-
Prywatna opieka medyczna: stabilny rozwój
... LUX MED rozwinęła sieć przychodni Profemed, adresowanych do klientów nieposiadających abonamentów medycznych), wsparte zapleczem marketingowym, znaną marką i dużym doświadczeniem w obsłudze klienta. W naszej ocenie dynamika całego rynku, który jest bardzo rozdrobniony, jest jednak niższa niż w przypadku największych graczy. W obliczu niedoboru ...
-
Sophos Email Security ochroni Twoją pocztę
... mobilnych, sieci internetowej, produktami zabezpieczeń bezprzewodowych z prostego w obsłudze panelu. Sophos Email zwiększa bezpieczeństwo biznesowych aplikacji pocztowych ... kontrolowanie i konfigurowanie ustawień, przesyłanie licencji, dodawanie nowych klientów i śledzenie aktywności klienta na bieżąco. Przejrzysty panel Sophos Central pozwala ...
-
Jest praca dla studentów. A tych coraz mniej
... Inglot. Najwięcej ofert pracy dla studentów czeka obecnie w handlu, pracach biurowych, call center i przy opiece nad dziećmi. Średnie wynagrodzenia w telefonicznej obsłudze klienta znajdują się na poziomie 12,5 zł brutto za godzinę. Wyższe wynagrodzenia uzyskają osoby na podstawowych stanowiskach biurowych w sektorze finansowym, gdzie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2017
... indyjskich nabywców. Salony powstały w Delhi, Gurgaon, Bombaj i Bengaluru. Do tego centra obsługi posprzedażnej w Czandigarh, Hajdarabadzie, Ćennaj oraz Koczin. Nowością w obsłudze klienta są opiekunowie i całodobowe centra telefoniczne. Podczas otwarcia zaprezentowano również piątej generacji sedana LS, który trafi do sprzedaży w 2018 roku ...
-
E-sklep czy platforma marketplace?
... zasięgu o klientów zagranicznych. Platformy pozwalają na dobre wypozycjonowanie produktów (jeszcze większe za dodatkową opłatą) i oszczędności na marketingu oraz obsłudze klienta. To dzięki temu sprzedawcy zauważają zyski szybciej niż w przypadku prowadzenia indywidualnego sklepu, pomimo regularnie naliczanej przez platformę prowizji. Sprawia ...
-
Kogo szukali rekruterzy w VII 2017 r.?
... 12% propozycji, a do trzecich w kolejności ekspertów w dziedzinie Finanse/Ekonomia - co 10 ofertę. 9% osób, które otrzymały propozycję pracy, specjalizowało się w Sprzedaży oraz Obsłudze Klienta. Nie jest również zaskoczeniem, że rekruterzy zwracają uwagę na wiek kandydatów. W badanym okresie na oferty pracy mogły przede wszystkim liczyć ...
-
Rynek pracy w III kwartale 2017 r.
... na zmianę pracy. Wyraźnie też widać, że w niektórych obszarach warunki dyktują pracownicy. Taka sytuacja ma miejsce w IT oraz w sprzedaży i obsłudze klienta, gdzie pozyskanie wykwalifikowanych pracowników staje się nie lada wyczynem. Coraz większe trudności sprawia również zatrudnienie pracowników produkcyjnych, fizycznych i kierowców. Ogłoszenia ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 6/2018
... się na przeprowadzenie rekrutacji, by zwrócić uwagę na to, jak istotne jest pozytywne nastawienie w miejscu pracy i umiejętność proponowania rozwiązań, szczególnie w obsłudze klienta. Rekrutacja potrwa jeszcze do 4 lutego br.
-
Rynek pracy, czyli wszechobecna automatyzacja
... ręce po oprogramowanie, które nie tylko jest w stanie podpowiedzieć dostępne rozwiązania, ale też samodzielnie się uczy. Analogiczne trendy zaznaczają się w obsłudze klienta, gdzie odpowiedzi na podstawowe pytania zostają powierzone botom, a człowiek z krwi i kości wkracza do akcji dopiero w razie pojawienia się skomplikowanych i niecodziennych ...
-
10 najbardziej przełomowych technologii 2018 r.
... zaawansowane i inteligentne narzędzia wspierające operacje w poszczególnych obszarach. — Sztuczną inteligencję z powodzeniem stosuje się dzisiaj w sprzedaży, finansach, kadrach, obsłudze klienta czy marketingu. Wykorzystanie uczenia maszynowego pozwala zwiększyć skuteczność kampanii marketingowych i obniżyć ich koszty. Np. w pakiecie CX Cloud Suite ...
-
Dlaczego aż 279 tys. osób wybrało karierę w SSC/BPO?
... ofert pracy w SSC/BPO, R&D i IT wzrosła aż o 13%. Firmy szukają przede wszystkim kandydatów z biegłą znajomością języków obcych, wyspecjalizowanych w księgowości, finansach, obsłudze klienta, IT czy HR. Pracownicy zatrudnieni w centrach biznesowych mogą liczyć na wyższe wynagrodzenia, atrakcyjne benefity i szybką ścieżkę rozwoju kariery. Jak się ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2018
... W USA szereg dużych domów towarowych ogranicza zajmowaną powierzchnię i tworzy sklepy adresowane do lokalnej społeczności, koncentrując się w większym stopniu na obsłudze klienta niż na sprzedaży towarów. Sektor gastronomiczny nadal się rozwija, aczkolwiek najbardziej w segmencie oferty „zdrowej, fast i casual”. Amerykańskie sieci handlowe ...
-
Dyrektorzy finansowi: prognozy I kw. 2019 r.
... duży potencjał w implementacji AI szczególnie w księgowości, planowaniu finansowym i analizie oraz kontrolingu. Nowe technologie pomogą obniżyć koszty i zwiększą efektywność w produkcji, obsłudze klienta i działach operacyjnych. Mimo tak pozytywnych opinii jedynie 25 proc. CFO z Polski i 37 proc. z Europy Środkowej deklaruje, że ich firmy ...
-
Bonus jakościowy: rozliczenie podatku VAT
... to forma zachęty partnera biznesowego do podjęcia działań zmierzających na przykład do zapewnienia określonego sposobu sprzedaży, raportowania czy dodatkowej jakości w obsłudze klienta. Pojawia się jednak pytanie, czy udzielanie takich bonusów pieniężnych za wypełnienie działań jakościowych jest usługą w rozumieniu ustawy o VAT, biorąc pod ...
-
Usługi biurowe na ryczałcie ewidencjonowanym
... biura klienta mogą być opodatkowane ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych stawką 8,5% - uznał Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w ... kontrahenta (innej firmy) regularne i rutynowe czynności polegające na codziennej administracji i obsłudze biura kontrahenta, tzn.: • prowadzi ewidencję magazynowo-księgową kontrahenta (wprowadzanie towarów do ...
-
Dlaczego innowacje w MŚP to ciągle rzadkość?
... przedsiębiorcy, który ma dobry pomysł na unowocześnienie swojego biznesu. I nie chodzi tu tylko o kosztowne nowe technologie produkcji, ale także zmiany w obsłudze klienta, innowacje marketingowe, czy efektywność energetyczną. – Polskie firmy świetnie utrzymują się na powierzchni i do perfekcji mają opanowane zasady pływania przy zmiennym ...
-
Ukraińcy chcą prostej pracy
... zatrudnienie przy taśmie produkcyjnej, sortowaniu, ochronie osób i mienia, a także przy obsłudze serwisowej. Ukraińcy, którzy decydują się na przyjazd do ... zatrudnienia jako sprzedawca usług bankowych i ubezpieczeniowych, pracownik sieci sklepów i obsługi klienta oraz kasjer. Najmniej ankietowanych pracowników ze Wschodu poszukuje prac biurowych w ...
-
Długi e-commerce wzrosły o 50%. Pomoże Boże Narodzenie?
... szybkiej i taniej dostawy oraz pozytywnych doświadczeń z danym sklepem – podaje e-Commerce Polska. Promuje to większych graczy, którzy mają odpowiednie doświadczenie w obsłudze klienta. A ci oczekują od zakupów online wygody. Na przykład ponad połowa kupujących wymienia możliwość darmowego odesłania produktów kurierem (door-to-door) jako czynnik ...
-
Dane: być albo nie być firmy. Rób regularne kopie zapasowe
Majątek trwały, środki na rachunkach bankowych oraz pracownicy to bardzo ważne aktywa każdej firmy - małej, średniej, ale też mikroprzedsiębiorstwa. Dość często jednak zapominamy o innych zasobach, których istnienie zauważamy dopiero w sytuacjach krytycznych. Mowa o danych firmowych - księgowych, finansowych, o klientach, projektach. Utrata takich ...
-
Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?
... dziwnego w tym, że wg szacunków ResearchAndMarkets do 2024 r. rynek chatbotów wzrośnie do 9,4 mld USD. Dziś technologia ta znajduje zastosowanie głównie w obsłudze klienta, gdzie znacznie ułatwia prowadzenie handlu elektronicznego. Wielokrotnie przekonała się o tym chińska spółka e-commerce Alibaba, która dzięki chatbotom podbija swoje wyniki ...
-
Polskie banki awangardą cyfryzacji
... koronawirusa poradziły sobie te instytucje, które zawczasu już zadbały o biegłość w zdalnej obsłudze klientów i wykorzystywanie kanałów cyfrowych. Pod tym względem polskie banki ... zarządzania kartami i produktami, a najwięcej zaległości mają w zdalnym wsparciu klienta oraz w dostępności dodatkowych pozabankowych usług. Najszybciej rozwijającym się ...
-
Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?
... handlowe nie wzbudzają zaś zaufania 17 proc. respondentów. Opinie te były spójne pod względem płci i wieku respondentów. „Zapewnienie spersonalizowanego doświadczenia w obsłudze klienta jest kluczem do poprawy jego satysfakcji i zwiększenia lojalności. Nie da się jednak tego zrobić bez danych na temat jego zachowań ...
-
Rynek pracy kobiet. Pandemia szansą czy zagrożeniem?
... przynosi wspólna analiza Kodilla.com i Randstad. Wynika z niej m.in., że na przestrzeni minionego roku panie najczęściej znajdowały pracę w HR, handlu, obsłudze klienta, marketingu oraz na niektórych stanowiskach oferowanych przez branżę IT. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Gdzie kobiety najchętniej szukają pracy? Jakie ...
-
Jakie wynagrodzenia menadżerów HSBC?
... znajdował się pod brytyjskim zwierzchnictwem. Bank swoją pozycję zdobył dzięki obsłudze handlu pomiędzy Dalekim Wschodem a Europą, a następnie rozszerzeniu swojej działalności na ... udane przekształcenie obszarów działalności o niskiej rentowności, poprawa jakości obsługi klienta czy wzmocnienie powiązań z podmiotami zewnętrznymi, miary ryzyka i ...
-
Wynagrodzenia team leaderów w 2020 roku
... PLN otrzymywali w działach architektury, programowania, wdrożeń oraz finansów, księgowości i audytu. Natomiast najmniej, poniżej 6 000 PLN zarabiali w gospodarce magazynowej, obsłudze klienta, administracji, transporcie oraz produkcji. Informacje o badaniu: W 2020 roku w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) uczestniczyły 118 767 osoby. Z czego ...
-
Rok 2022 pod znakiem ransomware i cryptojacking
... – cyberprzestępcy będą starali się „zwabić” jak najwięcej ofiar, ale zaatakują tylko te, które spełniają określone kryteria (np. pracujące w obsłudze klienta). Sfabrykowane filmy i głos pomogą w dezinformacji W najbliższych latach przestępcy będą również rozwijali ataki typu „watering-hole”, wykorzystujące zaawansowane techniki tworzenia fałszywych ...
-
Rynek biurowy w fazie przemiany
... na pracę zdalną i biurową jest oczywiście możliwe, ale przykładowo w obszarze IT, finansach, administracji i księgowości, czy usługach dla biznesu, marketingu, obsłudze klienta, czy HR można spodziewać się sukcesywnego upowszechnienia się hybrydowego modelu pracy. Opcja elastycznego wynajmu W perspektywie następnych lat części firm prawdopodobnie ...
-
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Zainteresowanie Polaków rośnie
... wzrósł udział kobiet w tych rozmowach. Polacy coraz bardziej interesują się rozwojem technologii AI W 2021 r. mówiło się głównie o botach w branży retail i obsłudze klienta, a internauci przede wszystkim zastanawiali się, jak z nimi rozmawiać i które firmy wdrażają wirtualnych asystentów. W 2022 r. nastąpiła wyraźna zmiana kontekstu, a na pierwszy ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty, boty, internauci, badania internautów, media -
Czy Polska jest gotowa na 4-dniowy tydzień pracy?
... jest to też rozwiązanie dla wszystkich branż, m.in. dla tych, w których istotna jest po prostu obecność na stanowisku pracy, jak w obsłudze klienta. W tych wypadkach konieczne byłoby zwiększenie zatrudnienia, co podniosłoby koszty prowadzenia działalności o 20 proc. Warto również zadać pytanie, czy tego typu ...
-
Dobry czas dla alkoholi premium
... dla producentów i dystrybutorów. Czy jednak walczyć o klienta można wyłącznie niską ceną? Paradoksalnie, dla niektórych firm ratunkiem może być zwrot w ... , która została opisana na opakowaniu – mówi Remigiusz Zdrojkowski z firmy XBS PRO-LOG S.A., wyspecjalizowanej w obsłudze logistyczne alkoholi. - Napój może być też uznany za wyjątkowy na przykład ...
Tematy: alkohol, rynek alkoholi, sprzedaż alkoholu, spożycie alkoholu, alkohole, alkohole premium, piwo, wino, brandy, koniak, whisky, gin, rum -
Są nowe miejsca pracy w branży automotive. Jakie wynagrodzenia?
... . Warto jednak wskazać obszary, w których pojawiają się nowe miejsca pracy. W branży automotive wzrasta zatrudnienie w usługach posprzedażowych tj. serwisowych i obsłudze klienta. Jednak największe zapotrzebowanie na kadry występuje w obszarze zrównoważonego rozwoju produkcji, gdzie nowoczesne sposoby wytwarzania produktów generują popyt na wysoko ...
-
4-dniowy tydzień pracy sprawdza się za granicą. Gdzie przyjął się najlepiej?
... z różnych krajów wskazują na coś wręcz przeciwnego, chociaż nie da się ukryć, że w niektórych branżach może to być problematyczne - np. w obsłudze klienta, gdzie kluczowa jest sama dostępność pracowników. W takiej sytuacji warto rozważyć inne opcje. W badaniu ClickMeeting 54 proc. respondentów i respondentek ze wszystkich ...
-
25 tys. zł miesięcznie dla specjalistów z branż IT, automatyki i telekomunikacji
... , inżynierii elektrycznej, HR, finansach czy mechanice ponad 90 proc. ogłoszeń oferuje zatrudnienie na umowie o pracę. Wciąż popularne są umowy zlecenia – w obsłudze klienta czy sprzedaży wspomina się o nich w 20-25 proc. ogłoszeń. Natomiast umowy o dzieło wymieniane są bardzo rzadko. W sprzedaży i marketingu można na nie ...
-
Zarobki w IT: specjaliści od AI opłacani coraz lepiej
... badanych branżach odsetek ogłoszeń z wymogiem znajomości sztucznej inteligencji nie przekracza jak na razie 2,5 proc. Najniższy jest w kategorii elektroniki (0,3 proc.) oraz w obsłudze klienta (0,9 proc.).
-
Ponad 2,4 mln Polaków pracuje na umowy cywilnoprawne
... . Najwięcej umów o pracę dotyczy obecnie stanowisk zajmujących się sprzedażą (niemal 11 tys. przeanalizowanych ofert), dużą liczbę takich umów odnotowano również w obsłudze klienta (niemal 7 tys.). Wysoki odsetek ofert z umowami o pracę zapewniają również branże inżynieryjna (niemal 5 tys. ogłoszeń), finanse i ekonomia (ponad 4,1 tys. ofert ...