-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... marki. Krok #2: Podczas kreowania planu akcji, zachęć klienta do zastanowienia się nad tym, jaka jest ... zrozumieć, na czym polega problem i jakie kroki podjąć w przyszłości. Kiedy zbierzesz już wystarczającą ilość danych, wprowadź ostateczne zmiany z werwą i upewnij się, że każdy się o nich dowie. W ostateczności, najważniejszym celem dla klienta ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... w bieżącym roku? Na to pytanie odpowiadają eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej. ZROZUMIEĆ E-KONSUMENTA Według Justyny Skorupskiej, przewodniczącej Rady e-Izby, wymagający ... produkt. Każdy punkt kontaktu z zainteresowanym naszą ofertą może zamienić go w klienta. - Co istotne, jak pokazują dane – klienci wielokanałowi kupują więcej i częściej, ...
-
Automatyzacja to strategia, a nie taktyka
... raport analizuje przypadki zastosowania automatyzacji pod względem złożoności i korzyści, co pozwala zrozumieć, dlaczego wiele firm nie czerpie jeszcze znaczących zysków. Tylko jedna ... Voice boty, czyli głosowi asystenci, bez wsparcia człowieka mogą przeprowadzić klienta przez cały proces umówienia terminu na konkretną wizytę czy usługę, oczywiście ...
-
Misselling - jedno pojęcie, różny punkt widzenia
... , które powinny dostosowywać swoje produkty do rzeczywistych, zidentyfikowanych potrzeb klienta. Odpowiedzialność w tym zakresie musi być przesunięta w stronę instytucji, która oferuje dany produkt, ponieważ konsument nigdy nie będzie w stanie w pełni zrozumieć skomplikowanych instrumentów finansowych – uważa Andrzej Nużyński. Pozytywnym sygnałem ...
-
Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?
... na analizie praktycznej wartości nabywanych dóbr, nie dałoby się zrozumieć głębokich podziałów konsumenckich między klientami Samsunga i Apple, Coca-Coli i Pepsi czy McDonalda ... jest nastawiony na osoby oszczędne i minimalistyczne, to zbytnia pompa w obsłudze może klienta odstraszyć, bo uzna, że płaci za wizerunkowe opakowanie. 3. Dobra reklama ...
-
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
... utrzymaniu spójności komunikatów mówionych, takich jak wywiady z kierownictwem czy konferencje prasowe i rozmowy telefoniczne z obsługą klienta. Partnerowi lub przedstawicielowi prasy może być ciężko zrozumieć lub błędnie zinterpretować wypowiedziane oświadczenie. Szkolenie rzeczników, aby pozostali na bieżąco z przesłaniem może pomóc w zachowaniu ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... Marcin Rutkowski. 3. Omnichannel Osobom zaczynającym swoją przygodę z e-zakupami niełatwo jest zrozumieć, dlaczego na zamówienie muszą czekać dwa dni, kiedy ... ), a z perspektywy kupującego korzystanie z każdego z kanałów było równie wygodne. 4. (Samo)obsługa klienta Choć zdecydowana większość sklepów internetowych ma podany w stopce telefon ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... powinna być analiza SWOT. Ta w ustrukturyzowany sposób pomoże Ci lepiej zrozumieć pozycję rynkową Twojej marki i zidentyfikować możliwości ulepszeń. Jak jeszcze badać ... kontakt z Twoją marką. To może obejmować interakcje online, punkty sprzedaży, obsługę klienta, strony internetowe, media społecznościowe, opakowania produktów itp. Przeanalizuj, ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Jak naprawdę działa public relations?
... proces wymagający czasu. Pracowałem kiedyś dla klienta, który wierzył - bez względu ... klienta do rozmowy ze znajomym, który już go kupił lub samodzielnego zbierania informacji. Być może artykuł powstał w oparciu o inną publikację. (Dziennikarze szukają pomysłów w innych mediach.) 4. Zrozumienie: Klient zbiera informacje, które pomagają mu zrozumieć ...
Tematy: -
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... , pisać i zrozumieć, co się za nim kryje. Czasem też nazwa oryginalna (angielska) lepiej oddaje istotę stanowiska, a częste i powszechne jej stosowanie sprawia, że tłumaczenie polskie zostaje wyparte z naszej świadomości. Najlepszym przykładem tego może być stanowisko Account Managera (Specjalista ds. klientów, Opiekun klienta). Jest ...
-
Przywództwo a cele efektywnej firmy
... stworzenie efektywnej organizacji. Osoby, które chcą przewodzić na wysokim poziomie, muszą zrozumieć czym jest efektywna organizacja i jakie czynniki są niezbędne do jej ... w danej firmie znacznie przekracza to co oferuje konkurencja, a nawet przewyższa oczekiwania klienta. Firmy te systematycznie robią rzeczy, których nikt się nie spodziewa. ...
-
Lokaty walutowe - łatwy zysk?
... banki, oprócz konkurowania oprocentowaniem, tworzą coraz bardziej wymyślne „haczyki” na klienta. Coraz atrakcyjniejsza oferta lokat terminowych objęła również lokaty walutowe. I ... może mieć miejsce obecnie. Wystarczy zerknąć na poniższy wykres, aby zrozumieć, jakie ryzyko wiąże się z zakładaniem lokaty walutowej. Wzrost średniego kursu dolara i ...
-
Spam a gospodarka globalna
... w spamie są ściśle związane z globalną sytuacją finansową - podaje Kaspersky Lab. Aby zrozumieć ten związek i przyjąć jego istnienie, należy przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie ... dystrybutor towarów płaci spamerom nie za samą reklamę, ale od każdego klienta, który zakupi u niego towary. W niektórych przypadkach program partnerski może zostać ...
-
Komunikacja banków z klientem: social media szansą
... Polsce jest jednak dużo grup, którym można również wiele zaoferować, ale trzeba zrozumieć ich potrzeby, wartości oraz język. Są to na przykład ludzie najstarsi o najmniejszym ... odpowiednio ukształtowany przekaz, ma szansę na wygranie walki o najtrudniejszego klienta na rynku usług finansowych, klienta niewyedukowanego” - mówi prof. Dominika Maison. „ ...
-
Sprawa Goldman Sachs: kto jest winny?
... wynagrodzenia sprzedawcy, interes klienta jest często ... klienta. Jeden wniosek z tego długiego wywodu może być taki, że trzeba mieć świadomość, iż po drugiej stronie transakcji jest podmiot, którego interesy nie zawsze idą w parze z naszym interesem. Im większe korzyści i zobowiązania wchodzą w grę, tym więcej trudu warto sobie zadać, by zrozumieć ...
-
Płatność kartą za granicą: jakie koszty?
... , a w nielicznych przypadkach banki przeliczą nam dowolną walutę bezpośrednio na złote. Zrozumieć mechanizm Zasadę zamiany waluty przy transakcjach dokonywanych kartą płatniczą poza granicami Polski najlepiej omówić na prostych przykładach. Najlepszą sytuacją dla klienta będzie kraj ze strefy euro oraz karta z walutą europejską, jako ...
-
Burza mózgów w działalności personalnej
... (w przypadku mniej doświadczonych członków). W zespole ważną rolę, oprócz osób zgłaszających pomysły i klienta definiującego problem, odgrywa przewodniczący, który kieruje procesem i tempem sesji ... tak trudne” Rolę wiodącą powinni przyjąć w tym zakresie kierownicy, którzy muszą zrozumieć, że „nowe myślenie może powstać tylko tam, gdzie jest miejsce ...
-
Zarządzanie pracownikami w organizacjach projakościowych
... koncepcjach zarządzania jakością zaleca się, aby zrozumieć obecne i przyszłe potrzeby klienta oraz podejmować starania mające na celu przekraczanie oczekiwań klienckich (por. ISO 9000: 2005, pkt 0.2.a). Identyfikacja potrzeb dokonuje się w różny sposób: poprzez badania satysfakcji klienta wewnętrznego, wzajemną komunikację (np. skrzynki pomysłów ...
-
Konsumenci a usługi ubezpieczeniowe
... swoich potrzeb i chcą przejmować inicjatywę przy zakupie produktu. Ubezpieczyciele będą musieli zrozumieć te potrzeby i odpowiednio dostosować swoją ofertę i informację o niej – dodaje ... wynika, że Polscy konsumenci ubezpieczeń czują, że ubezpieczyciele niewystarczająco dbają o stałego klienta. 52% badanych klientów TUŻ w naszym kraju (najwięcej na ...
-
Utrata pracy - jak zminimalizować ryzyko?
... czasie kryzysu - jest zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz gotowość do podjęcia nowych wyzwań. W walce o klienta niejednokrotnie potrzeba wykazać się „czymś ekstra”, tak więc dobry pracownik ... godzin pracy, czyli ponad pół etatu. W przypadku zwolnień chorobowych, aby lepiej zrozumieć pracodawcę warto sięgnąć po dane GUS, które mówią, że w 2011 ...
-
Jak inwestować w produkty strukturyzowane?
... należy ją zrozumieć i zwrócić uwagę na kilka elementów. Czym są produkty strukturyzowane? Struktury powstają poprzez połączenie dwóch elementów - obligacji (lub depozytu) i przynajmniej jednego instrumentu pochodnego (opcji). Celem pierwszego z nich - na którego zakup przeznacza się większość ze środków wpłaconych przez klienta (85% - 90 ...
-
Jak banki ustalają oprocentowanie kredytów w PLN?
... Andrzej Prajsnar z portalu RynekPierwotny.com. Nabywcy nieruchomości, którzy pragną zrozumieć przyczyny wahań kosztów odsetkowych, muszą natomiast zaczerpnąć podstawowych informacji ... wyznacza oprocentowanie kredytu hipotecznego. Spore znaczenie dla kosztów ponoszonych przez klienta ma również tak zwana marża. Dzięki jej naliczeniu banki dostosowują ...
-
Inteligencja emocjonalna orężem pracownika
... stanowisk dedykowanych do współpracy z ludźmi, w branżach takich jak handel, obsługa klienta, prowadzenie projektów, produkcja. Zwraca się na nią uwagę również w ... również pracować nad sobą w zakresie rozwoju pewnych umiejętności. Przede wszystkim warto zrozumieć siebie – nasze pobudki, to dlaczego zachowujemy się w określony sposób, jak reagujemy ...
-
4 kroki do skutecznego autocoachingu
... tradycyjnym coachingu podczas pracy klienta z trenerem wykorzystywane są różne metody i narzędzia, co prowadzi do stworzenia indywidualnego planu działania dla klienta. W autocoachingu ... etap z powodzeniem. Myślenie pytaniami pomaga odblokować własne schematy myślowe i zrozumieć co nas powstrzymuje przed działaniem. Trzeci krok to sprecyzowanie ...
-
Reklama online - trendy 2015
... pomocą realizować ideę one-to-one marketingu, czyli precyzyjnie dobierać przekaz reklamowy do konkretnego klienta. Nie będzie już potrzeby dzielenia ich na określone grupy, a reklama ... w internecie oraz w sklepach tradycyjnych, jest konieczne i bez tego nie da się zrozumieć zachowań klientów oraz zwiększać ich lojalności wobec firm i ich produktów. ...
-
Kredyty we frankach, czyli szwajcarska ruletka
... poziomie 3,5 zł, mimo to zadłużenie tysięcy „frankowiczów” nie maleje, a nawet rośnie. By zrozumieć, dlaczego tak się dzieje, trzeba wziąć pod uwagę nie tylko wysokość rat, ... w walucie obcej lub indeksowanego do waluty obcej dopiero po uzyskaniu od klienta banku pisemnego oświadczenia, potwierdzającego, że dokonał on wyboru oferty w walucie obcej ...
-
PKO BP: jak Jagiełło na wojnę z recesją się szykuje
... Czyli problem frankowiczów jest poważny? Nigdy nie twierdziłem inaczej. Ale, żeby dobrze zrozumieć skąd się ten problem wziął, warto się cofnąć w czasie o 10 lat. No to ... propozycja i do niej chcę przekonać Polaków. Ona jest stabilniejsza dla gospodarki, dla klienta i dla banku... Ale przecież banki żyją ze zmienności. Normalny bank uniwersalny nie ...
-
Sektor bankowy: zmiana profilu biznesowego drogą do sukcesu
... rynku nie ma związku z liczbą oferowanych produktów. Nastawienie na adresowanie potrzeb klienta to kolejne pole pozwalające bankom zwiększyć rentowność - mówi Paweł ... zwiększyć swoją obecność w mediach społecznościowych i lepiej korzystać z Big Data, by zrozumieć potrzeby i zachowania swoich klientów. Struktura banków Instytucje finansowe muszą ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
... Twoją stronę może zapewnić ogromną przewagę konkurencyjną. W końcu będziesz w stanie zrozumieć, jaki rodzaj treści ma najwyższą szansę na wywołanie zaangażowania wśród publiczności ... przekazu marketingowego dzięki funkcji personalizacji (czyli niejako przez bezpośredni zwrot do klienta, biorąc pod uwagę jego potrzeby oraz rynek, na którym funkcjonuje ...
-
Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data
... procesu zakupowego, a więc wyświetlanie treści, które na podstawie analizy danych odwiedzającego klienta (segmentacji) są dla niego interesujące. System bierze pod uwagę ... , producenci oraz sprzedawcy handlujący w sieci mogą śledzić działania konkurencji, zrozumieć panujące trendy cenowe, poziom zapotrzebowania na dany produkt, dostępność produktów ...
-
Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy
... się podoba czy nie, Netflix wyznacza dziś nowy standard doświadczeń klienta i inne marki będą mierzone jego miarą – mówi Katarzyna Zalewska, Business Strategy Manager z ... klienta warto pielęgnować. Jednak nic nie przychodzi od razu. Budowanie dobrych relacji z konsumentami to długi proces, który nie zawsze jest dochodowy. Marki muszą zrozumieć ...
-
Usługi finansowe mają być innowacyjne
... wyłącznie przez instytucje z sektora finansów. Banki detaliczne muszą zatem zrozumieć, że funkcjonują dziś w realiach wzmożonej konkurencji. Czytaj także: - ... zmniejszenia swoich udziałów w rynku, muszą postawić na innowacyjność i walkę o klienta, zwłaszcza w obszarach, które zaczęły obsługiwać fintechy. Klient wybiera bezpieczeństwo i zaufanie ...
-
Trendy HR: nowe technologie i pracownik jak klient
... działom HR zrozumieć i wzbogacić doświadczenie zatrudnionych w firmie osób. Pracownicy stają się dla firm tak samo cenni jak klienci i pracodawcom powinno zależeć, by umieć sprostać ich potrzebom. „Wzorem specjalistów od marketingu i rozwoju produktów, którzy nie skupiają się już jedynie na satysfakcji klienta i patrzą ...
-
Influencer i jego siła w afiliacji
... Influencer to przykład wydawcy, odgrywającego ważną rolę na ścieżce zakupowej klienta, ale zwykle nie generującego sprzedaży bezpośrednio. Wydawcy contentowi, a takimi są ... blogi kreują sklepom klientów, którzy mają potencjał, dlatego reklamodawcy powinni zrozumieć, że każdy kontakt klienta z ich produktem jest ważny, nie tylko ten, który kończy się ...
-
Zamknięcie konta już nie takie łatwe jak jego założenie
... wspomnienie może skutecznie przyćmić wiele lat dobrej współpracy. Wyobraźmy teraz sobie klienta, który konto otworzył bez wizyty w oddziale. Wszystkie dane podał przez Internet, ... Bankowi nie opłaca się wysyłać kuriera do klienta, który decyduje się na zamknięcie konta. Trudno jednak zrozumieć, dlaczego część instytucji wciąż nie wprowadza funkcji ...