eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › promocja firmy
  • Czy na Facebooku pracownika można budować wizerunek firmy?

    Czy na Facebooku pracownika można budować wizerunek firmy?

    10:22 09.02.2018

    ... przez nich aktywności w powiązaniu z działalnością firmy (np. dzielenie się treściami promocyjnymi pracodawcy, umieszczanie wpisów lub komentarzy) z powodzeniem mogą wspierać działalność promocyjną lub marketingową przedsiębiorstwa. O ile tylko pracodawca umiejętnie zarządza tym aspektem działalności pracowników. Promocja firmy w social media Co do ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, social media, budowanie wizerunku firmy, promocja firmy
  • Co ma Brexit do promocji?

    Co ma Brexit do promocji?

    12:01 01.07.2016

    ... Historia Real Time Marketingu pełna jest przykładów umiejętnego wykorzystania ważnych i nieoczekiwanych wydarzeń do promocji wizerunku własnej marki. W wielu takich sytuacjach firmy wygrywały spontaniczną i kreatywną reakcją. Nie inaczej było w przypadku marki Play, która wykazała się pomysłowością, odpowiadając na zażalenie złożone na kartonie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, promocja firmy, Real Time Marketing, Brexit
  • Reklama w Internecie górą

    Reklama w Internecie górą

    11:54 25.05.2015

    ... w zakresie promocji własnej firmy. Najbardziej aktywne są w tej kwestii małe firmy (77 proc.). Na następnej pozycji plasują się średnie firmy – 74 proc., za nimi ... samochody firmowe) oraz ulotek. W taki sposób działa 18 proc. ankietowanych. Badane firmy reklamują się także poprzez wysłanie mailingu (13 proc.), w radio (8 proc.), na targach (6 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają

    LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają

    01:10 05.03.2015

    ... promocji LinkedIn oferuje również całą gamę płatnych narzędzi, które dodatkowo umożliwiają zwiększenie zasięgu informacyjnego na temat firmy. Wśród możliwości znajduje się, m.in. sponsorowane aktualizacje (promocja wpisów z company page), InMail (wiadomość do prywatnej skrzynki odbiorczej), czy typowe reklamy w formie displayowej - banerowej ... WIĘCEJ

    Tematy: LinkedIn, GoldenLine, serwisy biznesowe, działania marketingowe
  • Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.

    Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.

    00:45 05.02.2015

    ... obecni. Jeśli Ty nie zatroszczysz się o stałego klienta, z pewnością zainteresuje się nim konkurencja. Budowanie lojalności często jest błędnie utożsamiane przez firmy z kalkowaniem prostych programów lojalnościowych – zakładaniem klientom kart i zbieraniem przez nich znaczków. Owszem – można pomyśleć nad wdrożeniem takiego programu, jednak dziś ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja firmy, content marketing, e-mail marketing, strona responsywna
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu?

    16:38 27.04.2013 PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe
  • Firmowe konto na facebooku

    Firmowe konto na facebooku

    08:44 28.01.2013 PORADA

    Witam, czy korzystacie z usług firm zewnętrznych do prowadzenia konta na facebooku? Promocja firmy na facebooku jest dla Was ważna i są widoczne efekty? Z góry dziękuję za podzielenie się własnym doświadczeniem. WIĘCEJ

    Tematy: facebook, promocja firmy, kreowanie wizerunku, promocja w sieci
  • Zainwestuj w event marketing

    Zainwestuj w event marketing

    10:26 10.12.2009

    ... plenerowe, niektórzy także za eventy uznają akcje samplingowe - wybrani konsumenci, klienci, osoby ze świata mediów (wydarzenie zamknięte), pracownicy i partnerzy handlowi firmy m.in. eventy typu incentive, wyjazdy, szkolenia. W pierwszym przypadku eventy mają szeroki zasięg i charakteryzują się dużą liczbą uczestników. Dzięki temu połączeniu ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, event marketing, strategia marketingowa, wizerunek firmy
  • Promocja firmy: czas na event marketing

    Promocja firmy: czas na event marketing

    08:25 15.07.2009

    ... poprzez wydarzenia. Event marketing możemy zdefiniować więc jako narzędzie promocyjne polegające na organizowaniu wydarzeń masowych służących realizacji celów firmy. Jeśli celem firmy jest np. promocja marki bądź określonego produktu, wiadomym jest, że należy wykazać się tu nietuzinkową kreatywnością i sprawną organizacją, bo nawet najlepiej ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja firmy, event marketing, sposoby promocji firmy, wizerunek firmy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: