny zwrot ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... firmy telekomunikacyjne wydają znacznie więcej na reklamę telewizyjną i radiową niż przeciętna marka – w 2020 roku przeznaczyły na telewizję i radio 42% swoich budżetów, podczas gdy przeciętna marka ... uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy telekomunikacyjne okazały się być cichymi bohaterami pandemii, przenosząc ...
-
Bentley Continental GT V8, czyli luksusowa katapulta na czterech kołach
... . I trudno się temu dziwić, skoro potrafi tak skutecznie łączyć piękno, komfort oraz osiągi. Brytyjska marka jest wierna tradycji i widać to gołym okiem. Ta sylwetka jest niczym logo prestiżowej firmy symbolizujące tożsamość. Tożsamość stylistyczna, rzecz jasna. Dyskretna czerń? Nie tym razem. Nawet ciemna ...
-
Zrównoważony rozwój w e-commerce: jak duże ma znaczenie?
... ). Warto więc, by firmy inwestowały w bycie ... marka. Bez tych informacji e-konsumenci po prostu mogą nie zdecydować się na zakupy w danym e-sklepie. O badaniu: Badanie zostało zrealizowane przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej w październiku 2021 roku, na grupie ponad 1530 konsumentów i 54 osób, które reprezentują firmy ...
-
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
... 4 Polaków wciąż dostaje codziennie do 20 e-maili informujących o promocji lub ofercie firmy[3]. Z tego powodu tradycyjna skrzynka pocztowa staje się coraz bardziej konkurencyjna ... LavOnline zajmująca się pielęgnacją garderoby. Aby przyciągnąć uwagę odbiorców, marka rozesłała przesyłki, które przypominały białą koszulkę. W środku umieściła pomidora, ...
-
Najpopularniejsze marki sieci detalicznych w Polsce 2023: Rossmann, Lidl i Biedronka
... , Media Expert oraz CCC. Ranking TOP 5 Improvers prezentuje firmy, które znacząco poprawiły swój wynik w porównaniu z poprzednim rokiem. Na pierwszym miejscu znalazła się marka Action, która zanotowała wzrost wskaźnika YouGov BrandIndex o 4,4 p.p. ... tego powodu lista Top Improvers obejmuje jedynie 5 sieci. – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska firmy ...
-
Używane samochody elektryczne: czy to się sprzedaje?
... elektrycznych NaszEauto? Jaka część używanych elektryków to auta importowane? Która marka używanych elektryków jest w Polsce najbardziej popularna? Od początku lutego w Polsce ... samochodów (ponad 70% transakcji to sprzedaż do biznesu), zdominowany przez firmy, floty i wypożyczalnie, jest wrażliwy na dopłaty tylko w kontekście decyzji kosztowych, a ...
-
Elon Musk, Tesla i kryzys lojalności klientów - jak kontrowersje wpływają na markę
... góry lodowej w budowaniu dobrych relacji z klientami. Kluczowa jest spójność i wiarygodność. Klienci oczekują, że marka będzie konsekwentna w swoich wartościach, obietnicach i jakości produktów czy usług. Jeśli lider firmy zachowuje się nieprzewidywalnie i zmienia zdanie w kluczowych kwestiach, podważa to zaufanie do całej organizacji. Klienci są ...
-
Pokolenie Z - jak cyfrowe doświadczenia budują lojalność klientów na lata
... , z dużym prawdopodobieństwem pozostanie jej wierna także w dojrzałym wieku - dodaje Celer. Marka na uczelni to coś więcej niż sprzedaż Co więcej, studenci ... konsumenci mają naturalną zdolność przyswajania nowości i adaptacji do zmieniającego się świata. Zatem firmy technologiczne, które wprowadzają na rynek nowe produkty, powinny testować je właśnie ...
-
Najbardziej innowacyjne marki 2025. Co łączy KFC i Netflixa?
... Marka Netflix buduje wzrost dzięki właśnie takiemu podejściu i stale ewoluującej ofercie. Firma eksperymentuje zarówno z technologią (wyszukiwanie oparte na AI i interaktywne narracje), jak i rodzajami oferowanych treści (gry i sport na żywo). Firmy ... się zbyt wolno - Reed Hastings, były prezes firmy Netflix. Netflix Jest liderem i przykładem dla ...
-
Idea GSM pod marką Orange
... bardzo dobrego wyboru, zwłaszcza w kontekście długofalowej strategii rozwoju naszej firmy” – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny Polskiej Telefonii Komórkowej ... całej Grupy TP” – mówi Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej S.A. Marka Orange została wprowadzana po raz pierwszy na rynek brytyjski w kwietniu 1994 ...
-
Nokia szóstą marką na świecie
... firmy Interbrand Corporation. Przy ocenie najbardziej wartościowych marek świata branych jest pod uwagę wiele czynników. W celu równej kwalifikacji firm każda marka powinna mieć wartość powyżej 1 USD miliarda, z czego 1/3 tej wartości powinna być zarabiana poza granicami kraju pochodzenia marki, oprócz tego marka ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2009
... marka numer dwa o wartości 76.2 miliardów dolarów. Coca-Cola zajmuje trzecią pozycję przy wartości 67.6 miliardów dolarów. “W obecnej sytuacji przy zmniejszającej się wartości wielu firm, wzrosło znaczenie marek, które mogą pomóc firmom przetrwać trudny okres” - mówi Joanna Seddon, CEO Millward Brown Optimor. - “Firmy ... się marka Vodafone (+45%). ...
-
Polski branding narodowy w powijakach
... nowoczesna komunikacja, taka która by wiązała emocjonalnie z marką. Generalnie brakuje odwagi. Mało która marka skutecznie wykorzystuje narzędzia Web 2.0, jeżeli już któraś inicjuje takie działania, zwykle szybko one ... Polakach pozytywne mniemanie za granicą. Tymczasem takie plany zamierzają zrealizować na naszym terenie zagraniczne firmy finansowe ...
-
Jak powinna być oznakowana żywność?
... Oto przykłady dobrowolnych deklaracji i informacji znajdujących się na etykietach: Marka produktu Marka produktu pojawia się niemal na wszystkich etykietach, jako element ... między wersją „lekką” a standardową jest niewielka różnica lub wersja „light” produktu jednej firmy zawiera tyle samo tłuszczu, co wersja pełnotłusta innego producenta. Jedynie ...
-
Jak budować lojalność klienta?
... związanych z kłopotami wynikającymi z rozwoju współczesnego świata. W krajach rozwiniętych istnieją firmy pomagające wybrać najlepszego operatora, bo porównanie wszystkich istniejących planów ... z marką. Im bardziej marka jest przystępna i pozwala włączyć się do swojego życia, tym bardziej czują się z nią związani. Jeżeli marka zapewnia swoim ...
-
ARSS: salony kosmetyczne i fryzjerskie 2010
... marka dają im większe poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza że w Polsce na franczyzę postawiły przede wszystkim sieci zagraniczne, które w różnych krajach mają już kilkaset, a niekiedy nawet ponad 1000 salonów. Polska kontra Francja ARSS podaje, iż palma pierwszeństwa należy jednak do polskiej firmy ... Professionnel Salon Express (marka dla sieci ...
-
Telewizory LCD: preferencje zakupowe V 2010
... poszczególnych producentów telewizorów LCD był używany rzadziej niż parametr Tuner DVBT-MPEG4. Wyjątek stanowiła marka Sony, w przypadku której chętniej korzystano z filtra czas reakcji. ... telewizory LCD Sony wybierało ponad 9% przeglądających produkty tej japońskiej firmy. Dla innych marek popularność strony z najniższymi cenami nie przekraczała 2%. ...
-
Nowoczesne usługi biznesowe w Polsce 2012
... Średni staż pracy wynosi około 3 lat i z roku na rok rośnie. Firmy zaczynają konkurować o ekspertów, którzy mają nie tylko doświadczenie w danym obszarze biznesowym ... ). W ten sposób, po raz pierwszy w naszej historii, pojawi się nasza narodowa specjalizacja i marka biznesowa, oparta na wiedzy i innowacji. - Do Polski będą nadal napływać nowe projekty ...
-
Sprzęt elektroniczny na wakacje 2012
... .pl wynika, że najistotniejszymi kwestiami podczas wyboru aparatu cyfrowego są: marka oraz rodzaj urządzenia. Użytkownicy porównywarki najczęściej szukali lustrzanek i aparatów kompaktowych firm ... do 1200 złotych. Najpopularniejszym modelem okazał się być HDC-SD90 firmy Panasonic, który ma możliwość (po zamontowaniu opcjonalnego obiektywu) ...
-
Nowa fabryka Newell Rubbermaid we Włocławku
... , co udało się w pełni osiągnąć dzięki współpracy z doskonałym wykonawcą i nadzorcą – mówi Sławomir Maciejewski dyrektor produkcji i członek zarządu firmy Newell Poland Production Sp. z o.o. teutonia to marka wysokiej klasy wózków dziecięcych, która powstała w 1947 r. w niemieckim regionie Westfalii. Obecnie należy do koncernu Newell Rubbermaid ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... do poziomu 17,7 mld USD. Marka ta awansowała o 17 miejsc i obecnie ... firmy – chodzi o tę część wartości, która opiera się wyłącznie na sile samej marki. W tym sukcesie można doszukać się trendów typu cross-category, dotyczących troski konsumentów o własne zdrowie, zainteresowania ofertami niszowymi oraz świadomości ekologicznej. Premię cenową marka ...
-
Armatura łazienkowa: preferencje konsumentów
... armatury łazienkowej, piszą o rozwiązaniach pozwalających oszczędzać wodę, a także zwracają uwagę na kwestię designu. Na co zwrócić uwagę podczas wyboru armatury? Marka i sposób montażu to dwa parametry, które okazały się być najistotniejsze dla konsumentów, którzy w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia 2013 ...
-
Narzędzia ogrodnicze: preferencje konsumentów
... kategoriach, dowodzi, że znana marka o ugruntowanej pozycji na rynku, to główny czynnik, którym konsumenci kierują się podczas zakupu mechanicznych urządzeń do ogrodu. Wśród nożyc ogrodniczych, bezkonkurencyjne są produkty największego europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego – firmy Bosch. W gronie najpopularniejszych dmuchaw ...
-
Skuteczne oszczędzanie pieniędzy wg Polaków
... szukać. - Głównie szukam tych informacji w internecie – mówi Marek, 34 letni właściciel firmy PR, prowadzący jednoosobowe gospodarstwo domowe o dochodach powyżej średniej krajowej - z ... porozmawiać- zostać gdzieś zaproszonym i żeby ta osoba wytłumaczyła co i jak. Według Marka, ludzie boją się oszczędzania i inwestowania, bo nie rozumieją na czym ...
-
Marketing internetowy - reklama natywna
... strony lub aplikacji, w której jest umieszczony. Wyróżniają dwa typy reklamy natywnej: marka jako pośrednik (to działania sporadyczne, w mniejszej skali, polegające na okolicznościowym ... promowane i targetowane tweety w serwisie Twitter. To zwykłe tweety, za którymi stoją firmy. Pomimo że takie komunikaty są jasno oznaczone jako „promowane”, to są ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... W tym roku w drugiej dziesiątce reklamodawców na 15 pozycji znalazła się marka Fiat (rok wcześniej na pozycji nr 5) z udziałem 2,4%. Fiat zmniejszył inwestycje reklamowe o ... stosunku do aut służbowych – wszak 56% nowych samochodów w Polsce kupowane jest przez firmy. Informacje o badaniu Analiza reklamy branży motoryzacyjnej w okresie I – IX 2012 i ...
-
Najpopularniejsze telewizory 2013
... 1 do 4%. Telewizory 3D Dla ponad połowy użytkowników odwiedzających kategorie Telewizory 3D role głównego kryterium, wpływającego na podjęcie decyzji zakupowej odgrywa marka danego modelu. W rankingu top producentów odbiorników 3D ubiegłoroczny lider – firma LG, choć zachowała podobny poziom zainteresowania oscylujący w granicach 31%, ustąpiła ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... (1,8 mln zł). Z kreacji nie znikają celebryci. Twarze Juliette Binoche, Kevina Spacey, Marka Kondrata czy Agaty Kuleszy już nieodłącznie kojarzą się widzom ... a 74 mln zł przeznaczono na promocję kredytów. Wysoką, piątą pozycję wypracowały firmy oferujące ubezpieczenia motoryzacyjne. Wśród nich, najbardziej aktywnie promowane były oferty Powszechnego ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... rowerze (Nokia) czy bujanie – iRock to bujany fotel ładujący urządzenia Apple. Ekoławka-wiatrak od firmy Allegro, ustawiona na poznańskiej Malcie, naładuje nam telefon energią ... bioplastiku, a tarczę z bambusa. Nawet soczewka powstała z kryształów mineralnych! Niedawno marka Dr Oetker zaoferowała foremki do ciasteczek, które można zjeść. Mają one ...
-
Powstaje galeria DEKADA Malbork
... bieżącego roku. Inwestorem jest spółka Dekada Realty, głównym wykonawcą – toruński oddział firmy ERBUD, z kolei prace budowlane koordynuje spółka BOIG Project Management, która ... CCC, która zajmie lokal o pow. 690 mkw. Ofertę z tego segmentu zaproponuje również marka Ray Obuwie. Dodatkowo ofertę handlową obiektu stworzą: elektromarket RTV EURO AGD, ...
-
Ulubione opony zimowe polskich kierowców
... zarówno na suchej, mokrej, jak i ośnieżonej drodze. Warto wspomnieć, że marka Uniroyal należy do jednego z najbardziej znanych koncernów oponiarskich na świecie – ... Dębica, która należy do koncernu Goodyear. Na kolejnych miejscach plasują się takie firmy, jak: Nokian, Uniroyal, Goodyear, Zeetex oraz Continental. Co ciekawe, Polacy najrzadziej ...
-
Peugeot 308 1.6 THP – Miss Roku 2014
... firmy, by nie pomylić 308 z innym autem. Nasz testowy egzemplarz jak wersję top, wyposażono w 18-calowe, aluminiowe felgi, które miały ciekawy wzór. Mimo tak sporych obręczy 308 nadal jeździła w sposób komfortowy, co zdradza bardzo miękkie zawieszenie Peugeota. Z tego jednak znana jest francuska marka ... . Francuska marka rozpieszcza kupujących ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem