eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › analiza konkurencji
  • Strategia marketingowa - najważniejsze elementy

    Strategia marketingowa - najważniejsze elementy

    00:33 03.08.2021

    ... mężczyzna, lat 25, mieszkający w średnim mieście, uprawiający amatorsko sport, zainteresowany zdrowym stylem życia i odżywianiem. Elementy strategii marketingowej: analiza konkurencji Analiza konkurencji to proces skupiony na zidentyfikowaniu marek, które stanowią potencjalne zagrożenie dla Twojej firmy. Jakie działania warto wykonać? Rekomendujemy ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, plan marketingowy, działania marketingowe, marketing
  • Startupy: dlaczego ważna jest analiza konkurencji?

    Startupy: dlaczego ważna jest analiza konkurencji?

    12:23 23.09.2020

    ... zbudować pełen obraz. Od czego zacząć analizę konkurencji? Najważniejsze to wiedzieć: po co nam analiza konkurencji? Niezaprzeczalnym jest, że najbardziej wartościowy feedback ... opinię byłych pracowników (co było przyczyną porażki/sukcesu). Warto pamiętać też o konkurencji pośredniej, która jest nagminnie pomijana. Jeśli zatem ktoś działa w sektorze ... WIĘCEJ

    Tematy: analiza konkurencji, własny biznes, działalność gospodarcza, założenie działalności gospodarczej
  • Start-up: analiza konkurencji

    Start-up: analiza konkurencji

    10:17 03.12.2013

    ... serwis. Ciekawostka Dzięki Bitly w 2010 r. skrócono aż 4 mld unikatowych linków. Jak widać, analiza konkurencji nie polega wyłącznie na skutecznym wyszukaniu danych zawartych w internecie. Warto również jawnie skonfrontować nasze narzędzie z produktem konkurencji. Fragment rozdziału Mam pomysł na start-up, ale mam też konkurencję z książki Start-up ... WIĘCEJ

    Tematy: start-up, własny biznes, pomysł na biznes, zakładanie firmy
  • Analiza konkurencji jako element strategii rozwoju

    Analiza konkurencji jako element strategii rozwoju

    10:51 04.02.2011

    ... też analiza konkurencji jest istotnym elementem planowania strategicznego. W pierwszym kroku należy odpowiedzieć sobie na pytanie, jakie elementy składają się na tzw. analizę konkurencji. Jej ... ograniczeń rozwoju organizacji (zagrożeń) jest właśnie intensywność marketingowych działań konkurencji. Analiza SWOT może być wyjściem do generowania ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie, zarządzanie firmą, cele przedsiębiorstwa, strategia firmy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: