eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wizerunek państwa
  • Parlamentarzyści a wizerunek Polski

    Parlamentarzyści a wizerunek Polski

    09:52 04.10.2011

    Posłowie i senatorowie VI kadencji Parlamentu RP najsłabiej ocenili polskie rolnictwo wśród rodzimych sektorów gospodarki mających szansę na sukces na arenie międzynarodowej - wynika z raportu "Parlamentarzyści o wizerunku Polski" opracowanego przez firmę Procontent. Według parlamentarzystów największe szanse na sukces za granicą mają branże: ... WIĘCEJ

    Tematy: parlamentarzyści, Sejm, Senat, wizerunek Polski
  • Co zrobić, aby utrzymał się efekt Euro 2012?

    Co zrobić, aby utrzymał się efekt Euro 2012?

    11:28 26.02.2010

    ... efektów. Firma Deloitte, na bazie doświadczeń zdobytych podczas doradztwa na rzecz wielkich imprez sportowych, opracowała raport prezentujący zalecenia płynące dla państwa, które jest gospodarzem takiego wydarzenia. Duże projekty sportowe są katalizatorem zmian na płaszczyźnie społecznej i gospodarczej, a także przeradzają się w trwałe dziedzictwo ... WIĘCEJ

    Tematy: Euro 2012, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, przygotowania do EURO 2012, efekt Euro
  • Polski branding narodowy w powijakach

    Polski branding narodowy w powijakach

    00:25 20.08.2009

    ... na skalę międzynarodową, muszą mieć silne marki. Dzięki marce kraj buduje swój wizerunek, autorytet, bogactwo i dobrobyt. Dlatego tak ważne jest dbanie o konkurencyjność marki i ... , ryby, syrop klonowy, infrastruktura turystyczna czy muzyka. "Nie sposób nie zauważyć, że państwa te korzystają już w skali globalnej z dobrodziejstw uznanej marki, która ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek państwa, kreowanie wizerunku, międzynarodowy wizerunek Polski, branding narodowy
  • Marka i wizerunek kraju 2008

    Marka i wizerunek kraju 2008

    14:01 16.12.2008

    Polska awansowała w rankingu Country Brand Index 2008 wskazującego kraje, które mogą poszczycić się najlepszą marką. Zaledwie w 2007 roku nasz kraj zadebiutował w wynikach badania jako "Wschodząca gwiazda", a już w tegorocznej edycji przesunął się do kategorii krajów "Wartych swojej ceny" zajmując wysokie, piąte miejsce i wyprzedzając takie kraje ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, wizerunek państwa, międzynarodowy wizerunek Polski, Marka dla Polski
  • Marka i wizerunek kraju 2007

    Marka i wizerunek kraju 2007

    00:38 16.11.2007

    Polska wchodzi do elity krajów, które mogą się poszczycić najlepszą marką - wynika z Country Brand Index 2007, przeprowadzonego przez międzynarodową firmę konsultingową wyspecjalizowaną w rozwoju marek FutureBrand i agencję public relations Weber Shandwick. Wśród 54 notowanych krajów świata znaleźliśmy się na 8 miejscu w kategorii "Wschodząca ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, wizerunek państwa, międzynarodowy wizerunek Polski, Marka dla Polski
  • Łatwiejsze kreowanie wizerunku firmy niż państwa

    Łatwiejsze kreowanie wizerunku firmy niż państwa

    13:17 16.09.2007

    ... państw mają przed sobą trudniejsze zadanie. Według ankiety przeprowadzonej przez agencję Weber Shandwick, 68% szefów spółek wskazuje na zarządzanie reputacją państwa jako trudniejsze zadanie. Ankieta Safeguard Reputation została przeprowadzona na 11 rynkach przy współpracy z KRC Research. Średnio co trzeci prezes z Hiszpanii ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie firmą, wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, kreowanie wizerunku firmy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: