eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › konwersja
  • Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji

    Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji

    11:02 16.10.2023

    Personalizacja treści to podstawa działalności niemal każdego współczesnego biznesu e-commerce. Dzięki niej sklepy online mogą budować lojalność klientów i zwiększać ich satysfakcję, maksymalizując w ten sposób zyski sprzedażowe. Z uwagi na fakt, iż masowy przekaz nie przynosi już pożądanych efektów, na personalizację w marketingu powinien ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, personalizacja, marketing internetowe
  • 12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w e-commerce

    12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w e-commerce

    08:58 24.08.2023

    ... konwersji (CRO) to proces poprawy witryn w oparciu o zachowanie odwiedzającego w celu zwiększenia prawdopodobieństwa podjęcia przez niego pożądanej akcji na stronie. Średnia konwersja kształtuje się na poziomie 2-4% i różni się w zależności od branży. CRO ma kluczowe znaczenie dla e-commerce, ponieważ ma bezpośredni wpływ ... WIĘCEJ

    Tematy: współczynnik konwersji, konwersja, optymalizacja współczynnika konwersji, personalizacja
  • Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce

    Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce

    11:11 31.07.2023

    ... , zoptymalizować działania pod ich kątem. Konwersje w e-handlu Współczynnik konwersji e-commerce to odsetek odwiedzających witrynę, którzy dokonali zakupu w sklepie internetowym. Konwersja jest szerokim tematem, ponieważ może mieć na nią wpływ praktycznie każdy aspekt doświadczenia użytkownika będącego na stronie e-sklepu. Wśród typowych ... WIĘCEJ

    Tematy: współczynnik konwersji, konwersja, personalizacja, AI
  • Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje

    Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje

    00:31 20.11.2022

    Opublikowano wyniki drugiej edycji badania polskich sklepów mobilnych przeprowadzonego przez Google Polska i e-point SA. Efektem projektu jest przeszło 530 rekomendacji dotyczących mobilnego User Experience oraz szybkości witryny, które przekazano 25 polskim firmom dużej i średniej wielkości działającym w polskim e-commerce w kategoriach: zdrowie ... WIĘCEJ

    Tematy: user experience, projektowanie UX, m-commerce, handel elektroniczny
  • Ile traci e-commerce na niedostosowaniu witryn do smartfonów?

    Ile traci e-commerce na niedostosowaniu witryn do smartfonów?

    00:32 06.01.2022

    Zakupy mobilne, a więc kupowanie za pośrednictwem smartfona staje się w zasadzie normą. Z tego też względu sklepy internetowe powinny dołożyć wszelkich starań, aby maksymalnie usprawnić proces zakupowy z poziomu telefonu. Usuwanie barier w korzystaniu z urządzeń mobilnych podnosi doświadczenia użytkowników i może znacząco przyczynić się do ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy mobilne, doświadczenia użytkownika, user experience, konwersja
  • Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    15:11 21.07.2019

    Gdy już wykonaliśmy mailing i próbujemy ocenić osiągnięte wyniki, często skupiamy się tylko na statystykach otwarć i kliknięć, zapominając o innych zagadnieniach z tym związanych. Na co jeszcze powinniśmy zwrócić uwagę, by właściwie ocenić efektywność naszych działań? O czym warto pamiętać jeszcze przed realizacją wysyłki mailingu, by zwiększyć ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    Po przeprowadzeniu mailingu czy innej kampanii reklamowej, warto przeanalizować uzyskane rezultaty. Pozwoli nam to ocenić skuteczność działań oraz znaleźć ewentualne błędy lub pola wymagające poprawy lub dopracowania przy następnych działaniach. Dzięki porównaniu wskaźników dla różnych kampanii, będziemy też w stanie ocenić jakie działania były ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • 8 wskaźników najważniejszych w e-commerce

    8 wskaźników najważniejszych w e-commerce

    00:30 29.03.2017

    ... i nauczyć się je odpowiednio interpretować? Poznaj naszą obowiązkową ósemkę. 1. Konwersja Jest to jeden z najważniejszych parametrów pokazujący, ile odwiedzających osób dokonuje zakupu ... wówczas pełną wiedzę na temat klientów przynoszących największe zyski. Średnia konwersja sprzedaży w polskich sklepach wynosi od 0,5% do 3%- im wyższa, tym lepiej ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, e-sklep, konwersja, współczynnik retencji
  • Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić

    Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić

    00:40 30.04.2016

    Praca nad stroną e-sklepu nigdy się nie kończy. By dobrze funkcjonowała i spełniała swoje zadanie, trzeba ciągle być na bieżąco z nowinkami i wprowadzać ulepszające ją zmiany. Z doświadczenia SalesBee wynika, że nawet prosta modyfikacja koloru czy treści jednego elementu strony może podnieść współczynnik klikalności o 20 – 30 proc. Ale jak ... WIĘCEJ

    Tematy: Google Analytics, ruch na stronie, e-commerce, bounce rate


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: