eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › ranking najsilniejszych marek
  • Świat: wydarzenia tygodnia 8/2015

    Świat: wydarzenia tygodnia 8/2015

    14:03 22.02.2015

    ... ŚWIECIE Opublikowany został coroczny ranking Brand Finance Global 500 2015 najwyżej wycenianych i najsilniejszych na świecie marek. Czołówka tego rankingu jest ... marek w świecie: Apple Samsung Google Microsoft Verizon Communications AT&T Amazon.com General Electric China Mobile Limited Walmart Brand Finance prezentuje też listę najsilniejszych marek ... WIĘCEJ

    Tematy: gospodarka, wydarzenia, komentarz gospodarczy, świat
  • Ranking najcenniejszych marek 2013

    Ranking najcenniejszych marek 2013

    10:57 21.05.2013

    ... ranking bazujący – oprócz danych finansowych – na opiniach potencjalnych i rzeczywistych użytkowników danej marki. Licząc od roku 2006, łączna wartość marek objętych rankingiem Top100 ... kategoria, która w tegorocznym rankingu odnotowała największy wzrost. Pierwsza dziesiątka marek „piwnych” urosła o +36%, a ich łączna wartość wynosi obecnie 63 mld ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Ranking najcenniejszych marek 2012

    Ranking najcenniejszych marek 2012

    11:43 23.05.2012

    ... Millward Brown Optimor, na podstawie którego tworzony jest ranking najcenniejszych marek świata według ich wartości pieniężnej. Analiza opiera się na danych finansowych, danych rynkowych oraz konsumenckich wskaźnikach wartości marek. Tegoroczny ranking BrandZ Top 100 wskazuje, że siła najpotężniejszych marek jest zarówno motorem ich wzrostu, jak ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych

    Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych

    12:55 17.11.2011

    ... FutureBrand, Polska awansowała o 3 pozycje w rankingu najsilniejszych marek państw. Nie można tego jednak uznać za sukces, bo zajmujemy w ... przedstawiciele biznesu, światowi podróżnicy, zwykli obywatele i specjaliści w dziedzinach, w których kraje były oceniane. Ranking przekrojowo ocenia różne aspekty życia w kraju. Badanie jest o tyle znaczące, ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking marek, najlepsza marka, ranking najsilniejszych marek, budowanie wizerunku marki
  • Ranking najcenniejszych marek 2011

    Ranking najcenniejszych marek 2011

    11:36 09.05.2011

    ... Brown Optimor na zlecenie WPP. Ranking opiera się na analizie danych finansowych w połączeniu z pomiarami wartości marek w percepcji konsumentów – na tej podstawie można wskazać 100 najcenniejszych marek świata w ujęciu pieniężnym i ustalić ich kolejność. „Prowadzone przez nas szacunki wartości marek to potężne narzędzie określające, w jakim ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Ranking Value-D polskich marek

    Ranking Value-D polskich marek

    13:39 17.03.2011

    ... dla marki bardzo korzystny, ponieważ wskazuje na optymalną równowagę ceny i zainteresowania ze strony konsumentów. Ranking Value-D to szczególny typ analizy bazujący na wynikach badania BrandZ obejmującego tysiące marek w 20 państwach i opartego na reprezentatywnych dla danego kraju próbach liczących zawsze minimum 400 wywiadów ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, ranking marek, najlepsza marka, najdroższe marki
  • Ranking marek Value-D

    Ranking marek Value-D

    11:29 16.03.2011

    ... bardzo korzystny, ponieważ wskazuje na optymalną równowagę ceny i zainteresowania ze strony konsumentów. Ranking Value-D to szczególny typ analizy bazujący na wynikach badania BrandZ obejmującego tysiące marek w 20 państwach. „Bardzo wiele marek nie potrafi w pełni zoptymalizować swojej siły. Zamiast tego kładą one zbyt duży ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, ranking marek, najlepsza marka, najdroższe marki
  • Ranking najcenniejszych marek 2010

    Ranking najcenniejszych marek 2010

    13:49 29.04.2010

    ... wskaźników finansowych spadała, wartość 100 czołowych marek wzrosła o cztery procent w ciągu ostatniego roku, przekraczając pułap 2 bilionów USD. Ranking BrandZ Top 100, opracowywany na zlecenie WPP, to wycena, w której bierze się pod uwagę opinie konsumentów na temat marek, co znajduje swoje odzwierciedlenie w ich wartości ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Ranking najcenniejszych marek 2009

    Ranking najcenniejszych marek 2009

    01:02 04.05.2009

    ... wydatków marketingowych, ten ranking pozwala firmom na określenie wartości ich marek na rynku.” Informacje o badaniu Badanie BRANDZ zamawiane przez WPP i corocznie prowadzone przez Millward Brown, mierzy kondycję tysięcy marek konsumenckich i business-to-business. Ranking BRANDZ 100 Najbardziej Wartościowych Marek jest liczony za pomocą ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand

    Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand

    13:47 22.09.2008

    ... najdroższych marek świata - wynika z zestawienia Interbrand. Podczas gdy Coca-Cola utrzymuje swoją zeszłoroczną pozycję, na drugie miejsce ... Microsoft na trzecią pozycję. W pierwszej piątkę znalazły się również GE oraz Nokia. Wśród marek wyróżniających się największymi, rocznymi przyrostami prym wiodą Google (43 proc.), Apple (24 proc.), Amazon ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: