-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... Asos) w oczach klientów wygrywa szerokim wyborem produktów, niskimi cenami i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co ... potwierdza, że zaniedbanie obszaru troski o środowisko oraz społeczeństwo przez firmy handlowe może mieć poważne konsekwencje dla ogólnego postrzegania marki w ...
-
Allegro liderem YouGov BrandIndex 2023
... też takie, które słyną z wysokiej jakości. Zestawienie dotyczące poziomu satysfakcji wśród klientów ponownie wygrywa Allegro, marka w swojej kategorii bezkonkurencyjna na polskim rynku. Trzy kolejne miejsca zajęły firmy z branży motoryzacyjnej: Audi, Toyota i Nissan. Zadowolonymi klientami mogą pochwalić się także Lavazza, Apple Pay i Volkswagen ...
-
IIIF150 Raptor 5G - pancerny smartfon odporny na wodę, kurz i ekstremalne temperatury
... użytkowników, którzy nie potrzebują łączności 5G. Marka, której ufają aktywni użytkownicy IIIF150 to ceniona na świecie marka smartfonów wzmacnianych, która redefiniuje standardy ... – więcej mocy, więcej trwałości i więcej charakteru – mówi Wioletta Batóg z firmy MB Mobile, wyłącznego dystrybutora marki IIIF150 w Polsce. Smartfony IIIF150 można kupić ...
-
Pancerny smartfon Oscal Pilot 3: bateria 10800 mAh i odporność w standardzie wojskowym
... pracy – komentuje Wioletta Batóg z firmy MB Mobile, dystrybutora elektroniki użytkowej. Konstrukcja Specjalistą w zakresie wytrzymałych urządzeń jest marka OSCAL. Najnowszy model smartfona ... podczas pracy w terenie. Oscal – marka tworzona z myślą o realnych potrzebach Oscal coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność na polskim rynku. Marka stawia na ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... na serwer i zmiana stron internetowych lub kradzież danych osobowych naszych użytkowników z pewnością nie świadczy najlepiej o polityce bezpieczeństwa zaatakowanej firmy. Im bardziej rozpoznawalna marka uległa działalności hackerów, tym większym odbija się to echem w internecie. Prócz wyciągnięcia wniosków z bolesnego doświadczenia, pozostaje nam ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Operatorzy wirtualni - czy to już pora?
... nierozpoznawalną markę mają nikłe szanse na powodzenie. A właśnie marka i rozległa sieć lojalnych klientów to, element decydujący w największym stopniu o sukcesie wirtualnego operatora komórkowego. Stąd też w Europie Zachodniej działalność MVNO prowadzą z powodzeniem takie firmy jak brytyjski Virgin posiadający ugruntowaną pozycję na rynku ...
-
Idealny Pracodawca w Polsce 2010
... poprzez zwolnienia to w dłuższej perspektywnie odbiorą to jako oznakę zatrzymania rozwoju firmy, a tego nikt nie popiera. Długofalowa strategia obliczona na wypracowanie ... firmie. Prestiż, jako ważny atrybut pracodawcy zaznaczyło 33% przebadanych osób – dodaje Anna Macnar. Marka Google jest znana na całym świecie. Jak jednak podają autorzy raportu, w ...
-
Polski e-konsument 2010
... Martini (9,2% i 7,8%). E-konsumenci wybierają najczęściej kawę Jacobs i Nescafe (blisko 30%) oraz czekoladę firmy Milka (40,9%) i Wedel (38,6%). Preferencje e-konsumentów wobec marek instytucji ... marek finansowych. Dla blisko 6% e-konsumentów istotny jest produkt najtańszy, marka jest obojętną. Nieliczni badani niezależnie od marki kupują produkt ...
-
Naming na eksport
... tak niefortunnie nazwać? To nowy model szosowego motocykla Husqvarna. To marka szybkich motocykli, które wielokrotnie tryumfowały na mistrzostwach w crossie i enduro. Motocykl ... nazw. Pytanie tylko, czy właściciele hotelu korzystali z usług profesjonalnej firmy od kształtowania wizerunku? Polak potrafi wszystko zrobić sam, a czasami rezultaty ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... Takie marki zapewniają także wyższy zysk dla akcjonariuszy”. Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek, dodała: „Wycena marki oraz inne ... 63 mld USD. Sektor ten skorzystał na rosnącej sprzedaży w Ameryce Łacińskiej i Chinach. Globalna marka Heineken zajmuje trzecie miejsce na świecie pod względem wartości (8 mld USD). ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji, radiu i prasie firmy z branży dziecięcej przeznaczyły o 100 mln zł mniej niż przed rokiem. W ... produktów żywnościowych, na których promocję w 2014 roku przeznaczono największe nakłady, była marka posiłków Bobovita (Nutricia). Łączny koszt emisji reklam w telewizji, radiu i ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking IX 2015
... większych zmian w stosunku do wyników z sierpnia 2015 r. Znaczący awans zaliczyły tylko firmy Ergo Hestia (4 pozycje wyżej w rankingu OC) oraz Proama (4 pozycje wyżej w rankingu ... punktów uzyskały te same firmy, które zajmują pierwsze pozycje we wrześniowym zestawieniu. Ich wyniki przedstawiają się następująco: You Can Drive (marka Ergo Hestia) – ...
-
Nowe władze TPSA
... Marka Józefiaka dokonała też następujących zmian w składzie Zarządu TP. Na stanowiska członków Zarządu Firmy ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... aktach. A jak już, to zazwyczaj nie opowiadamy jej serio. Natomiast jeśli marka Nike zaangażowała się globalnie w promocję biegania, to oni naprawdę biegają, mówią o tym ... firmie. Marketing kreuje potrzebę wśród grupy docelowej i pracuje na wizerunek firmy. Zatem wszyscy pracownicy powinni być świadomi współtworzenia i współodpowiadania za dobry i ...
-
KIG a sytuacja gospodarcza
... ich wykorzystania. Przeszkodą jest także brak dobrze przygotowanych ofert współpracy dla firmy ze strony świata nauki, słaba znajomość realiów biznesu i mała wrażliwość ... z Instytutem Marki Polskiej oraz ówczesnym rządem przygotowań do rozpoczęcia marketingu narodowego, marka Polska ma szansę trafić do elity 25 najmocniejszych marek narodowych świata ...
-
Czym jest branded content?
... połączeniu z Facebookiem jego aktywność widoczna jest również na osi czasu. Marka współpracuje także z blogerami kulinarnymi, rozszerzając tym samym zasięg swojej komunikacji ... odpowiadać na problemy klientów, co pozwoli zbudować zaufanie i lojalność do firmy. Użytkownicy powinni chcieć rozmawiać na serwowane tematy – komentować, dyskutować na forum ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... Nielsen. Za 60% spadkiem wydatków w kategorii herbaty stoi znacząca redukcja wydatków firmy Unilever (-19,6 mln zł) i mimo zwiększenia wydatków ... firmy z Ustronia – Mokate, która jeszcze rok temu pozostawała poza podium, a w tym roku została wiceliderem zwiększając wydatki na promocję swoich marek ponad 3 - krotnie. Motorem tego wzrostu jest marka ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... projekt „Style Zdrowia Polaków”, który jest nowatorskim programem dla firmy farmaceutycznej. Stara się zdiagnozować style zdrowia Polaków i zainspirować ich do ... Dopiero na 3 pozycji znalazła się marka należąca do Reckitt Benckiser – Nurofen, której dynamika wzrostu przekroczyła 8%. Opokan – marka Aflofarmu z najsilniejszym wsparciem reklamowym w ...
-
Superauta z lat 90: Ferrari F40 drożeje najszybciej
... . Znał ją od podszewki, miał bowiem sporą kolekcję przedwojennych modeli firmy, a w roku 1987, za namową Ferrucio Lamborghini, nabył prawa do nazwy. ... od uruchomienia produkcji seryjnej, marka Bugatti zbankrutowała. Później odrodziła się raz jeszcze - prawo do nazwy przejął Volkswagen, który 10 lat po bankructwie firmy Artiolego zaprezentował nowe ...
-
Jak zaistnieć na Instagramie?
... łatwo wykorzystać do promocji własnej działalności. Jeśli chcesz, żeby Twoja marka czy usługa zaistniała na Instagramie, pozwól, żeby inni użytkownicy pomogli ci w promocji ... jej wizualną identyfikację, na wszystkich kanałach społecznościowych. Za nazwę użytkownika przyjmij nazwę firmy, a jako obraz profilowy ustaw jej logo. Możesz też zdecydować się ...
-
Sztuczna inteligencja zmienia SEO: Jak GEO wpływa na widoczność marki w internecie
... Optimization (GEO) i dlaczego jest kluczowe dla widoczności marki. Jakie działania powinny podjąć firmy, by być obecne w odpowiedziach generowanych przez AI. Dlaczego regularny monitoring i ... się głównym źródłem rekomendacji i opinii, na których bazują konsumenci. Jeżeli marka nie kontroluje tego, jak jej treści są wykorzystywane i prezentowane przez ...
-
Internet - wymagające medium
... typów rich media wciąż najszybciej rozwija się reklama wykonana w technologii Flash firmy Macromedia. W reklamie internetowej ciągle obserwujemy spadek wskaźnika CTR (stosunek bannerów ... większe szanse powodzenia komunikatu. To, że internauta używa pewnej kategorii, a marka jest pozycjonowana właśnie dla niego, nie znaczy, że reklama w internecie ( ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... . Statystyka ukazuje liczbę opublikowanych reklam i informacji produktowych w podziale na: firmy i marki, podstawowe kategorie produktów, poszczególne media oraz pojedyncze miesiące. ... , Pani, Świat Kobiety, Twój Styl, Uroda, Wysokie Obcasy (dodatek Gazety Wyborczej). Marka L’Oreal była bezkonkurencyjna pod względem obecności na łamach tych mediów ( ...
-
Rynek cukierków rośnie
... ponieważ cukierki zawsze stanowiły ważną część oferty naszej firmy - mówi Tomasz Walczak. Według badań firmy Nielsen, do lipca 2008 r. sprzedaż cukierków twardych spadła w ciągu ... cukierków Brando i Kukułek, zdobywając 15 proc. rynku. Tuż za nią uplasowała się marka Storck z flagowym Brandem Nimm2, zajmując 11 proc. rynku. Van Melle, producent m.in. ...
-
Rośnie rynek mrożonek w Polsce
... się wytwórców mrożonek należą Hortex Holding (kontroluje ponad połowę tego rynku), firmy: Hortino (marka Poltino), Bonduelle, Chłodnia Olsztyn, Frosta, Nordis i Oerlemans Foods ... marka: d’aucy, obecna wcześniej w siedemnastu krajach. Jej właścicielem jest grupa CECAB (Centrale Coopérative Agricole Bretonne). Do Polski trafiła za pośrednictwem firmy ...
-
Aplikacja do pracy przez Facebook nie dla studentów
... pracowników firmy oraz systemów poleceń pracowniczych bazujących na zaufaniu w relacjach ze znajomymi – zauważa Barbara Zych, ekspert Employer Branding Institute. 78% respondentów odrzuciłoby ofertę pracodawcy, który ma złą opinię wśród znajomych respondentów! Niezwykle wyraźnie zaznacza to dwie ważne prawdy. Po pierwsze, marka pracodawcy ...
-
Polskie kobiety polubiły piwo
... ciekawe kobiety nie tylko są smakoszkami piwa, ale same je wytwarzają. Zdaniem Marka Suligi już 10 proc. piwowarów w Polsce to panie. Wśród nich jest ... koźlakach – uważa Dorota Chrapek. Co więcej, jak wskazuje brytyjskie badanie przeprowadzone na zlecenie firmy Bittersweet mężczyźni wolą kobiety, które na pierwszej randce zamawiają piwo od tych, ...
-
Preferencje konsumentów: aparaty cyfrowe
... profesjonalnej lustrzance Nikon D600 body, a podium zamyka kompaktowy model DSC-RX100 firmy Sony. Na co zwracają uwagę internauci? Spośród bogatego asortymentu ... danych porównywarki cen wynika, że najważniejszą kwestią dla prawie połowy internautów była marka aparatu. Z filtra „Producent” w analizowanym okresie korzystało aż 42,86% internautów. ...
-
Centrum handlowe Dekada Brodnica: budowa rozpoczęta
... salon o powierzchni ponad 450 mkw. otworzy marka NEONET, jedna z wiodących w Polsce sieci sprzedaży detalicznej sprzętu ... firmy Air Projekt i Atelier.com, a generalnym wykonawcą robót jest firma ERBUD. Otwarcie Dekady Brodnica zaplanowano w II połowie 2014 r. DEKADA DEKADA to sieć galerii i centrów handlowych typu convenience. Na rynku polskim marka ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... ostatnia trójka odnotowała wzrosty odpowiednio o 97%, 68% i 46%, natomiast poprzednie trzy firmy zmieniły swoją wartość o +21%, +19% oraz 1%. Nowymi uczestnikami pierwszej setki ... nawet do samochodów. Najszybszy wzrost w tym roku ma na swoim koncie chińska marka internetowa Tencent, która może pochwalić się imponującym skokiem wartości aż o 97% do ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking III 2015
... poniższe tabele). Kolejne miejsca za Link4 zajęli czterej inni ubezpieczyciele: Ergo Hestia (marka: You Can Drive), Liberty Ubezpieczenia, Aviva oraz AXA Direct. Nina ... czołowych miejscach (poza Link4) zawsze znajdziemy czterech ubezpieczycieli. Są to firmy: Ergo Hestia (marka: You Can Drive), Liberty Ubezpieczenia, Aviva oraz AXA Direct. W ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... ogłoszenia z ofertami pracy. Snapchat jest też również bez wątpienia platformą, na której firmy mogą pokazać mniej profesjonalną, za to ludzką twarz swoim użytkownikom. Aplikacja ... prowadzące od ukrytych biletów na Boiler Room. Akcja zakończyła się sukcesem, zaś marka cieszyła się wyraźnym wzrostem fanów. W wielu przypadkach sięga się po zabawne ...
-
Jaguar XF jako auto flotowe?
... marki to jakość pojazdów i udogodnienia dla przedsiębiorstw, jak choćby trzyletnia gwarancja serwisowa bez limitu kilometrów. Marka posiada od niedawna globalną komórkę marketingu flotowego – już to świadczy, że firmy będą dla niej coraz ważniejszym klientem. - Chcemy zaistnieć we flotach i w tym celu opracowujemy różne ...
-
Dobry event, czyli jaki? Poznaj 5 jego cech
... światem konsumenta. Na Przystanku Woodstock właściciel marki Play organizuje strefę ładowania komórek, co pozwala na „pozytywne podkręcenie” wizerunku firmy, postrzeganej, jako „społecznie pożyteczna”. Marka mody męskiej „Grindr” wprowadza w Londynie nową kolekcję. Co robi w związku z tym? Pokaz mody transmitowany online (livestream), a wszystko po ...
-
Luksus kocha dzieci
... niedawno, najwyżej kilkanaście lat temu. Pionierem przed laty była marka Christian Dior, której historia linii Baby Dior sięga 1976 r., gdy ... 1 320 zł Luksus w hossie Według raportu „Bain Luxury Study 2017 Spring Update” firmy Bain & Company, wiodącego doradcy światowego przemysłu luksusowych towarów, wartość globalnego indywidualnego rynku dóbr ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem