-
Transformacja cyfrowa biznesu, czyli szybko i bez strategii
... – firmy chętnie testują rozwiązania i szukają takich, które rzeczywiście przyniosą największą wartość dodaną. Najczęściej wykorzystuje się AI w obszarach marketingu i obsłudze klienta. Wśród głównych korzyści biznesowych związanych z wdrażaniem sztucznej inteligencji firmy wskazują nowe możliwości personalizacji produktów i usług (40% wskazań ...
-
Test Omoda 5 1.6 TDGT: realna alternatywa dla europejskich SUV-ów?
... pracy, by dorównać zachodnim konkurentom. Dziś są na etapie bezpośredniej rywalizacji o klienta. Coraz często wychodzą z niej obronną ręką, czego dowodem może ... Niestety, brakuje niezależnego panelu klimatyzacji, który byłby znacznie bardziej wygodny w obsłudze. Zabrakło również klasycznego potencjometru od sterowania głośnością. Irytuje też ...
-
Zmiany w wynagrodzeniach w I półroczu 2025: które branże zyskują, a które tracą?
... na umowach o pracę Wynagrodzenia na umowie o pracę ogółem pozostały bez zmian. Wzrosty odnotowano jedynie w 10 z 37 analizowanych kategorii, m.in. w Obsłudze Klienta, Inżynierii Elektrycznej, Prawie, Marketingu, AI, Automation, Business Analyst i Game Dev. W pozostałych branżach obserwuje się stagnację lub spadki. Spadki w wybranych branżach ...
-
Transformacja cyfrowa w Polsce: jak firmy adaptują sztuczną inteligencję?
... Ludzkiego odzwierciedlają nastawienie polskich firm do AI. Badanie jakościowe ujawniło, że sztuczna inteligencja znajduje zastosowanie w pięciu głównych obszarach: obsłudze klienta, sprzedaży, rozwoju produktów i usług, planowaniu/logistyce, zarządzaniu ryzykiem. – Badani przedsiębiorcy najchętniej wdrażają AI w procesach powtarzalnych, łatwych do ...
-
Jak odróżnić legalny MLM od piramidy finansowej? Poradnik sprzedaży bezpośredniej
... . Obietnice szybkich i wysokich zysków - np. „40% w 3 miesiące”, bez ryzyka i bez wysiłku. Brak wsparcia sprzedażowego - firma szkoli głównie w rekrutacji, a nie w obsłudze klienta. Negatywne opinie i ostrzeżenia w internecie - UOKiK, KNF i media ostrzegają przed działalnością firmy. Trudność w rezygnacji - brak jasnych zasad zwrotu pieniędzy lub ...
-
Funkcjonowanie strony WWW a zakup serwera
... administrowania serwerem. Systemy do zarządzania i aplikacje powinny być intuicyjne w obsłudze. Sprawne i łatwe wykonywanie wszelkich operacji na serwerze, ułatwi korzystanie z ... hostingodawcy jest niewątpliwie jakość obsługi klienta. Dobrze jest sprawdzić dni i godziny pracy biura obsługi klienta oraz dostępne formy kontaktu ze specjalistami (np ...
-
Usługi cloud computing: 3 warstwy w modelu dostaw
... klienta musi być przejrzysty, intuicyjny, łatwy w obsłudze, a co za tym idzie - zrozumiały. Uproszczenie ma jeszcze jeden istotny wymiar polegający na tym, żeby mobilizować klienta ... na tym w postaci uwolnionych do bardziej ambitnych zadań zasobów ludzkich, a klienta odciąży od ciągłej potrzeby kontaktu, interakcji i odrywania się od bieżącej pracy ...
-
Kredyt we frankach ciągle tańszy
... się na poziomie 3,80 zł. Wtedy dotychczasowe oszczędności zrobione na obsłudze kredytu frankowego wyparowałyby w cztery lata. Przy kursie 4 zł zajęłoby to ... kredytu w PLN i CHF. Jak wynika z wyliczeń kredyt zaciągnięty przez klienta w czerwcu 2003 roku w złotych kosztował w obsłudze niemal 178,9 tys. zł, podczas gdy frankowy niecałe 133,1 tys ...
-
Skoda Fabia 1.2 TSI Ambition vs Suzuki Swift 1.2
... Kokpit Skody to kwintesencja spokoju i ergonomii. Konsola środkowa jest prosta w obsłudze, a zegary to wzór czytelności. Materiały użyte do wykończenia wnętrza są ... Który z tych samochodów wydaje się lepszy? Wszystko zależne jest od potrzeb klienta. Jeśli szukamy auta praktycznego, Skoda będzie właściwym wyborem. To jeden z przestronniejszych ...
Tematy: Suzuki, Suzuki Swift, Skoda Fabia, Skoda, samochody, auto, auta, testy samochodów, testy aut -
Faktoring 2007 w Polsce: dynamiczny wzrost
... wyjdzie na dobre całej polskiej gospodarce. Działania dużych firm, które zainteresowały się faktoringiem i agresywnie walczą o klienta nie wyparły jeszcze faktorów o mniejszym procentowym udziale w rynku, specjalizujących się w obsłudze małych firm. W Rankingu Faktor 2007, przygotowanym wspólnie przez Hilton-Baird Polska oraz portal IPO.pl, pośród ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce II kw. 2010
... KBC Autolease intratnego kontraktu na 1200 aut dla Provident Polska, a tym samym skłonienie klienta nie tylko do zmiany zarządzającego, ale również do zmiany marki na Skodę; ... , LeasePlan oraz Arval Service Lease Polska. Te trzy firmy łącznie mają w obsłudze 44,6 tys. samochodów, czyli jedną trzecią całego krajowego rynku (33,9 proc.). Masterlease ...
-
Kredyty hipoteczne - co po franku szwajcarskim?
... nieruchomości ten element także jest istotny jako jeden z decydujących o prawidłowej bieżącej obsłudze kredytu. Ponadto jest to element, którego regulacji najwięcej uwagi poświęca KNF. ... zadłużeniu. Zgodnie z jej zapisami suma rat kredytowych spłacanych przez klienta detalicznego nie może przekraczać 50 lub 65 procent miesięcznych dochodów (w ...
-
Kariera w bankowości i finansach
... ? Bankowość detaliczna - pracownicy działów detalicznych skupiają się przede wszystkim na obsłudze klientów indywidualnych - tzw. klientów masowych i małych przedsiębiorstw (ang. Mass Market ... opiera się w głównej mierze na zasadach indywidualnego podejścia do każdego klienta. Dlatego też klientami tego segmentu opiekują się najczęściej przygotowani ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2010
... pojazdów. Również firma Nivette Fleet Management posiadająca 2540 pojazdów w obsłudze zwiększyła rozmiar obsługiwanej floty. Hertz Lease w 2010 roku obsługiwał 2585 samochodów. Z dobrymi efektami walczą o rynek też młodsze spółki CFM, które zaczynały bój o klienta i intensyfikowały sprzedaż w bardzo ciężkim okresie 2008-2009, kiedy o przetrwanie ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... nawet rozliczeń z klientami, w ręce wyspecjalizowanej jednostki. Firma specjalizująca się w obsłudze logistycznej wykona wszystkie te czynności w zastępstwie zleceniodawcy, niższym kosztem ... – klient, towar nie dotrze do klienta lub dotrze, ale zniszczony, przesyłka pobraniowa nie zostanie rozpoznana przez klienta i ten nie przyjmie jej, problem ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet LATO 2011
... . proc. Poznańska Ławica utrzymała czwartą pozycję rankingu i stabilny 8 proc. udział w obsłudze portalowych klientów. Wrocław, na miejscu 5, zanotował w tym samym czasie mały, bo tylko 1 proc., ... Więksi gracze, wzmocnili swoje alternatywne propozycje. Równocześnie trwała ciekawa walka o klienta egipskiego. Żal tylko Tunezji, która mimo dobrych cen , ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... Analizując oferty sprzedawane przez nasze portale wyłoniliśmy TOP5 lotnisk z największymi udziałami w obsłudze wakacyjnego ruchu turystycznego. Liderem stawki pozostaje warszawski port im. Fryderyka ... do kolejnego sukcesu. Naszą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klienta i samej branży stał się projekt sieci franczyzowej marki Wakacje.pl. W ...
-
PKO BP: jak Jagiełło na wojnę z recesją się szykuje
... PKO BP. Gazeta Bankowa: Tak czytam i własnym oczom nie wierzę: „1% spread przy obsłudze kredytów hipotecznych udzielonych we franku szwajcarskim; uwzględnienie ujemnej stawki LIBOR w koszcie ... i do niej chcę przekonać Polaków. Ona jest stabilniejsza dla gospodarki, dla klienta i dla banku... Ale przecież banki żyją ze zmienności. Normalny bank ...
-
Mobilny CRM
... systemem głównym i przenośnym, jest tak ważna. W obecnych warunkach konkurencyjnej walki o klienta czas spędzony nieproduktywnie oznacza stracone szanse. Nie warto więc ... aplikacji przedsiębiorstwa. Takie podejście powoduje, że rozwiązania są wolne i trudne w obsłudze. Ze względu na swoje wymiary, moc obliczeniową i wielkość pamięci, urządzenia ...
Tematy: -
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... opiera się obecnie przede wszystkim na skutecznej, satysfakcjonującej klienta obsłudze przedsprzedażowej i posprzedażowej - kontynuuje Tomasz Kamiński z Fixit, Customer Experience Company. Zachowanie pełnego profesjonalizmu, a w tym spokoju emocjonalnego i jasności umysłu przy diagnozowaniu problemów klienta, jest kluczem do pozytywnego CX. Wiedza ...
-
Pytania o CRM
... podjęcia właściwych decyzji. Nie do przecenienia są informacje o preferencjach klienta, zakresu i treści rozmów z nim przeprowadzonych oraz o decyzjach klienta i ich motywacji. Wiąże się z tym baza wiedzy o sprzedawanych produktach ... . Ponadto tworzy się automatyczne baza składanych ofert. 3) zarządzanie i wsparcie marketingu po co? - przy obsłudze ...
Tematy: -
Rozliczenie dropshippingu w podatku dochodowym
... pośrednika. Dociera on też bezpośrednio od dostawcy do klienta. Czynności wykonywane przez takiego pośrednika polegają tutaj z reguły na prezentowaniu na swoim koncie w portalach aukcyjnych bądź sklepie internetowym towarów będących własnością jego partnerów, zbieraniu zamówień, obsłudze płatności, tj. inkasowaniu wpłat od klientów w postaci ...
-
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
... się na wystawie torebki były połączone zwykłym sznurkiem." - to opinia klienta testowego o sklepie Wojas w Poznań Plaza. Statystycznie największy problem dotyczył identyfikacji pracowników – ... , aby mi doradzić i abym dokonał zakupu w tym sklepie." - to opinia klienta o obsłudze w CCC w Poznań Plaza. Zwracano jednak także uwagę na zachowania pozytywne ...
-
Bankowość online a zabezpieczenia
... . Istotne jest jednak to, aby sposoby uwierzytelniania klienta nie były dla niego kłopotliwe w obsłudze, a sam proces logowania nie przebiegał zbyt długo. ... . Jak sama nazwa wskazuje, mechanizm chroni przed wyłudzeniem danych po przekierowaniu klienta na spreparowaną stronę. Użytkownik wybiera (najczęściej w ustawieniach własnego konta) jeden z ...
-
E-faktury niedoceniane w Polsce
... Aby proces zmiany z papierowej faktury na elektroniczną przebiegał w sposób dla klienta najbardziej dogodny po podjęciu przez klienta decyzji o przejściu na e-fakturę w pierwszym miesiącu klient otrzymuje jeszcze ... jednoczesnym zachowaniem wygody i komfortu użytkowania. Co najważniejsze, rozwiązanie zapewnia znaczne oszczędności, zarówno w obsłudze ...
-
Bankowość mobilna: jest dobrze, a może być jeszcze lepiej
... znajduje się kwestia możliwości uzyskania przez klienta informacji o ofercie na stronie internetowej banku - 67 proc. Kolejny krok w podróży klienta - aktywacja usług cyfrowych wygląda ... plasują się w takim zestawieniu niżej. - Kanały cyfrowe są znacznie tańsze w obsłudze oraz o wiele lepiej odpowiadają na współczesne potrzeby coraz liczniejszej ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... . Z drugiej strony muszą istnieć systemy zdolne do spełnienia określonych wymogów, posiadające określoną funkcjonalność, być wystarczająco łatwe w obsłudze. Słowem stanowić istotną wartość dla użytkownika czyli klienta. Niniejsza publikacja powstała w wyniku zebrania szeregu doświadczeń w zakresie projektowania, tworzenia i wdrażania systemów CRM.
Tematy: -
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... na liście „najwyżej ocenianych” dużych i popularnych sklepów. Przy obsłudze ogromnej ilości Klientów trudno zachować 100% pozytywnych opinii. Z drugiej strony dzięki temu ranking pomaga dostrzec mniejsze sklepy, które, nie mając jeszcze popularnej marki, potrafią walczyć o Klienta najwyższą jakością obsługi. Komputery/Gry Komputronik.pl, choć ...
-
Oferty kredytów hipotecznych XII 2009
... okazji zarzucają haczyk na inne usługi finansowe klienta, któremu pożyczyli na mieszkanie. W efekcie kredyt hipoteczny staje się kotwicą, która łączy klienta z bankiem na lata, i to nie tylko ... zł raty w złotych wobec 1430 zł w euro). Z kolei kredyt we franku był tańszy w obsłudze w grudniu o 18 proc. To 1550 zł, tak jak przed miesiącem. Ale wtedy ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... przez firmy kurierskie, które dodatkowo muszą łączyć niespotykaną do tej pory elastyczność związaną z potrzebami klienta indywidualnego ze specjalizacją wymaganą w obsłudze poszczególnych branż. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta, firmy KEP oferują coraz bardziej elastyczne usługi, m.in. takie jak wieczorny czas dostarczenia przesyłki ...
-
Jak zaprojektować program lojalnościowy w małej firmie?
... cenie, ale także na doświadczeniach „pozacenowych”. Warto więc postawić klienta w centrum uwagi firmy, czyli innymi słowy zastosować podejście „customer experience”, ... pomyśleć o outsourcingu. Na polskim rynku istnieją firmy od lat specjalizujące się w obsłudze programów lojalnościowych. Taka firma może dysponować własną ofertą nagród pochodzących ...
-
CRM dla dużych i małych
... między pracownikami zajmującymi się obsługą klienta a zarządem. Liczba nieudanych projektów tego typu systemów ma w dużej mierze związek z torpedowaniem ich przez dział handlowy, obawiający się ściślejszej kontroli. Przeciwnicy wdrożenia systemu CRM twierdzą także zazwyczaj, że oprogramowanie jest skomplikowane w obsłudze i zamiast pomagać utrudnia ...
Tematy: -
InPost - nowa prywatna poczta
... Obsługi Klienta lub w siedzibie Klienta i dostarczane bezpośrednio pod wskazany adres przez listonoszy InPost. Zgodnie ze standardami pracy, pod nieobecność adresata listonosze pozostawiają awizo z informacją o korespondencji do odbioru. Rozwiązaniem autorskim wprowadzonym przez firmę jest wykorzystywanie kopert InPost przy obsłudze korespondencji ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2015
... zajmujących się wealth managementem – ochroną oraz bezpiecznym pomnażaniem majątku zamożnego klienta. Ponadto na oferty pracy mogą liczyć eksperci ds. ryzyka rynkowego, ... niezależnie funkcjonująca kancelaria. Kancelarie butikowe koncentrują się najczęściej na obsłudze konkretnych sektorów rynku, bądź dziedzin prawa. Zauważalna jest również większa ...
-
Oferty pracy: sprzedawcy poszukiwani
... sporządzaniem dokumentacji w zakresie świadczonych usług. Od kandydatów ubiegających się o stanowisko opiekuna lub doradcy klienta, pracodawcy zazwyczaj oczekują doświadczenia w obsłudze i pozyskiwaniu klientów, znajomości produktów finansowych/bankowych/ubezpieczeniowych. W inżynierii/technice/produkcji licz się z podróżami Jak wynika z ogłoszeń ...