Generative Engine Optimization - wiadomości i porady tematyczne
-
Era zero friction commerce: jak ChatGPT skraca ścieżkę zakupową
13:18 08.10.2025
Nowa funkcja ChatGPT otwiera nowy rozdział w interakcji między konsumentem a marką, łącząc odpowiedzi na pytania z realnym działaniem - planowaniem, tworzeniem projektów czy konfigurowaniem kampanii bez potrzeby zmiany aplikacji. To przełom dla e-commerce i marketingu, gdzie liczy się szybkość i zaufanie algorytmów, a ścieżka klienta skraca się do ...
Tematy: ChatGPT, OpenAI, marketing internetowy, chatboty -
Jak sprawić, by AI mówiło o Twoim e-sklepie? Raport TrustMate o rewolucji w e-commerce
00:09 28.09.2025
... na ruch organiczny Dlaczego opinie klientów i ich weryfikacja są kluczowe dla widoczności marki w nowej rzeczywistości cyfrowej Co to jest GEO (Generative Engine Optimization) i jak stosować ją w e-commerce zamiast tradycyjnego SEO Jak praktycznie budować zaufanie AI i wyróżnić swój sklep na tle konkurencji według najnowszego ...
Tematy: GEO, agent AI, Generative Engine Optimization, rekomendacje AI -
Algorytmy Google zmieniają zasady gry: jak pisać, by wygrywać z AI?
10:32 19.09.2025
... traktowana przez AI priorytetowo. [1] Ahref, „AI Overviews Have Doubled (25M AIOs Analyzed)”, 2025: https://ahrefs.com/blog/ai-overview-growth/ [2] Gartner, „Gartner Predicts Search Engine Volume Will Drop 25% by 2026, Due to AI Chatbots and Other Virtual Agents”, 2024: https://www.gartner ...
Tematy: e-commerce, optymalizacja strony internetowej, content marketing, marketing internetowy -
Gdy reklama nie działa: jak SEO i AI otwierają portfele konsumentów
11:43 13.09.2025
... produktów w sklepie internetowym – mówi Paweł Izdebski. Optymalizacja treści pod wyniki wyszukiwania w narzędziach AI zyskała już swój akronim – GEO (Generative Engine Optimization). Dziś stanowi ona jeden z najważniejszych elementów strategii pozycjonowania stron internetowych, obok semantycznego podejścia do tworzenia treści. Uwzględnienie tych ...
Tematy: GEO, Generative Engine Optimization, Google AI Overviews, rekomendacje AI -
Sztuczna inteligencja zmienia SEO: Jak GEO wpływa na widoczność marki w internecie
13:05 09.07.2025
... otrzymuje odpowiedź wygenerowaną przez algorytm sztucznej inteligencji, który sam wybiera, jaką markę lub produkt zarekomendować. Nowy obszar — Generative Engine Optimization (GEO) Na tę zmianę odpowiada Generative Engine Optimization, czyli GEO. GEO polega na optymalizacji treści internetowych i serwisów w taki sposób, by były nie tylko widoczne ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, ChatGPT, Google AI Overviews