eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia konkurencyjna
  • Polska produkcja konkurencyjna

    Polska produkcja konkurencyjna

    13:11 30.11.2012

    Polska, obok Niemiec i Wielkiej Brytanii, spośród krajów europejskich, znalazła się w pierwszej piętnastce światowego rankingu liderów konkurencyjności sektora produkcyjnego. Obecnie kluczowym czynnikiem wzrostu w tym obszarze są inwestycje w pozyskanie wykwalifikowanych pracowników, którzy wpłyną na rozwój innowacyjności, a to z kolei spowoduje ... WIĘCEJ

    Tematy: konkurencyjność, budowanie przewagi konkurencyjnej, konkurencyjność przedsiębiorstw, strategia konkurencyjna
  • Konkurencyjność branży w wymiarze lokalnym

    Konkurencyjność branży w wymiarze lokalnym

    04:20 28.11.2009

    ... może pociągnąć za sobą wzrost zapotrzebowania na produkty i usługi komplementarne, a więc poprawić pozycję branży pokrewnej na rynku międzynarodowym. Przewaga konkurencyjna w branżach dostawców oznacza potencjalne źródło przewagi dla branż korzystających z usług dostawców. Dostawcy, oferując wysoce konkurencyjne komponenty do produkcji, oddziałują ... WIĘCEJ

    Tematy: konkurencyjność, budowanie przewagi konkurencyjnej, konkurencyjność przedsiębiorstw, strategia konkurencyjna
  • Co wpływa na corporate identity?

    Co wpływa na corporate identity?

    01:09 29.06.2009

    ... wizerunku. Dzięki przyjęciu takiej strategii organizacja zyskuje możliwość budowy pozycji lidera na rynku, na którym sama dyktuje warunki gry. Spójna strategia wizerunkowa, dzięki której otoczenie z łatwością będzie identyfikować firmę w znacznym stopniu, wpłynąć może na akcentowanie jej obecności na rynku oraz zainteresowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: corporate identity, budowanie świadomości marki, wizerunek firmy, budowanie przewagi konkurencyjnej
  • CSR jako strategia konkurencyjna

    CSR jako strategia konkurencyjna

    13:10 17.05.2009

    ... dobro firmy z dobrem społecznym przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Strategia ta polega więc na kierowaniu się zasadami etycznymi, prawami pracowników i ... dzień. Aby firma została społecznie zaakceptowania nie wystarczą bowiem jednorazowe działania. Strategia CSR musi być spójna i długofalowa, tak aby jej efekty zostały zaakceptowane przez ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia CSR, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, odpowiedzialność w biznesie, wartość firmy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: