eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Orange zamiast Idei

Orange zamiast Idei

2005-08-31 00:32

Polska Telefonia Komórkowa Centertel rozpoczyna od początku września kampanię reklamową wprowadzającą markę Orange do Polski. Kampania reklamowa pod hasłem "Idea łączy się z Orange" będzie prezentowana w głównych mediach w najbliższych tygodniach w całej Polsce.

Przeczytaj także: Idea GSM pod marką Orange

Kampania ma na celu poinformowanie klientów sieci Idea oraz opinii publicznej o zmianie marki sieci Idea na Orange. Marka Idea zostanie zastąpiona marką Orange do końca tego roku.

Media wykorzystywane w kampanii wprowadzającej markę Orange do Polski to główne ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet.

W połowie kwietnia Centertel zawarł z Orange Brand Services Ltd. umowę, na mocy której PTK Centertel nabył prawa do wprowadzenia na polski rynek marki Orange. Opłata licencyjna za użytkowanie znaku handlowego Orange przez PTK Centertel wynosi 1,6 procent rocznych obrotów PTK Centertel.

Orange jest jedną z najważniejszych światowych firm, która rozpoczęła działalność w 1994 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie Orange jest jedną z ważniejszych marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta obecnie ponad 56 milionów klientów w 17 krajach.
Przeczytaj także: PTK Centertel ukarany PTK Centertel ukarany

oprac. : Grzegorz Gacki / Polska.pl Polska.pl

Więcej na ten temat: Orange, Idea, PTK Centertel
Szybszy DSL w TP SA

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: