-
KIG a sytuacja gospodarcza
... ich wykorzystania. Przeszkodą jest także brak dobrze przygotowanych ofert współpracy dla firmy ze strony świata nauki, słaba znajomość realiów biznesu i mała wrażliwość ... z Instytutem Marki Polskiej oraz ówczesnym rządem przygotowań do rozpoczęcia marketingu narodowego, marka Polska ma szansę trafić do elity 25 najmocniejszych marek narodowych świata ...
-
Czym jest branded content?
... połączeniu z Facebookiem jego aktywność widoczna jest również na osi czasu. Marka współpracuje także z blogerami kulinarnymi, rozszerzając tym samym zasięg swojej komunikacji ... odpowiadać na problemy klientów, co pozwoli zbudować zaufanie i lojalność do firmy. Użytkownicy powinni chcieć rozmawiać na serwowane tematy – komentować, dyskutować na forum ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... Nielsen. Za 60% spadkiem wydatków w kategorii herbaty stoi znacząca redukcja wydatków firmy Unilever (-19,6 mln zł) i mimo zwiększenia wydatków ... firmy z Ustronia – Mokate, która jeszcze rok temu pozostawała poza podium, a w tym roku została wiceliderem zwiększając wydatki na promocję swoich marek ponad 3 - krotnie. Motorem tego wzrostu jest marka ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... projekt „Style Zdrowia Polaków”, który jest nowatorskim programem dla firmy farmaceutycznej. Stara się zdiagnozować style zdrowia Polaków i zainspirować ich do ... Dopiero na 3 pozycji znalazła się marka należąca do Reckitt Benckiser – Nurofen, której dynamika wzrostu przekroczyła 8%. Opokan – marka Aflofarmu z najsilniejszym wsparciem reklamowym w ...
-
Superauta z lat 90: Ferrari F40 drożeje najszybciej
... . Znał ją od podszewki, miał bowiem sporą kolekcję przedwojennych modeli firmy, a w roku 1987, za namową Ferrucio Lamborghini, nabył prawa do nazwy. ... od uruchomienia produkcji seryjnej, marka Bugatti zbankrutowała. Później odrodziła się raz jeszcze - prawo do nazwy przejął Volkswagen, który 10 lat po bankructwie firmy Artiolego zaprezentował nowe ...
-
Jak zaistnieć na Instagramie?
... łatwo wykorzystać do promocji własnej działalności. Jeśli chcesz, żeby Twoja marka czy usługa zaistniała na Instagramie, pozwól, żeby inni użytkownicy pomogli ci w promocji ... jej wizualną identyfikację, na wszystkich kanałach społecznościowych. Za nazwę użytkownika przyjmij nazwę firmy, a jako obraz profilowy ustaw jej logo. Możesz też zdecydować się ...
-
Sztuczna inteligencja zmienia SEO: Jak GEO wpływa na widoczność marki w internecie
... Optimization (GEO) i dlaczego jest kluczowe dla widoczności marki. Jakie działania powinny podjąć firmy, by być obecne w odpowiedziach generowanych przez AI. Dlaczego regularny monitoring i ... się głównym źródłem rekomendacji i opinii, na których bazują konsumenci. Jeżeli marka nie kontroluje tego, jak jej treści są wykorzystywane i prezentowane przez ...
-
Internet - wymagające medium
... typów rich media wciąż najszybciej rozwija się reklama wykonana w technologii Flash firmy Macromedia. W reklamie internetowej ciągle obserwujemy spadek wskaźnika CTR (stosunek bannerów ... większe szanse powodzenia komunikatu. To, że internauta używa pewnej kategorii, a marka jest pozycjonowana właśnie dla niego, nie znaczy, że reklama w internecie ( ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... . Statystyka ukazuje liczbę opublikowanych reklam i informacji produktowych w podziale na: firmy i marki, podstawowe kategorie produktów, poszczególne media oraz pojedyncze miesiące. ... , Pani, Świat Kobiety, Twój Styl, Uroda, Wysokie Obcasy (dodatek Gazety Wyborczej). Marka L’Oreal była bezkonkurencyjna pod względem obecności na łamach tych mediów ( ...
-
Rynek cukierków rośnie
... ponieważ cukierki zawsze stanowiły ważną część oferty naszej firmy - mówi Tomasz Walczak. Według badań firmy Nielsen, do lipca 2008 r. sprzedaż cukierków twardych spadła w ciągu ... cukierków Brando i Kukułek, zdobywając 15 proc. rynku. Tuż za nią uplasowała się marka Storck z flagowym Brandem Nimm2, zajmując 11 proc. rynku. Van Melle, producent m.in. ...
-
Rośnie rynek mrożonek w Polsce
... się wytwórców mrożonek należą Hortex Holding (kontroluje ponad połowę tego rynku), firmy: Hortino (marka Poltino), Bonduelle, Chłodnia Olsztyn, Frosta, Nordis i Oerlemans Foods ... marka: d’aucy, obecna wcześniej w siedemnastu krajach. Jej właścicielem jest grupa CECAB (Centrale Coopérative Agricole Bretonne). Do Polski trafiła za pośrednictwem firmy ...
-
Aplikacja do pracy przez Facebook nie dla studentów
... pracowników firmy oraz systemów poleceń pracowniczych bazujących na zaufaniu w relacjach ze znajomymi – zauważa Barbara Zych, ekspert Employer Branding Institute. 78% respondentów odrzuciłoby ofertę pracodawcy, który ma złą opinię wśród znajomych respondentów! Niezwykle wyraźnie zaznacza to dwie ważne prawdy. Po pierwsze, marka pracodawcy ...
-
Polskie kobiety polubiły piwo
... ciekawe kobiety nie tylko są smakoszkami piwa, ale same je wytwarzają. Zdaniem Marka Suligi już 10 proc. piwowarów w Polsce to panie. Wśród nich jest ... koźlakach – uważa Dorota Chrapek. Co więcej, jak wskazuje brytyjskie badanie przeprowadzone na zlecenie firmy Bittersweet mężczyźni wolą kobiety, które na pierwszej randce zamawiają piwo od tych, ...
-
Preferencje konsumentów: aparaty cyfrowe
... profesjonalnej lustrzance Nikon D600 body, a podium zamyka kompaktowy model DSC-RX100 firmy Sony. Na co zwracają uwagę internauci? Spośród bogatego asortymentu ... danych porównywarki cen wynika, że najważniejszą kwestią dla prawie połowy internautów była marka aparatu. Z filtra „Producent” w analizowanym okresie korzystało aż 42,86% internautów. ...
-
Centrum handlowe Dekada Brodnica: budowa rozpoczęta
... salon o powierzchni ponad 450 mkw. otworzy marka NEONET, jedna z wiodących w Polsce sieci sprzedaży detalicznej sprzętu ... firmy Air Projekt i Atelier.com, a generalnym wykonawcą robót jest firma ERBUD. Otwarcie Dekady Brodnica zaplanowano w II połowie 2014 r. DEKADA DEKADA to sieć galerii i centrów handlowych typu convenience. Na rynku polskim marka ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... ostatnia trójka odnotowała wzrosty odpowiednio o 97%, 68% i 46%, natomiast poprzednie trzy firmy zmieniły swoją wartość o +21%, +19% oraz 1%. Nowymi uczestnikami pierwszej setki ... nawet do samochodów. Najszybszy wzrost w tym roku ma na swoim koncie chińska marka internetowa Tencent, która może pochwalić się imponującym skokiem wartości aż o 97% do ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking III 2015
... poniższe tabele). Kolejne miejsca za Link4 zajęli czterej inni ubezpieczyciele: Ergo Hestia (marka: You Can Drive), Liberty Ubezpieczenia, Aviva oraz AXA Direct. Nina ... czołowych miejscach (poza Link4) zawsze znajdziemy czterech ubezpieczycieli. Są to firmy: Ergo Hestia (marka: You Can Drive), Liberty Ubezpieczenia, Aviva oraz AXA Direct. W ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... ogłoszenia z ofertami pracy. Snapchat jest też również bez wątpienia platformą, na której firmy mogą pokazać mniej profesjonalną, za to ludzką twarz swoim użytkownikom. Aplikacja ... prowadzące od ukrytych biletów na Boiler Room. Akcja zakończyła się sukcesem, zaś marka cieszyła się wyraźnym wzrostem fanów. W wielu przypadkach sięga się po zabawne ...
-
Jaguar XF jako auto flotowe?
... marki to jakość pojazdów i udogodnienia dla przedsiębiorstw, jak choćby trzyletnia gwarancja serwisowa bez limitu kilometrów. Marka posiada od niedawna globalną komórkę marketingu flotowego – już to świadczy, że firmy będą dla niej coraz ważniejszym klientem. - Chcemy zaistnieć we flotach i w tym celu opracowujemy różne ...
-
Dobry event, czyli jaki? Poznaj 5 jego cech
... światem konsumenta. Na Przystanku Woodstock właściciel marki Play organizuje strefę ładowania komórek, co pozwala na „pozytywne podkręcenie” wizerunku firmy, postrzeganej, jako „społecznie pożyteczna”. Marka mody męskiej „Grindr” wprowadza w Londynie nową kolekcję. Co robi w związku z tym? Pokaz mody transmitowany online (livestream), a wszystko po ...
-
Luksus kocha dzieci
... niedawno, najwyżej kilkanaście lat temu. Pionierem przed laty była marka Christian Dior, której historia linii Baby Dior sięga 1976 r., gdy ... 1 320 zł Luksus w hossie Według raportu „Bain Luxury Study 2017 Spring Update” firmy Bain & Company, wiodącego doradcy światowego przemysłu luksusowych towarów, wartość globalnego indywidualnego rynku dóbr ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2018
... w sprzedaży do klienta prywatnego – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Jakub Góralczyk z firmy SEAT. Polska stała się jednym z dziesięciu największych rynków dla SEAT-a. ... tys.). – SEAT bardzo silnie się rozwija w sensie geograficznym. Do tej pory marka była obecna przede wszystkim w Europie, a w najbliższych latach będziemy obecni również ...
-
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
... rzeczy, że dostrzegła mnie duża i znana marka”. Pytaj o zdanie! Chociaż podobne podejście wymaga włożenia sporej ilości czasu i stałej czujności, firmy także na tym stałym ... które produkty mogą okazać się potencjalnym sprzedażowym hitem. Wystarczy, że marka przestrzegająca reguł komunikacji z pokoleniem Z zamieści post z prośbą o ocenę czy wybór, aby ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 43/2019
... najlepszych światowych marek. I tym razem okazało się, że w tej grupie dominują firmy technologiczne. Apple, Google i Amazon ponownie znalazły się na szczycie tego rankingu. ... to jak postrzegana jest na świecie; jaką wartość marka ma dla firmy; jakie plany na przyszłość ma marka. Przygotowując swój werdykt firma oblicza później "ogólny zwrot ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... firmy telekomunikacyjne wydają znacznie więcej na reklamę telewizyjną i radiową niż przeciętna marka – w 2020 roku przeznaczyły na telewizję i radio 42% swoich budżetów, podczas gdy przeciętna marka ... uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy telekomunikacyjne okazały się być cichymi bohaterami pandemii, przenosząc ...
-
Bentley Continental GT V8, czyli luksusowa katapulta na czterech kołach
... . I trudno się temu dziwić, skoro potrafi tak skutecznie łączyć piękno, komfort oraz osiągi. Brytyjska marka jest wierna tradycji i widać to gołym okiem. Ta sylwetka jest niczym logo prestiżowej firmy symbolizujące tożsamość. Tożsamość stylistyczna, rzecz jasna. Dyskretna czerń? Nie tym razem. Nawet ciemna ...
-
Zrównoważony rozwój w e-commerce: jak duże ma znaczenie?
... ). Warto więc, by firmy inwestowały w bycie ... marka. Bez tych informacji e-konsumenci po prostu mogą nie zdecydować się na zakupy w danym e-sklepie. O badaniu: Badanie zostało zrealizowane przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej w październiku 2021 roku, na grupie ponad 1530 konsumentów i 54 osób, które reprezentują firmy ...
-
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
... 4 Polaków wciąż dostaje codziennie do 20 e-maili informujących o promocji lub ofercie firmy[3]. Z tego powodu tradycyjna skrzynka pocztowa staje się coraz bardziej konkurencyjna ... LavOnline zajmująca się pielęgnacją garderoby. Aby przyciągnąć uwagę odbiorców, marka rozesłała przesyłki, które przypominały białą koszulkę. W środku umieściła pomidora, ...
-
Najpopularniejsze marki sieci detalicznych w Polsce 2023: Rossmann, Lidl i Biedronka
... , Media Expert oraz CCC. Ranking TOP 5 Improvers prezentuje firmy, które znacząco poprawiły swój wynik w porównaniu z poprzednim rokiem. Na pierwszym miejscu znalazła się marka Action, która zanotowała wzrost wskaźnika YouGov BrandIndex o 4,4 p.p. ... tego powodu lista Top Improvers obejmuje jedynie 5 sieci. – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska firmy ...
-
Używane samochody elektryczne: czy to się sprzedaje?
... elektrycznych NaszEauto? Jaka część używanych elektryków to auta importowane? Która marka używanych elektryków jest w Polsce najbardziej popularna? Od początku lutego w Polsce ... samochodów (ponad 70% transakcji to sprzedaż do biznesu), zdominowany przez firmy, floty i wypożyczalnie, jest wrażliwy na dopłaty tylko w kontekście decyzji kosztowych, a ...
-
Elon Musk, Tesla i kryzys lojalności klientów - jak kontrowersje wpływają na markę
... góry lodowej w budowaniu dobrych relacji z klientami. Kluczowa jest spójność i wiarygodność. Klienci oczekują, że marka będzie konsekwentna w swoich wartościach, obietnicach i jakości produktów czy usług. Jeśli lider firmy zachowuje się nieprzewidywalnie i zmienia zdanie w kluczowych kwestiach, podważa to zaufanie do całej organizacji. Klienci są ...
-
Idea GSM pod marką Orange
... bardzo dobrego wyboru, zwłaszcza w kontekście długofalowej strategii rozwoju naszej firmy” – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny Polskiej Telefonii Komórkowej ... całej Grupy TP” – mówi Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej S.A. Marka Orange została wprowadzana po raz pierwszy na rynek brytyjski w kwietniu 1994 ...
-
Nokia szóstą marką na świecie
... firmy Interbrand Corporation. Przy ocenie najbardziej wartościowych marek świata branych jest pod uwagę wiele czynników. W celu równej kwalifikacji firm każda marka powinna mieć wartość powyżej 1 USD miliarda, z czego 1/3 tej wartości powinna być zarabiana poza granicami kraju pochodzenia marki, oprócz tego marka ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2009
... marka numer dwa o wartości 76.2 miliardów dolarów. Coca-Cola zajmuje trzecią pozycję przy wartości 67.6 miliardów dolarów. “W obecnej sytuacji przy zmniejszającej się wartości wielu firm, wzrosło znaczenie marek, które mogą pomóc firmom przetrwać trudny okres” - mówi Joanna Seddon, CEO Millward Brown Optimor. - “Firmy ... się marka Vodafone (+45%). ...
-
Polski branding narodowy w powijakach
... nowoczesna komunikacja, taka która by wiązała emocjonalnie z marką. Generalnie brakuje odwagi. Mało która marka skutecznie wykorzystuje narzędzia Web 2.0, jeżeli już któraś inicjuje takie działania, zwykle szybko one ... Polakach pozytywne mniemanie za granicą. Tymczasem takie plany zamierzają zrealizować na naszym terenie zagraniczne firmy finansowe ...