eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › voiceboty
  • Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Dyskusja trwa

    Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Dyskusja trwa

    09:33 23.03.2023

    Sztuczna inteligencja to jedna z tych technologii, która wzbudza ożywioną dyskusję w polskim internecie. Szeroko komentowana jest m.in. jej „walka” z ludzkim umysłem. Z analizy opracowanej przez SentiOne wynika, że w ostatnim czasie szczególne zasięgi zyskiwały takie frazy jak „AI poległa” lub „AI pokonała człowieka”. O sztucznej inteligencji mówi ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty
  • Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Zainteresowanie Polaków rośnie

    Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Zainteresowanie Polaków rośnie

    13:12 02.01.2023

    ... i chętnie o niej rozmawiają w Internecie - wynika z analizy SentiOne. Polska wyrasta także na lidera regionu pod względem liczby ekspertów od AI. Chatboty i voiceboty zyskują coraz więcej zastosowań i pozytywnie się kojarzą. Jak wynika z analizy wypowiedzi polskich Internautów z ostatniego roku przeprowadzonej przez SentiOne, liczba wypowiedzi ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty
  • Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020

    Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020

    10:10 27.02.2020

    ... nie będą już pewni czy rozmawiają z konsultantem, czy robotem. chatboty Głosowe – Voiceboty – to potężne narzędzie dla każdego Contact Center, w szczególności tam, gdzie ... starszych osób bądź tych, którzy podczas pracy nie mogą pisać). Voiceboty wykorzystują automatyczne rozpoznawanie mowy, innowacyjne rozwiązanie, pozwalające na konwersję mowy na ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, nowoczesne technologie, sztuczna inteligencja, chatboty
  • 9 kroków do efektywnego uruchomienia chatbota

    9 kroków do efektywnego uruchomienia chatbota

    14:37 26.07.2019

    ... ilością korzyści. Obecnie najpopularniejszymi kierunkami działań wdrożeniowych są m.in. Odciążenie fizycznych punktów bądź infolinii i przeniesienie ich zadań na voiceboty lub kanały czatowy, których obsługą przynajmniej w części zajmują się roboty. Wsparcie sprzedaży stacjonarnej lub internetowej poprzez zaoferowanie klientom całodobowej ... WIĘCEJ

    Tematy: chatbot, voiceboty, nowe technologie, sztuczna inteligencja


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: