eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategie komunikacyjne
  • Odpowiedzialność Biznesu - sztuka dialogu

    Odpowiedzialność Biznesu - sztuka dialogu

    13:31 23.01.2013

    Choć idea Społecznej Odpowiedzialności jest już dość mocno spopularyzowana w świecie biznesu, to mimo to coraz częściej jest zastępowana przez nowy termin - "Odpowiedzialność Biznesu względem Interesariuszy" (Corporate Stakeholder Responsibility), który jeszcze mocniej akcentuje jej najważniejszy aspekt, czyli dialog. W jaki sposób jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w biznesie, strategie komunikacyjne, komunikacja biznesowa, komunikacja wewnętrzna
  • Komunikacja w biznesie: procedura rozwiązywania problemów

    Komunikacja w biznesie: procedura rozwiązywania problemów

    14:08 22.02.2011

    Aby spotkania zespołów lub działów przynosiły konkretne efekty i inspirowały uczestników do działania, wszyscy - lider oraz członkowie zespołu - powinni umieć korzystać z podstawowej procedury rozwiązywania problemów. Skuteczna procedura składa się z sześciu etapów. Podstawowa procedura rozwiązywania problemów obejmuje sześć etapów: (1) definicja ... WIĘCEJ

    Tematy: procedura rozwiązywania problemów, komunikacja w biznesie, strategie komunikacyjne, komunikacja biznesowa
  • Top managerowie a narzędzia komunikacji

    Top managerowie a narzędzia komunikacji

    09:56 02.11.2010

    Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Frost & Sullivan, zalety narzędzi zunifikowanej komunikacji i pracy grupowej (Unified Communications and Collaboration - UCC) są w polskich i europejskich firmach coraz wyżej cenione: manager wysokiego szczebla (C-level Executive) wykorzystuje ich średnio cztery do pięciu dziennie. Ze względu na poziom ... WIĘCEJ

    Tematy: kadra zarządzająca, badanie kadry menedżerskiej, badanie kadry zarządzającej, badania menedżerów
  • Komunikacja w firmie: szef-podwładny

    Komunikacja w firmie: szef-podwładny

    12:17 18.02.2009

    ... . A tak, do jednej grupy trafiają komunikaty sformułowane w taki sposób, a do drugiej - w inny. Wszyscy rozumieją i jest dobrze. Dwie podstawowe strategie grupowania pracowników w grupy komunikacyjne to strategia ilości danych i strategia granic. Strategia ilości danych Pamiętam sytuację ze swojej pierwszej pracy, gdy nagle musiałem rzucić ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie, komunikacja wewnętrzna, strategie komunikacyjne


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: