-
Czy promocje i wyprzedaże faktycznie działają?
... produktu, różniących się np. jedynie kolorem lub rozmiarem, żeby następnie porównać je w domu. Następnie zwracają te, które nie spełnią ich oczekiwań. Skala zjawiska jest duża, bo co czwarty zakup ... także uwagę na markę sprzedawcy, będącą swego rodzaju obietnicą produktu zgodnego z oczekiwaniami i satysfakcjonującego poziomu obsługi klienta. Znacząca ...
-
E-commerce: dlaczego klienci porzucają koszyk?
... zakup jest na tym etapie pomyślnie zakończony. Jednocześnie warto wyeliminować ze strony internetowej sklepu także przeszkody, które mogłyby zniechęcić klientów do kontynuowania zamówienia. Nadmiar pól obowiązkowych, konieczność zakładania konta użytkownika lub brak możliwości dalszych zakupów po dodaniu produktu ...
-
Jak rozmawiać z klientem
... to, w warstwie podświadomości, zobowiązanie się klienta do dalszej zgody na zakup towaru i prowadzi do podpisania umowy. Obsługi na odpowiednim poziomie nie powinien kończyć etap całkowitego zobowiązania – wyrażenie zgody klienta na zakup produktu. Usatysfakcjonowany klient powróci znowu lub – zgodnie z zasadami marketingu wirusowego – poleci ...
-
Polski konsument 2009
... często wskazują na markę, funkcje i parametry danego sprzętu, jakość oraz okres gwarancyjny. Zakup takiego sprzętu ma charakter okazjonalny, produkt ma służyć przez dłuższy ... (odpowiednio 29 proc. mężczyzn i 32 proc. kobiet). Ocena jakości danego produktu sprawia największą trudność osobom starszym, będącym w wieku 60 lat i więcej oraz respondentom ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... z klientem stawia 78,7% ankietowanych sklepów. To bardzo istotne, aby klient był informowany o kolejnych etapach zamówienia – potwierdzenie zakupu, czy informacja o wysyłce produktu daje klientom poczucie bezpieczeństwa. Również firmy kurierskie, a od ubiegłego roku Poczta Polska umożliwiają śledzenie przesyłki – dzięki tej opcji mamy możliwość ...
-
Zakupy świąteczne tańsze w Internecie
... dostępnych w sklepie stacjonarnym oraz sklepach online. We wszystkich przypadkach cena produktu była niższa w sklepie internetowym - nawet w odniesieniu do 11% produktów objętych ... Dla przykładu zakup lalki Monster High w sklepie internetowym pozwoli zaoszczędzić nawet do 50 złotych, co w tym przypadku stanowi ponad 30% ceny produktu w sklepie ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... nie można dokładnie obejrzeć wybranego produktu (tę odpowiedź wskazało 53% ankietowanych), przez Internet nie można dotknąć i przetestować produktu (41%), Internet służy do ... nie można dokładnie obejrzeć produktu wskazało 53% ankietowanych – przed rokiem odsetek wynosił 56%. Brak możliwości dotknięcia / przetestowania produktu to w tym roku 41%, a ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... zatrudnieni przez marki? Co decyduje o wyborze tego a nie innego produktu? Co jest ważniejsze dla internauty w treściach komercyjnych dostępnych w Internecie - humor i dowcip, ... na pytanie „Jakie treści w internecie wpływają na Twoją decyzję o zakupie produktu lub usługi?” aż 64 proc. ankietowanych wskazuje na rekomendacje innych internautów ...
-
Teraz Polska: jak kupują polscy konsumenci?
... proc. respondentów. Jako kolejne czynniki konsumenci wskazali: kraj pochodzenia produktu (27,4 proc.), walory ekologiczne (23,4 proc.), znaki jakości zamieszczone na produkcie ... dziwnego, skoro aż 83,4 proc. ankietowanych, mając możliwość wyboru, deklaruje zakup produktów polskiego pochodzenia. Tylko 5,1 proc. respondentów było przeciwnego zdania. ...
-
Marketing bazuje na emocjach
... powinna na początku zidentyfikować potrzeby i pragnienia klientów, następnie ustalić relację między ich interesami a niematerialnymi właściwościami produktu, aby finalnie opracować strategię komunikacji, zdolną do pozycjonowania produktu w celu wykorzystania jego zalet. Warto zaznaczyć, że w dobie szerokiej konkurencji rynkowej, nie ma tak naprawdę ...
-
Zakupy online - typy klientów
... się stopniowo w klientów. Koncepcja ta pomogła uświadomić przedsiębiorcom, że zakup zaczyna się już w momencie, gdy konsument uświadomi sobie potrzebę i ... doceniają natomiast znaczenia fazy oceny produktu i rekomendacji. Jedną z propozycji jest prowadzenie akcji marketingowych ułatwiających ocenę produktu a następnie dzielenie się jej wynikami ...
-
Umowa na odległość: o czym warto pamiętać?
... produktu – na przykład ulega on szybkiemu zepsuciu. Nawet wstępne zainteresowanie produktem może być odebrane jako zgoda na jego zakup i tym samym podpisanie umowy. Dlatego trzeba być bardzo ostrożnym podczas rozmowy z przedstawicielem firmy, która chce nas namówić na zakup ...
-
Najlepsze kredyty hipoteczne I 2013
... nabędą kartę debetową lub kredytową oraz nabędą pakiet ubezpieczeń AVIVA. Warto wiedzieć, że zakup wspomnianych polis pozwoli klientowi zaoszczędzić na prowizji, której opłacenia ... marży o 0,9 proc., ale uwzględniając obniżkę marży za skorzystanie z kolejnego produktu banku marża w wzrośnie w rezultacie o 0,7 proc. Bank BGŻ jako jeden z nielicznych ...
-
Ile traci e-commerce na niedostosowaniu witryn do smartfonów?
... User Experience przeprowadzono analizę dwóch typowych scenariuszy użycia sklepu internetowego. Pierwszy scenariusz obejmował odszukanie produktu w wyszukiwarce Google, przejście na stronę produktu, dodanie go do koszyka i zakup. W drugim scenariuszu audytor zaczynał wizytę na stronie głównej sklepu, wyszukiwał oraz filtrował produkty, a następnie ...
-
Polski e-konsument 2010
... . Trzech na czterech internautów przed zakupem produktu w Internecie poszukuje i porównuje opinie użytkowników produktu oraz oferty różnych producentów. 2/3 badanych poszukuje ... wybieranych marek usług finansowych mBank. Co trzeci e-konsument decydując się na zakup usług finansowych wybiera spośród kilku swoich ulubionych marek, przy czym zazwyczaj ...
-
Oznaczenie towaru wprowadzające w błąd
... jakości ma natomiast miejsce w przypadku podania nieprawdziwych informacji co do weryfikowalnej cechy produktu. Przykładowo, oznaczenie towaru jako „doskonały” może być dopuszczalne, nawet ... pochodzenia (od określonego przedsiębiorcy), oraz co do istotnych cech dotyczących samego produktu, które wpływają na decyzję o zakupie. Jeśli takie działanie ...
-
Formy obsługi klienta w e-commerce
... sklepów oferuje swoim klientom numer telefonu, pod którym mogą konsultować swój zakup ze sprzedawcą. 3 miejsce: FAQ Dwie trzecie (67%) zbadanych sklepów umieszcza ... klientów w trakcie zakupów podejmowana jest bez uzyskania obszerniejszych informacji na temat danego produktu – dzieje się tak aż w 74% przypadków, podczas gdy na tak spontaniczne zakupy ...
-
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
... postępowania. Głównym miernikiem jest częstotliwość zakupów, wielkość jednorazowego zamówienia, suma, jaką klient wydaje na daną kategorię produktu, prognozowany czas, w jakim klient będzie odnawiał zakup produktu w przyszłości. Dla nabywców nowych ekstrapoluje się dane klientów o podobnej charakterystyce. Mimo pewnych ułomności tej formuły ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... dodanie dodatkowych korzyści do oferowanego produktu lub usługi, zmierzają do zmiany postrzeganej przez klientów relacji ceny do wartości produktu. Znaczenie stosowania instrumentów promocji sprzedaży rośnie wraz ze starzeniem się produktu, to znaczy jego przemieszczaniem się na krzywej życia produktu, począwszy od fazy wprowadzenia na ...
-
Polacy wybierają zakupy online
... zakupami w sieci, respondenci zwracają uwagę na chęć obejrzenia i wypróbowania produktu (44 proc.) oraz obawy o proces dostarczenia produktu pocztą lub firmą kurierską (42 proc.). Co trzeci ... wzrasta do 850 zł, jeżeli weźmiemy pod uwagę osoby planujące zakup elektroniki użytkowej. Badani, którzy nie zadeklarowali takich planów, wydadzą przeciętnie ...
-
Zobacz, jak dobrać hak holowniczy
... jego zakupie. Jednym z najprostszych sposobów na zwiększenie tego parametru jest zakup i montaż haka holowniczego, który może spełniać różnorakie funkcje – nie tylko ... zarówno powyższe, jak i przyszłe wykorzystanie haka holowniczego, możliwe jest odpowiednie dobranie produktu pod względem ceny i jego funkcjonalności. Istotne jest to, czy chcemy ...
-
Na wyprzedaże czekamy z utęsknieniem
... spoza Polski korzysta zaledwie 3% ankietowanych. W okresie atrakcyjnych cenowo promocji 1/3 Polaków kierowana impulsem lub rekomendacją w sklepie decyduje się na zakup dodatkowego, wcześniej nieplanowanego produktu. Najczęściej dotyczy to kosmetyków (30%) lub odzieży i bielizny (29%). Aż o 10 p.p. w stosunku do ubiegłorocznej edycji badania wzrosła ...
-
Czy pandemia to powód, żeby kupować polskie produkty?
... ważne w czasie pandemii. Patriotyzm konsumencki Z badania wynika, że miejsce pochodzenia produktu jest, obok jego walorów ekologicznych, ważnym czynnikiem przy podejmowaniu ... dziwnego, skoro aż 73,1 proc. ankietowanych, mając możliwość wyboru, deklaruje zakup polskich produktów. Tylko 9,2 proc. respondentów było przeciwnego zdania. Zachowania ...
-
Blisko 50% Polaków robi zakupy online za granicą
... z preferowanej przez nich metody płatności w danym sklepie internetowym często ma wpływ na ostateczną decyzję o zakupie produktu. Niemal 1/3 respondentów (32%), którzy korzystają z zakupów transgranicznych jest gotowa poszukać produktu w innym miejscu, w którym będzie możliwość wyboru ich ulubionej metody płatności. Dodatkowo, aż połowa osób ...
-
Black Friday: jak nie nabrać się na chwyty marketingowe?
... Ceneo.pl. Znajdziemy na tej stronie informacje o historii ceny interesującego nas produktu z ostatnich 6. miesięcy. Możemy prześledzić dokładnie, w które dni zmieniała się cena i zdecydować ... ich jednostkowa cena będzie zdecydowanie niższa. Często decydujemy się na taki zakup, mimo że wcale nie potrzebujemy tej drugiej rzeczy – co więcej, w ...
-
Second hand po polsku: czy chętnie kupujemy rzeczy używane?
... Blisko 6 na 10 jego respondentów deklaruje, że w przeszłości zdecydowało się na zakup używanego samochodu, a niemal połowa przyznaje się do kupowania odzieży w sklepach typu ... gwarancji lub możliwości zwrotu produktu. W dalszej kolejności, 3 na 10 ankietowanych (29 proc.) wymienia niepewność co do pochodzenia produktu, a 27 proc. ma wątpliwości ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... , ma za zadanie motywować konsumenta do wykonania oczekiwanej przez nadawcę akcji. Pożądane działania to zarówno zakup produktu, jak ułatwiająca zapamiętanie marki "zabawa" z jej użyciem, zebranie informacji marketingowych o postrzeganiu produktu, konstrukcja bazy danych czy inicjowanie marketingu relacji. Atawistyczny model łowcy tkwi w ludzkiej ...
Tematy: -
Porównywarki cen - łowcy okazji
... w oparciu o filtry i kiepski system komentarzy świadczą o niedopracowaniu witryny, ale posiada ona możliwości niedostępne jej rywalom. Jednocześnie ze sprawdzeniem potrzebnego nam produktu w ofercie sieciowych sklepów, możemy bowiem dowiedzieć się, czy występuje on na aukcjach w jednym z czterech najpopularniejszych tego typu portali - Allegro.pl ...
-
Zakupy w Internecie rób bezpiecznie
... Porównaj także koszt promocyjnej usługi lub produktu z regularnym cennikiem. Krok 2: przeczytaj i sprawdź - opis produktu, zdjęcia, cenę. Ostateczny koszt powinien ... ponieść. Krok 6: pamiętaj o wyjątkach. Są jednak grupy produktów, których zakup w sklepie wirtualnym nie daje jednocześnie możliwości zwrotu. Nie możesz zrezygnować z zakupów ...
-
Najlepsze kredyty hipoteczne I 2014
... faktem, może się okazać, że nadchodzi dobry czas by rozważyć zakup mieszkania. Zachęcamy wszystkich do uważnej analizy bankowych propozycji w tym miesiącu. W ... oraz nabędą kartę kredytową. Warunkiem skorzystania z oferty w EUR jest przystąpienie do produktu oszczędnościowego z linii DB Inwestuj w Przyszłość - wysokość składki ustalana jest ...
-
Zakupy online: liczą się koszty dostawy
... produktu, ale również koszt wysyłki. Niejednokrotnie sumaryczna kwota nie jest tak bardzo atrakcyjna jak wydawało się na początku i klient decyduje się na zakup ... , zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę oraz trudności ze znalezieniem poszukiwanego produktu to problemy, z którym e-klienci spotkają się najczęściej. Wskazało na nie odpowiednio 48, ...
-
Zniżki ubezpieczeniowe – fakty i mity
... zakup jakiegokolwiek produktu, warto sprawdzić czy nie możemy go zdobyć po okazyjnej cenie. Przede wszystkim trzeba ... Duży wybór gwarantuje wiele możliwości. Jak i kiedy możemy ubiegać się o zniżki? Decydując się na ofertę produktu ubezpieczeniowego warto zwrócić uwagę na kilka kwestii. Jedną z nich jest możliwość otrzymania zniżki. Jaki rabat ...
-
Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta
... jak cenne dla e-sklepu jest zdanie danego konsumenta. Pozytywna opinia użytkownika danego produktu będzie cenną wskazówką zarówno dla kolejnych klientów nim zainteresowanych ... dole strony pokazujący ostatnio przeglądane przedmioty, których jednak nie kupił. Czasem zakup to dłuższy proces wymagający zastanowienia – dzięki takiej funkcji użytkownik w ...
-
Pobyt w sanatorium w uldze rehabilitacyjnej
... , odmierzonych ilościach jednostkowych, z wyłączeniem produktów posiadających właściwości produktu leczniczego w rozumieniu przepisów prawa farmaceutycznego. W świetle zacytowanych przepisów stwierdzić należy, że spożywcze suplementy diety nie są lekami, a więc wydatki ponoszone na ich zakup nie mogą zostać odliczone od podstawy obliczenia podatku ...
-
Zagraniczne zakupy przez internet. Co z płatnościami?
... Zakup w funtach jest przeliczany na złotówki według tabeli kursów – różnica kursów to twój koszt. Do tego może dojść opłata za przewalutowanie na karcie. Przewalutowanie a zwrot produktu ... Przewalutowanie a reklamacja produktu Trudniej ocenić sytuacje, kiedy mamy do czynienia z odstąpieniem od umowy, która jest konsekwencją reklamacji produktu. Czy ...