-
Wystartowała XXVIII edycja ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców
... tym roku organizatorzy zamiast zeszytów konkursowych oczekują na przesłanie prezentacji firmy w programie PowerPoint lub w formie PD. Zgłoszenie firmy do konkursu jest bezpłatne. Od 27. lat ... Ludności 14. Bankowość i Usługi Finansowe 15. Działalność Naukowa, Edukacyjna i Badawczo Rozwojowa 16. Ekskluzywna Marka Roku 17. Osobowość Roku. 18.Nagroda ...
-
Tydzień 44/2003 (27.10-02.11.2003)
... firmy wzrosły o ponad 6% i wyniosły 7,75mld USD (wobec 8,2mld USD przed rokiem). AT&T to światowa marka ...
Tematy: -
SMS-y marketingowych przyjaciół
... zapozna się z treścią SMS-a (95 proc. osób czyta nieoczekiwane SMS-y). Według badań firmy Forrester Research wskaźnik odpowiedzi na SMS jest nawet pięć razy wyższy ... równowagi pomiędzy przekazem reklamowym i informacyjnym. Idealna sytuacja jest wtedy, gdy marka może dostarczać pod swoim szyldem rzetelnych informacji, ściśle powiązanych z wizerunkiem, ...
Tematy: -
TPSA: najważniejsi są Klienci
... koniec kwietnia br. Rada Nadzorcza Telekomunikacji Polskiej, na wniosek prezesa TP Marka Józefiaka, powołała Pierricka Hamon na stanowisko wiceprezesa Zarządu TP ... rynku. Teraz satysfakcja naszych Klientów z usług TP jest podstawą dalszego rozwoju Firmy. Dlatego będziemy robić wszystko, aby spełnić coraz wyższe oczekiwania naszych Klientów" ...
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... . Co jednak najważniejsze, blog korporacyjny można zastosować do strategicznego pozycjonowania firmy jako eksperta i lidera rynku. Dodatkową możliwością jest wdrożenie idei blogu przez menedżerów ... do pisania bloga uda nam się zaangażować kogoś znanego lub gdy nasza marka jest już znana w internecie. Stwórz własny blog Blog można najprościej ...
-
Oprogramowanie Symfonia ma 10 lat
... oprogramowania wspomagającego zarządzanie, marka SYMFONIA® znalazła się na 1-szym miejscu osiągając 41% wskazań w firmach posiadających od 10 do 30 komputerów. Oparte na spójnych założeniach trzy linie: SYMFONIA® start, SYMFONIA® premium, SYMFONIA® forte gwarantują łatwą rozbudowę narzędzi informatycznych wraz z rozwojem firmy. "Systemy SYMFONIA ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... innych kampanii reklamowych (np. przez nie internetowe działania BTL naszej firmy, konkursy, ankiety, itp.), będą zazwyczaj o wiele chętniej czytać dostarczane im ... % ankietowanych). Dopiero trzecią i czwartą pozycję zajęły odpowiednio radia i gazety. Promocja, produkt i marka To samo badanie pokazuje, jakie e-maile Anglicy otwierają najchętniej. Na ...
-
Internet: do kogo dociera? Jak robimy sami sobie krzywdę!
... , liczy się marka oraz bardzo dobrze wypozycjonowana niszowa strona. W co inwestować? Spójrzmy na badanie planów inwestycyjnych, w co planują inwestować zachodnie firmy : Widać, ... tak wiążą się z zakupem technologii IT. Rekomendacje Podejmowanie jakichkolwiek działań wyrwanych z kontekstu całej firmy do niczego nie prowadzi. Firma mała czy duża zawsze ...
-
Udany rok OPTIMUS S.A.
... tym planem, w marcu bieżącego roku wprowadzona została kolejna własna marka komputerów przenośnych: FUDITA. OPTIMUS S.A. prowadzi sprzedaż swoich produktów wyłącznie poprzez sieć kilkuset partnerów handlowych. Liczba autoryzowanych partnerów stale rośnie, obecnie są to 123 firmy. W lipcu OPTIMUS zainicjował program sprzedaży detalicznej w centrach ...
Tematy: OPTIMUS, wyniki finansowe -
Intel szybki jak BMW
... z umową technologie Intela zostaną wdrożone w BMW Group oraz w ogólnoświatowej sieci dealerów firmy. Intel otrzyma status Oficjalnego Partnera Korporacyjnego BMW Sauber F1 Team ... marketingowym. Dzięki uzyskaniu statusu Oficjalnego Partnera Korporacyjnego BMW Sauber F1 Team marka Intel dotrze każdego roku do setek milionów fanów Formuły 1, którzy ...
-
Tydzień 14/2006 (03-09.04.2006)
... zł, przy czym czym największy udział w tych funduszach będą miały BPH, Pekao SA. Giełdowe firmy, których udziałowcami jest skarb państwa wypłacą dywidendy rzędu 3,3 mld zł. Polski rząd ... w BPH, co jest początkiem fuzji z Pekao SA. Włosi uzyskali to co chcieli: marka BPH po fuzji była dla nich niepotrzebna, odsprzedanie 200 oddziałów nie sprawi im ...
-
Tydzień 15/2006 (10-16.04.2006)
... efekt sprzeczny z intencją rządu: wzrosłaby jej siła, wzrosłaby koncentracja na rynku, a marka BPH prędzej czy późniejznikłaby z rynku. A więć? Nie wiadomo też ... 3. Sejm znowelizował ustawę o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej. Zgodnie z tą nowelizacją, firmy będą mogły odliczyć od podstawy opodatkowania połowę wydatków na zakup ...
-
Tydzień 25/2006 (19-25.06.2006)
... r. Duńczycy (firma Dong) przez 20 lat będą kupować gaz z rosyjsko-niemieckiej firmy eksploatującej Rurociąg Północny (1 mld m³ rocznie). W przyszłej dekadzie zaczną się wyczerpywać ... tym przypadku przewiduje się zmianę nazwy sieci Era na T Mobile (to komórkowa marka Deutsche Telekom). Millhouse Capital (Romana Abramowicza - sprzedał koncern naftowy ...
-
Product placement w grach wideo
... zatem również produktów i ich marek, za każdym razem może być inna. Tymczasem marka umieszczona w określonym miejscu filmu pozostaje niezmienna, niezależnie od tego, ... of LA (Activision)” była limitowana seria butów tej firmy. Grupą docelową konsumentów byli gracze szczególnie związani z grą firmy Activision. Ten wyjątkowy model tzw. sneakersów to „ ...
-
Fundusze hedge: polski rynek coraz większy
... zbyt wysoką wartość ekonomiczną w stosunku do ich wyceny rynkowej. Bank kupuje firmy „tanie”, by zarobić na wzroście ich notowań. Jednocześnie sprzedawane są akcje firm ... Bank w swoich wycenach. W analogiczny sposób, wszelkie aktywa firmy - nawet te o charakterze niematerialnym (np. marka) - wyceniane są przez Deutsche Bank według realnej wartości. ...
-
Rośnie rumuński rynek detaliczny
... cash and carry zadebiutowały w Rumunii sieci supermarketów, rozwijane zarówno przez miejscowe firmy jak i zagranicznych inwestorów. Do tych pierwszych należą Mega Image (1995), Angst (1996) i Primavara (1998); najstarszą z zagranicznych sieci jest supermarketowa marka grupy Rewe – Billa (1998). Pierwsza sieć dyskontowa w Rumunii pojawiła się ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... i samego debiutu giełdowego na New Connect, który nastąpił 29 maja; kurs akcji firmy podczas dnia otwarcia wzrósł o 552%. W związku z nadzwyczajnym debiutem pojawiły się również ... umowy między firmą Diverse a agencją Caffe PR; wcześniej ta polska marka odzieżowa współpracowała właśnie z Ciszewski PR. Informacje o badaniu Podsumowanie przygotowano ...
-
Rośnie rynek aromatów spożywczych
... . Jak wynika z badań ACNielsen, o wyborze aromatu decyduje jego smak (45 proc. wskazań), marka wyrobu (30 proc.), a dopiero dalej cena (15 proc.) i opakowanie (10 proc.). ... dolać wody i mleka i włączyć maszynę do mieszania. Produkcją miksów zajmują się specjalne firmy globalne, jak: Puratos, Credin, Aco, Kompleta. One jednak kupują aromaty od ...
-
Skuteczne poszukiwanie pracy przez Internet
... , firmy ... marka jest bardzo uznana i ceniona przez potencjalnych kandydatów. Wówczas firma może liczyć na napływ CV odpowiednich osób. Osobną kwestią jest zaś bezpieczeństwo baz da- nych i utrzymywanie poufności danych osobowych figurujących w nich kandydatów. W dzisiejszych czasach zbiory danych pracowników, klientów czy kandydatów firmy ...
-
Poszukiwanie pracy: networking
... , których marka jest bardzo uznana i ceniona przez potencjalnych kandydatów. Wówczas firma może liczyć na napływ CV odpowiednich osób. Osobną kwestią jest zaś bezpieczeństwo baz danych i utrzymywanie poufności danych osobowych figurujących w nich kandydatów. W dzisiejszych czasach zbiory danych pracowników, klientów czy kandydatów firmy stały ...
-
Tymbark w konwencji Alternate Reality Game
... firmy mają swoje strony i siedziby, gracze dostają do domów prawdziwe przesyłki. Nie ma tu instrukcji, legendy czy ścieżki, którą należy przejść – uczestnik zdany jest wyłącznie na samego siebie i społeczność pozostałych graczy. Geneza pierwszej takiej akcji na polskim rynku Marka ... firma prowadzi w serwisie pracuj.pl (na adres firmy spływa ok. 1500 ...
-
Jak stworzyć dobrą nazwę?
... stworzenie odpowiedniego briefu, a z tym jest już pewien problem. Jaka jest nasza marka Nazwa to podstawowy nośnik informacji na temat marki i jako pierwsza dociera ... przebłysku geniuszu i ludzkiej kreatywności, lecz procesem składającym się z rzetelnej analizy nazywanej firmy, produktu lub usługi (bo musimy wiedzieć co nazywamy) oraz ich otoczenia. ...
-
Amortyzacja jednorazowa: firmowy motocykl
... nich zmiany przepisów. Na gruncie ustaw podatkowych nie ma znaczenia marka i typ pojazdu. Liczy się przede wszystkim rodzaj – czy jest to ... punktualność, korzystają z motocykli w prowadzeniu biznesu. Jako przykład można podać firmy kurierskie, czy firmy cateringowe. Motocykle takie, często służące jako element reklamy, wykorzystywane są wyłącznie ...
-
Rejestracja pojazdów do 3,5 t w 2011
... odnotować, że jedynie Nissanowi udało się zwiększyć sprzedaż o ponad 900 aut, dzięki czemu ta marka pojawiła się w tegorocznym rankingu na 7 pozycji. Wyniki rejestracji na firmy wyglądają nieco lepiej. Firmy zarejestrowały 178,1 tys. pojazdów, czyli 8,2 tys. mniej niż w zeszłym roku. Skoda obroniła pierwszą pozycję ...
-
Wakacje 2012 a prawa konsumentów
... prowadzenia działalności. 2. Zbadaj wypłacalność i zaplecze finansowe Najistotniejszym kryterium decydującym o funkcjonowaniu firmy, jaką jest biuro podróży jest naturalnie płynność finansowa biura. Co ... nader często spotykany. Na szczęście hotel to nie tylko noclegownia, ale i marka. Aby cieszyć się zaufaniem i dobrymi opiniami gości daje im ...
-
Rynek odzieży i obuwia w Polsce 2011-2012
... ograniczenie popytu na typowo sezonowe artykuły. W rezultacie, jak wynika z szacunków zawartych w najnowszym raporcie firmy PMR pt. „Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014 ... w całym segmencie. Jeśli chodzi o elegancką odzież męską, największy wpływ na liczbę całkowitą sklepów miała marka ...
-
Targi Warsaw Build 2013 - budowlane święto
... Anna Rabiej. - Z zagranicy przyciągamy nie tylko wystawców, ale również potencjalnych kontrahentów. Firmy, które będą obecne na targach Warsaw Build 2013 zaprezentują produkty od ... energooszczędnych - różnorodność rozwiązań Roland Buławski, Ogniska Domowe Rynek, marka, wykonawca - polska stolarka otworowa Małgorzata Skonieczna, Joanna Florczak, ...
Tematy: -
Gaz łupkowy: Polska jak USA?
... , m.in.: Georga Mitchella, Harolda Hamma, Aubreya McClendona, Toma Warda czy Marka Papy. Autor utrzymuje, że to właśnie determinacja tych ludzi ... , dopiero gdy ryzyko niepowodzenia znacząco zmalało. W Polsce mamy zaledwie trzy duże firmy paliwowo-naftowe, a żądnych sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw w tej branży niestety brak” – wyjaśnia ...
-
Sprzęt AGD: co wybierali Polacy w I kw. 2015 r.?
... ? W TOP 15 sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku zdecydowanie dominują pralki firmy BEKO, dostępne w cenie ok. 1100 zł. Drugą pod względem popularności podkategorią są ... kupowany jest model Bosch WTW 85560 PL w cenie ok. 2690 zł i to właśnie ta marka jest liderem sprzedaży. Średnia cena kupowanej suszarki to 2510 zł w klasie energetycznej A++ oraz ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 19/2015
... – przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Artur Kazienko, prezes zarządu i właściciel firmy Kazar Footwear. – Salon w Abu Zabi i Dubaju otworzyliśmy po ... – informuje Kazienko. – Efekty sprzedażowe są bardzo zachęcające, ewidentnie pokazują, że marka została zaakceptowana i trafiamy ze swoimi produktami również do mieszkańców ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking V 2015
... wcześniej. Mowa o porównaniach dotyczących: ubezpieczeń OC (zwycięzca You Can Drive – marka Ergo Hestia) pakietów OC + AC (zwycięzca Liberty Ubezpieczenia) pakietów OC + AC ... .pl (styczeń 2015 r.), grupę „najtańszych” ubezpieczycieli regularnie uzupełniają też firmy Aviva oraz AXA Direct. Wymienione towarzystwa razem z Liberty Ubezpieczenia, Link4 ...
-
Najpopularniejsze telewizory: Samsung bez konkurencji
... kryzysie. Trzy ostatnie lata przyniosły producentom telewizorów ciągły spadek sprzedaży. Firmy nie ustają więc w wysiłkach, aby dostarczyć klientom jak najbardziej konkurencyjny produkt ... cenach, na czym oczywiście najbardziej zyskuje klient. Samsung – najczęściej wybierana marka telewizorów. Samsung jest jak do tej pory bezkonkurencyjnym graczem nie ...
-
Pieniądze lubią ciszę, czyli najbogatsi ludzie i rozmowy o finansach
... zażenowana jest bizantyjskim, ostentacyjnym konsumpcjonizmem. Styl życia Billa Gatesa czy Marka Zuckenberga w niczym nie przypomina chociażby potentatów z branży nafciarskiej czy ... (7,0 tys.), natomiast w segmencie luksusowym Maserati (37) oraz Ferrari (22). Analitycy firmy WealthInsight oszacowali, że grupa Polaków, których można zaliczyć do grupy ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... Choć otrzymaliśmy dofinansowanie z UE, nie powinniśmy zapominać, że celem działalności każdej firmy jest zysk (a nie realizacja projektu). Dlatego zarówno samo przedsięwzięcie, jak i ... one pozwolą zdefiniować, czym w istocie jest nasz produkt (albo nawet nasza marka) i dlaczego jest atrakcyjniejszą opcją od innych dostępnych na rynku rozwiązań. ...
-
7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016
... Skuteczność działań marketingowych wymaga strategicznego i zrównoważonego podejścia. Tylko w ten sposób cele biznesowe zostaną zrealizowane, a wizerunek firmy będzie konsekwentnie i efektywnie rozwijany. Poza faktem, że w owned media marka ma całkowitą kontrolę nad swoją aktywnością w Internecie, na plus działa również fakt, że w przeciwieństwie do ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem