-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... tak dobrany do specyfiki przedsiębiorstwa, aby był zgodny z wizją i strategią działania firmy, zrozumiały i atrakcyjny dla otoczenia. Ponadto wizerunek firmy powinien być ... w mediach. Efektem prac nad wizerunkiem jest instrukcja opisująca nowy docelowy wizerunek marki i elementy, które mają go lansować. Księga identyfikacji wizualnej – podręcznik ...
-
Działania ekologiczne firm strategią przyszłości
... wizerunek marki i zwiększając zaufanie konsumentów. Można np. zmienić opakowania produktów na takie, które pochodzą z recyclingu bądź są biodegradowalne. Można także przejść na używanie ekologicznych, certyfikowanych materiałów i zadbanie o właściwy „ekologiczny” łańcuch dostawców. To nie tylko poprawia wizerunek marki ... działalności przedsiębiorstwa. ...
-
Powody zmiany nazwy firmy
... marki, nowa nazwa na przyszłość Degussa to nazwa i marka międzynarodowego niemieckiego przedsiębiorstwa ...
-
Strategia employer branding kluczem do sukcesu Twojej firmy
... wizerunek pracodawcy i przyciągają wysoko wykwalifikowanych pracowników. Z kolei odpowiednio dobrana kadra specjalistów to nie tylko główna wizytówka firmy na zewnątrz, ale także wyższe zyski przedsiębiorstwa ... wyzwania mające na celu wzmocnienie procesu kształtowania marki pracodawcy. Najistotniejsze według nich to: opracowanie strategii employer ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... wokół firmy czy marki, co znakomicie może współdziałać z celami PR - budowania wizerunku przedsiębiorstwa. Interakcję z użytkownikami umożliwiają również standardowe narzędzia - ankiety, sondy, dzięki którym użytkownicy serwisów mogą się wypowiedzieć w wielu sprawach istotnych dla firmy. Bardzo duży wpływ na wizerunek ma szybkość reakcji ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... przedsiębiorstwa, akceptacja pojawiających się drobnych problemów ze strony dostawcy. Istotnym wyznacznikiem lojalności klienta jest poczucie podobieństwa pomiędzy systemem wartości klienta a systemem wartości organizacji, wyrażającym się poprzez kulturę organizacyjną oraz wizerunek ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... klientów. Należy permanentnie analizować swój łańcuch dostaw i wartości funkcjonalne marki. Polskie przedsiębiorstwa muszą zapomnieć o nawyku sprzedawania tego, co się wyprodukuje. ... wielu sprzedawców różnych sieci retailowych kompletnie nie wpisuje się w wizerunek marki: ani pod względem zachowania, obsługi, ani wiedzy o ofercie, nie wspominając ...
-
Zadania menedżera ds. social media
... wizerunek marki ... marki, utrzymując zarazem aktualny stan wiedzy dotyczącej wydarzeń w branży. Potrzebne umiejętności: Umiejętność szybkiego znajdywania niezbędnych informacji, głód wiedzy, profesjonalne umiejętności komunikacji 4. Pracownik działu obsługi klienta Osoba prowadząca działania z zakresu social media stanowi głos całego przedsiębiorstwa ...
-
PARP o funduszach europejskich na lata 2014-2020
... kosztów przygotowania przedsiębiorstwa do debiutu na parkiecie lub emisji obligacji. Tym samym przedsiębiorstwa będą ... – Expo Business Matching. Elementem wspierającym wizerunek polskich producentów żywności jest również książka kulinarna ... budowa autentycznego i trwałego zaufania dla marki POLSKA i Marki Polskiej Gospodarki poprzez przedstawienie ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... siedziby przedsiębiorstwa, zwraca uwagę na szereg detali. Takie cechy jak położenie, wygląd biura, wystrój wnętrza wpływają na pierwsze wrażenie i budują wizerunek firmy. ... Warto zadbać, aby adres internetowy, który często jest znakiem firmowym i elementem marki, nie trafił w niepowołane ręce. Korzystanie z darmowego hostingu Ostatnią pozycją na ...
-
Identyfikacja wizualna banku nie jest bez znaczenia
... Identyfikacja wizualna jest jednym z tych czynników, które istotnie wpływają na wizerunek marki instytucji. Zadaniem brandu jest przyciąganie uwagi, przekazanie informacji o ... tylko chęcią odświeżenia i zaktualizowania marki, ale również wyrazem głębszych zmian w jej pozycjonowaniu lub ogólnej strategii przedsiębiorstwa. Ekspertka z Saatchi & ...
-
Dlaczego ekologia dyktuje warunki i działania dużych firm?
... produkty i usługi tej firmy, która „wydaje się być bardziej eko”. Wizerunek marki jako przyjaznej środowisku nie zawsze pokrywa się jednak z faktycznym charakterem jej działań ... , które na co dzień mierzą się z ekologicznymi wyzwaniami, które napotykają duże przedsiębiorstwa. Dzięki wywiadom przeprowadzonym z managerami ds. CSR firm takich jak Raben ...
Tematy: ekologia -
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... i dokonało zakupów. Celem kampanii marki jest budowanie wśród internautów świadomości marki oraz zaznajomienie się z ... się stało trzeba zbudować firmie odpowiedni wizerunek oparty na zasadach stabilności i wiarygodności. Ważnym ... , których naprawdę chcemy zatrzymać. Celem każdego przedsiębiorstwa, nie tylko internetowego, jest maksymalizowanie zysków, ...
-
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... w niewolniczej pracy. Warto jednak podkreślić, że w całym zamieszaniu wokół marki, kryzysie wizerunkowym odbijającym się echem w mediach tradycyjnych oraz ... wizerunek organizacji jest chociażby wolontariat pracowniczy. Osoby biorące udział w tego rodzaju projektach jednoczą się pomagając innym. W tym miejscu spotykają się NGO i przedsiębiorstwa ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... przedsiębiorstwo może zaprezentować wiedzę, doświadczenie i wykreować swój wizerunek – eksperta. Co więcej, administrator grupy może wysyłać wiadomości ... marki. Za jego pośrednictwem istnieje możliwość stworzenia sieci potencjalnych klientów. Nie warto rezygnować z serwisów biznesowych podczas budowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa ...
-
Firmy rodzinne = 18% PKB
... marki, a Polacy coraz częściej to dostrzegają. Wiele z nich jest znana i rozpoznawalna w branży także w Europie i poza nią. Konfederacja Lewiatan, badając w 2014 r. przedsiębiorstwa mikro, małe ... dzieci „Świat pieniądza”) i przedsiębiorczość młodych ludzi. I budować wizerunek, na który firmy rodzinne w pełni zasługują – przedsiębiorstw rozwijających ...
-
Rekrutacja pracowników: w 2016 r. postaw na employer branding
... motywację do tego, aby u niego pracować? W dzisiejszych czasach świadomość marki i wizerunek dobrego pracodawcy często decydują o powodzeniu procesu rekrutacji – podsumowuje Anna ... organizacyjną, dlatego wiedzą, kto najlepiej odnajdzie się w strukturach przedsiębiorstwa. Dla potencjalnego kandydata taki pracownik jest wiarygodnym źródłem informacji, ...
-
Jaką strategię innowacji zastosować?
... prze to przewagę kosztową nad konkurentami, poprawić swój wizerunek na rynku, osiągnąć korzystne warunki finansowe (dzięki ... buta. Te działania umożliwiły firmie zbudowanie globalnej marki, wyprzedzenie rywali takich jak Adidas czy Puma i awans ... . 16% ogółu), co może okazać się korzystne dla przedsiębiorstwa, które koncentruje się właśnie na takiej ...
-
5 powodów, dla których warto angażować się w filantropię
... pozytywny wizerunek Reputacja firmy w obecnych czasach jest czymś nie do przecenienia. To właśnie pozytywny wizerunek ... określoną zmianę społeczną. By to osiągnąć przedsiębiorstwa wykorzystują swoje zasoby, kontakty i wiedzę” - mówi Agnieszka ... chęci budowania pozytywnego wizerunku czy pozycji marki w środowiskach lokalnych. Wolontariat pracowniczy to ...
-
Firma rodzinna: dobry czy zły pracodawca?
... treści, budujące społeczność wokół danej marki, firmy – przekonuje Katarzyna Rek, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Grupy On Board Think Kong. Z raportu „Wizerunek firm rodzinnych jako pracodawcy” wynika również, że do wyboru oferty pracy pochodzącej od przedsiębiorstwa rodzinnego, młodych pracowników najbardziej motywowałaby stabilność ...
-
Patenty i znaki towarowe pomagają start-upom
... %), Szwecji (34%), Danii (34%), Szwajcarii (32%) i Czechach (31%) średnio ubiegają się o więcej praw własności intelektualnej. Przedsiębiorstwa z tych krajów są również najbardziej skłonne do zgłaszania znaków towarowych i patentów oraz ... symbole lub nazwy, jeżeli są prawnie chronione, stają się skuteczną tarczą, chroniącą wizerunek marki ...
-
Analiza konkurencji jako element strategii rozwoju
... jakością oferty, a może siłą marki? jakimi kryteriami kierują ... zbytu?); Rozpoznawalność i wizerunek marek konkurentów ... przedsiębiorstwa. Rozważania na temat roli analizy konkurencji w procesie generowania strategii firmy prowadzą do wniosku, iż dobra strategia nie może powstać bez tej właśnie analizy. Wpływ konkurencji na pozycję przedsiębiorstwa ...
-
Dlaczego warto inwestować w employer branding?
... pracodawcy jest poprzedzona weryfikowaniem opinii na jego temat. Takie aspekty jak wizerunek firmy, stabilność zatrudnienia, możliwość rozwoju i atmosfera pracy będą ... , które postrzegają przedsiębiorstwa, w których pracują jako dobrych pracodawców, będą przekazywały te informacje dalej– stając się tym samym ambasadorami marki pracodawcy. Satysfakcja ...
-
CSR jako strategia konkurencyjna
... podał portal IPO.pl. Celem działania każdego przedsiębiorstwa jest generowanie zysku poprzez zaspokajanie potrzeb ... Marketing (budowanie znajomości i reputacji marki, większa akceptacja dla podstawowego przedmiotu działalności ... trzeba spełnić, aby działania z zakresu CSR wspierały wizerunek organizacji, jest jednak właściwy wybór dziedziny zaangażowania ...
-
Sektor MSP a serwisy społecznościowe
... 100 wykorzystuje mikroblogi, społeczności lub firmowego bloga do promowania swojej marki. Również małe przedsiębiorstwa poświęcają coraz więcej czasu na działania na serwisach ... raportami – mówi Adam Cuper. – W ten sposób chcą budować swój ekspercki wizerunek w branży. Poza tym oczywiście są niezłym źródłem informacji. Specjaliści wskazują ...
-
Strategia w firmie
... milion klientów rozpoznawalność spontaniczna naszej marki znajduje się na poziomie ponad 80% posiadamy wizerunek marki przyjaznej klientowi Strategia: działamy w całej Polsce, z ... Opracowanie strategii głównej Strategia główna wytycza kierunki działania na poziomie całego przedsiębiorstwa. Odnosi się do kwestii takich jak geograficzny obszar działania ...
-
O zaufanie klientów nie jest łatwo
... nie do końca oczywistych celach . A zatem przedsiębiorstwa korzystające z AI, jeśli chcą zyskać sobie przychylność i zadbać o wizerunek, muszą edukować swoich klientów w zakresie ochrony ... problemów zdecydowanie zniechęcają konsumentów, podważając, niekiedy bezpowrotnie, zaufanie do marki. Na kryzys zaufania klientów do polskich i europejskich firm ...
-
ESG, czyli zarządzanie firmą w oparciu o zrównoważony rozwój
... przedsiębiorstwa pragnące budować wizerunek odpowiedzialnych społecznie, powinny skoncentrować się na opracowaniu i konsekwentnej realizacji polityki środowiskowej, której głównym celem będzie ochrona zasobów naturalnych. Weryfikacja wyników działalności przedsiębiorstwa ...
-
Holding a tożsamość korporacyjna
... zewnętrznej. Oznacza to, że każdy element komunikacji przedsiębiorstwa, począwszy od nazwy, przez symbol i ... marki się nie ma, marką się jest. To co firma robi, jak oddziałuje na rynek swoją reputacją, wizerunkiem, tożsamością. Niedotrzymywanie, często przesadzone obietnice na pewno zostaną zapamiętane przez otoczenie oraz popsują firmie wizerunek ...
-
Polski przemysł motoryzacyjny - wiraże i miraże
... przedsiębiorstwa, więc robienie nawet niewinnych aluzji w mediach od razu obniża wiarygodność strony zabiegającej o inwestycję. Nie twierdzę, że zawsze tak jest i że to brak dyskrecji podczas negocjacji przekreśla całą inwestycję. Niemniej chodzi tu o wizerunek ... FSO w sprawie produkcji kolejnej marki. A to Nissan, a to luksusowe Infiniti, to ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2016
... , którzy zainwestowali w ostatnich latach 30 razy więcej, niż krajowe przedsiębiorstwa u zachodniego sąsiada. Pomimo tych danych, tendencja ekspansji polskich firm ... wizerunek krajowej marki na całym świecie. Im więcej pierwszorzędnych produktów wytworzonych w Polsce czy usług oferowanych przez rodzime firmy trafia do konsumentów, tym ten wizerunek ...
-
Jak rekrutacja wpływa na rentowność firmy? 9 kluczowych wskaźników
... celów biznesowych. Im wyższa jest rentowność przedsiębiorstwa, tym lepsza jest jego kondycja finansowa. Wyliczanie ... się usprawnić procesy rekrutacyjne poprzez wzmacnianie marki pracodawcy na rynku, organizowanie praktyk i staży w ... ale i jednocześnie działanie pozytywnie wpływające na wizerunek pracodawcy. Warto, żeby ankieta umożliwiała ocenę ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... na wizerunek marki w kontekście ... przedsiębiorstwa są w większości całkowicie przejrzyste w zakresie praktyk biznesowych (np. pochodzenia produktów i wpływu na środowisko). Jednak niepokój, i to znacznie większy niż rok temu wzbudza u 62% transparentność łańcucha dostaw. Ponad połowa firm (52%) ma także problemy z opowiedzeniem spójnej historii marki ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... miejsce. Dzięki temu zminimalizujesz ryzyko wystąpienia zdarzeń narażających Twój wizerunek, wywołujących sytuację kryzysową lub po prostu skutkujących ... marki i za ich pozwoleniem przerzucać je na własną stronę internetową, tworząc tzw. usergenerated content (UGC – treści tworzone przez klientów). LinkedIn to serwis angażujący przedsiębiorstwa ...
-
Jak wykorzystać media społecznościowe w rekrutacji?
... przemyśleniami i pokazywać, że są sprawdzonym pracodawcą. W ten sposób budują zaufanie. Rozwinięcie marki jako pracodawcy to kluczowy krok w pozyskiwaniu talentów. To ... z pracownikami oraz transparentne komunikowanie swoich celów i oczekiwań, przedsiębiorstwa mogą budować pozytywny wizerunek jako atrakcyjnego pracodawcy – dodaje ekspert z Commplace. ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei