Marka i wizerunek kraju 2008
2008-12-16 14:01
Przeczytaj także: Marka i wizerunek kraju 2007
Badanie Country Brand Index już po raz czwarty przeprowadziły agencja public relations Weber Shandwick i FutureBrand, międzynarodowa firma konsultingowa wyspecjalizowana w rozwoju marek.Pozycja Polski w Country Brand Index, zestawieniu wskazującym elity krajów, które mogą poszczycić się najlepszą marką, znacząco umocniła się. W 2007 roku respondenci wskazali nasz kraj jako jeden z dziesięciu, który ma potencjał żeby w ciągu najbliższych 5 lat stać się głównym kierunkiem podróży. Jak się okazało w tym roku, już teraz osoby badane wskazały Polskę jako kraj, do którego warto się wybrać. Według autorów badania, kategoria „Warte swojej ceny” wskazuje kraje, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze w odniesieniu do poniesionych kosztów.
„W porównaniu do zeszłego roku Polska przebiła się z kategorii „Wschodząca gwiazda” do kategorii „Warte swojej ceny”. Oznacza to, że już nie tylko budzimy zainteresowanie jako kierunek wyjazdów turystycznych i biznesowych, ale potwierdzamy swoją atrakcyjność w oczach tych, którzy nasz odwiedzili. To bardzo ważne, ponieważ mamy w świecie coraz więcej spontanicznych promotorów. W tej kategorii i w naszym regionie nadal wyprzedzają nas Czesi, ale już jesteśmy lepsi niż Węgrzy” – mówi Andrzej Godewski, partner zarządzający polskiego biura Weber Shandwick.
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Zestawienie wybranych kategorii badania Country Brand Index 2008
Zestawienie wybranych kategorii badania Country Brand Index 2008
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
AI w negocjacjach - czy maszyna może zastąpić człowieka przy stole negocjacyjnym?
-
To my stworzyliśmy generację Z. Jak wychowanie pokolenia Z kształtuje ich postawy zawodowe?
-
Polska Stacja Antarktyczna - kluczowy etap budowy na krańcu świata
-
Zakupy online dobrodziejstwem sieci? Mamy wyniki badania "Internet marzeń"







Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei