- 
Kto uratuje polski rynek pracy? Ukryty potencjał niewidzialnych grup pracowników
... każda firma z równą łatwością sięga po „niewidzialnych pracowników”. Duże przedsiębiorstwa i korporacje powiązane z kapitałem zagranicznym częściej planują długofalowo i wpisują ... puli pracowników. Ale coraz częściej liczy się też wizerunek i etyka. Różnorodność staje się elementem marki, a zróżnicowane zespoły pracują w lepszej atmosferze. Do tego ...
 - 
Polacy a przejęcia i fuzje w energetyce
... określić, czy fuzja wywiera jakikolwiek wpływ na inwestycyjny aspekt funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jednak znaczna część ankietowanych postrzega zmianę organizacyjną jako pozytywną. ... pracowników to nie tylko element budowania strategii marki, ale również znaczący czynnik w grze o zewnętrzny wizerunek firmy – dodaje Edyta Kwapich – Lenik, On Board ...
 - 
Zarządzanie energią - jakie obowiązki dla przedsiębiorców?
... oferują firmy consultingowe, powinny być przede wszystkim dopasowane do konkretnego przedsiębiorstwa. Zarówno jego potrzeb, jak i procesów. Czego zatem możemy oczekiwać? Firmy ... to jedno, korzyścią pośrednią jest również pozytywny wpływ tych działań na wizerunek marki. Obecnie konsumenci zwracają dużą uwagę na firmy działające na rzecz ekologii. ...
 - 
Prezentacja biznesowa jako storytelling
... dziwnego, że „storytelling” w końcu zaczął być doceniany także w biznesie. Opowiadając historię przedsiębiorstwa lub stworzonego przez niego produktu, budujemy więź pomiędzy firmą a jej ... elementem marketingu szeptanego. A to już może mieć poważny wpływ zarówno na wizerunek marki, jak i na efekty sprzedażowe. Dobra historia, czyli jaka? Chcąc ...
 - 
10 sposobów na relacje w biznesie
... rzeczywistości. Spotkania na żywo budują przywiązanie nie tylko do marki, ale i do konkretnej osoby. Poza tym ... – wręcz przeciwnie. Uczciwość działań powinna być fundamentem każdego przedsiębiorstwa, które chce, aby te fundamenty były solidne. ... usługi do specyficznej potrzeby danego klienta sprawi, że zyskasz jego zaufanie i wizerunek firmy, na którą ...
 - 
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2019
... paradoksalnie się nie opłaca. W wielu przypadkach w ogóle nie jest również możliwe. Przedsiębiorstwa, szczególnie korporacje i wielkie zakłady, na które są zwrócone oczy wszystkich, ... danej marki. Nikt nie uwierzy, że firma X chce nieść pomoc i czynić realne zmiany czy to w swoim otoczeniu, czy to globalnie, jeżeli ma zupełnie odmienny wizerunek ...
 - 
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
... nie wynika to jasno z kontekstu należy go uzupełnić np. o nazwę marki, z którą współpracuje publikujący. Kontrowersyjne pozostaje posługiwanie się hasztagami w innych ... z partnerem handlowym. Kryptoreklama szkodzi marce W czasach, gdy wizerunek tworzony przez przedsiębiorstwa w e-commerce stanowi jeden z głównych wyznaczników sukcesu sprzedażowego ...
 - 
Odpowiedzialność Biznesu - sztuka dialogu
... . Działania zmierzające do wypracowania wspólnych rozwiązań podnoszą również efektywność i innowacyjność przedsiębiorstwa oraz wyzwalają kreatywność u uczestników obrad. Nie można nie wspomnieć w tym miejscu także o istotnym wpływie takich działań na wizerunek firmy i wzmocnienie jej marki i renomy. Wszystko to wskazuje na fakt, że dialog warto ...
 - 
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... może być wiele. Od kreowania wizerunku rynkowego marki, przez promowanie oferty przedsiębiorstwa, po komunikację z klientami i budowanie z nimi długofalowych relacji. Dział ... Specjaliści z działu marketingu przy pomocy dostępnych narzędzi kreują również pozytywny wizerunek firmy oraz podejmują działania mające na celu umocnienie jej pozycji ...
Tematy: dział marketingu, marketing - 
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... (spam) i może przynieść firmie więcej strat niż korzyści. Przedsiębiorstwa często nieświadomie wysyłają wiadomości do odbiorców, których adresy ... przez nas akcji bez zaufania do naszej marki. Zaufanie buduje się powoli i nie można ... wśród bieżących lub przyszłych klientów a także poprawić wizerunek firmy a tym samym zwiększyć przychody. Zanim jednak ...
 - 
Darowizny i sponsoring a podatek dochodowy
... darczyńcy. Tymczasem przedsiębiorca dokonując darowizny uzyska określoną korzyść w postaci promowania swojej marki. Umieszczenie jego na banerach czy plakatach będzie dla niego reklamą budującą pozytywny wizerunek jego przedsiębiorstwa. Uzyska on zatem istotną korzyść, która wykluczy możliwość sklasyfikowania przedmiotowego przekazania środków ...
 - 
KIG a sytuacja gospodarcza
... zespołowej i gotowość włączenia się do działań zbiorowych (kapitał społeczny). Przedsiębiorstwa, nie tylko te globalne, ale też krajowe, coraz intensywniej poszukują ... wizerunek, ułatwia istnienie kraju na każdym poziomie i w każdym wymiarze. Do 2020 r., a więc w ciągu 25 lat od rozpoczęcia w 1995 r. przez Krajową Izbę Gospodarczą z Instytutem Marki ...
 - 
Hotelarstwo w Polsce. Intensywny rozwój, którego wielu nie wytrzymuje
... które nikt z niej nie ma specjalnego wpływu – ogólna koniunktura gospodarcza, pozycja i wizerunek marki narodowej lub lokalnej, pogoda, czy też kalendarz różnych wydarzeń biznesowych ... wszystkim firmy handlowe, winne hotelarzom ponad 11,5 mln zł. Następnie przedsiębiorstwa przemysłowe (10,7 mln zł), budowlane (8,2 mln zł), jak i również organizacje ...
 - 
Wolumenowa rekrutacja pracowników. Jak zachować standardy?
... Agnieszka Dejneka z Antal – Przykładowo, prowadząc multirekrutację dla przedsiębiorstwa z innego kontynentu możemy dzielić się z centralą wynikami testów ... uzasadnione i może znacząco przyśpieszyć etap pozyskiwania kandydatów, a jednocześnie zbudować pozytywny wizerunek marki jako pracodawcy. 5. Mierz siły (rekrutera) na zamiary. „To żadna różnica ...
 - 
Przewoźnicy - grzechy główne
... nimi plasuje się na znacznie lepszym poziomie, dbają o swój wizerunek. Znajdują się zwykle na etapie budowania swoje marki. Naturalnie zwykle jest coś za coś - być może ... spedytorów regulujących swoje zobowiązania wobec przewoźników nieterminowo. Ogłaszane przez te przedsiębiorstwa oferty transportowe nie cieszą się zainteresowaniem ze względu na ...
 - 
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
... do informacji – traci na tym nie tylko jakość obsługi, ale wizerunek całego przedsiębiorstwa. Coraz więcej ważnych wskaźników określających Customer Experience ... twierdzi, że doświadczenia klienta z kontaktu z pracownikiem mobilnym mają istotny wpływ na postrzeganie marki. Według 80% klientów doświadczenia dostarczane przez firmę są równie ważne ...
 - 
Coraz więcej zwolnień grupowych
... długofalowa utrata zaufania klientów, partnerów biznesowych czy inwestorów. Negatywny wizerunek marki pracodawcy będzie zaś skutkować dużymi trudnościami w przyciągnięciu do organizacji nowych talentów. To wszystko może prowadzić do wymiernych problemów prawnych i finansowych przedsiębiorstwa. Dlatego ważne jest, aby proces zwolnień grupowych był ...
 - 
Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2025 - wsparcie dla startupów i MŚP
... Polski Wschodniej nie kończą się na startupach. Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą sięgnąć po środki z programu „Gospodarka o obiegu zamkniętym w MŚP, Etap ... środków na działania promujące zieloną transformację, budując przy tym wizerunek nowoczesnej i odpowiedzialnej marki. „Gospodarka o obiegu zamkniętym w MŚP” daje podwójną korzyść – nie ...
 


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei