eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Idea GSM pod marką Orange

Idea GSM pod marką Orange

2005-04-20 00:03

PTK Centertel, operator sieci Idea, oraz Orange Brand Services Ltd. podpisały umowę, na mocy której PTK Centertel nabył prawa do wprowadzenia na polski rynek marki ORANGE. Propozycja Zarządu PTK Centertel została zaakceptowana przez obu udziałowców: Telekomunikację Polską i France Telecom.

Przeczytaj także: Orange zamiast Idei

Opłata licencyjna za użytkowanie znaku handlowego Orange przez PTK Centertel wynosi 1.6% rocznych obrotów PTK Centertel.

„Uważamy, że podejmując decyzję o zmianie marki dokonaliśmy bardzo dobrego wyboru, zwłaszcza w kontekście długofalowej strategii rozwoju naszej firmy” – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel – „Wierzymy, że dzięki naszemu pełnemu członkostwu w Orange, będziemy mogli podnieść satysfakcję naszych klientów i zaoferować im jeszcze bardziej atrakcyjne oferty - korzystając z doświadczenia i wsparcia międzynarodowej grupy. Jest to dobra wiadomość także dla naszych Udziałowców, Partnerów i Pracowników - zarówno PTK Centertel, jak i całej Grupy TP – gdyż oznacza to także wzrost wartości spółki”.

Sanjiv Ahuja, Dyrektor Wykonawczy, Orange SA - “Orange jest jedną z najbardziej znanych i najsilniejszych marek telekomunikacyjnych na świecie, będącą motorem naszego wzrostu i sukcesu w całej organizacji działającej pod tą marką. Jest marką, której klienci ufają i kojarzą z prostymi i przejrzystymi produktami oraz usługami, spełniającymi ich potrzeby i wzbogacającymi ich o unikalne doświadczenia Orange. Jesteśmy pewni, że wprowadzenie marki Orange, także tutaj w Polsce, przyniesie również znaczący sukces.”

„W ocenie Zarządu Telekomunikacji Polskiej wprowadzenie marki Orange będzie również szansą dla poprawy satysfakcji klientów Grupy TP oraz umożliwi PTK Centertel szybsze osiągnięcie pozycji lidera rynku telefonii mobilnej w Polsce i w ten sposób podniesie wartość całej Grupy TP” – mówi Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej S.A.

Marka Orange została wprowadzana po raz pierwszy na rynek brytyjski w kwietniu 1994 r. W chwili obecnej, Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta ponad 54 miliony klientów w 16 krajach. Marka Orange jest uznana za jedną z najbardziej innowacyjnych o jednym z najwyższych wskaźniku rozpoznawalności. W 2004 r. dochody Orange wyniosły 19,67 miliarda euro.

Przeczytaj także: PTK Centertel ukarany PTK Centertel ukarany

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: Idea, GSM, Orange, PTK Centertel

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: