eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › konwersja
  • Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    15:11 21.07.2019

    Gdy już wykonaliśmy mailing i próbujemy ocenić osiągnięte wyniki, często skupiamy się tylko na statystykach otwarć i kliknięć, zapominając o innych zagadnieniach z tym związanych. Na co jeszcze powinniśmy zwrócić uwagę, by właściwie ocenić efektywność naszych działań? O czym warto pamiętać jeszcze przed realizacją wysyłki mailingu, by zwiększyć ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    Po przeprowadzeniu mailingu czy innej kampanii reklamowej, warto przeanalizować uzyskane rezultaty. Pozwoli nam to ocenić skuteczność działań oraz znaleźć ewentualne błędy lub pola wymagające poprawy lub dopracowania przy następnych działaniach. Dzięki porównaniu wskaźników dla różnych kampanii, będziemy też w stanie ocenić jakie działania były ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • 8 wskaźników najważniejszych w e-commerce

    8 wskaźników najważniejszych w e-commerce

    00:30 29.03.2017

    ... i nauczyć się je odpowiednio interpretować? Poznaj naszą obowiązkową ósemkę. 1. Konwersja Jest to jeden z najważniejszych parametrów pokazujący, ile odwiedzających osób dokonuje zakupu ... wówczas pełną wiedzę na temat klientów przynoszących największe zyski. Średnia konwersja sprzedaży w polskich sklepach wynosi od 0,5% do 3%- im wyższa, tym lepiej ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, e-sklep, konwersja, współczynnik retencji
  • Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić

    Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić

    00:40 30.04.2016

    Praca nad stroną e-sklepu nigdy się nie kończy. By dobrze funkcjonowała i spełniała swoje zadanie, trzeba ciągle być na bieżąco z nowinkami i wprowadzać ulepszające ją zmiany. Z doświadczenia SalesBee wynika, że nawet prosta modyfikacja koloru czy treści jednego elementu strony może podnieść współczynnik klikalności o 20 – 30 proc. Ale jak ... WIĘCEJ

    Tematy: Google Analytics, ruch na stronie, e-commerce, bounce rate


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: