-
LIVECHAT SOFTWARE S.A. na GPW
... lub zastąpienie tradycyjnych metod sprzedaży prowadzonych w przedsiębiorstwie poprzez wsparcie klienta odwiedzającego witrynę oraz analizę jego potrzeb w czasie rzeczywistym ... i dane statystyczne oraz tym które dążą do osiągnięcia najwyższych standardów w obsłudze klienta. Z produktu Spółki korzysta 6 890 klientów z 89 krajów z całego świata ( ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... temat firm leasingowych (220 wpisów – 22%), na temat procesu sprzedaży i posprzedażowej obsługi klienta (210 wpisów - 21%) oraz na temat oferty (117 wpisów – 12% ). Pozostałe wpisy ... z firmą leasingową, uzyskaniu korzystnej finansowo oferty i szybkiej obsłudze procesu finansowania. Wyniki badania, które przeprowadziliśmy wspólnie z Newspoint ...
-
Konsultant telefoniczny
... na stanowisku konsultanta telefonicznego przechodzą specjalne kursy, na których uczą się profesjonalnej obsługi klienta i – w przypadku osób zajmujących się sprzedażą – technik sprzedażowych. Oczywiście doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie zawsze jest wymagane. Zdecydowanie ważniejsze od konkretnych kwalifikacji ...
Tematy: konsultant telefoniczny -
Oferty pracy dopisują. Bezrobocie spada w każdym regionie
... drugim w kolejności śląskim jest trzykrotna, a nad trzecim – małopolskim – czterokrotna. Daje też największy wybór szukającym pracy np. w administracji biurowej, obsłudze klienta, reklamie, budownictwie (nie licząc zagranicy), doradztwie, edukacji / szkoleniach, bankowości, medycynie, HR, prawie, logistyce, top managemencie i kadrze zarządzającej ...
-
Dział HR wzorem dla zespołu pracowniczego?
... dzięki zespołom Zgodnie z teorią Łańcucha Zysków w Obsłudze Klienta James’a Heskett’a osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w utrzymaniu klienta wymaga zaangażowania pracowników wszystkich szczebli (także tych, którzy nie mają bezpośredniego kontaktu z klientem). To z kolei oznacza, że aby utrzymać klienta i jego zaufanie, zacząć należy od zadbania ...
-
Produkty finansowe mają być inkluzywne
... , idealnie dopasowane do klientów. Produkty finansowe skrojone cyfrowo na miarę klienta Warunkiem większej dostępności produktów finansowych jest ich przejrzystość i ... sztuczna inteligencja i big data odgrywają coraz większą rolę w doradztwie finansowym, obsłudze klienta, sprzedaży itp. Eksperci CFA Society Poland podkreślają mocno znaczenie ...
-
Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?
... kontaktu były w ostatnich 12 miesiącach video rozmowy, z których skorzystało jedynie 13% ankietowanych. Pojawienie się koronawirusa przyspieszyło adaptację kanału video w obsłudze klienta. Znaczenie tak zwanego mirror world, będącego cyfrowym odzwierciedleniem świata realnego, jest obecnie coraz bardziej doceniane w sektorze usług oraz retail, choć ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... to kolejne wyzwanie, przed którym staną retailerzy w 2023. Konsumenci powinni mieć możliwość łatwego dokonywania zakupów w różnych kanałach bez doświadczania problemów w obsłudze klienta, braków w dostępności produktów, zróżnicowanych cen czy treści itp. Wymaga to od firm e-commerce głębokiego zrozumienia swojej grupy docelowej - tego co ...
-
Zarobki w IT w I 2025 wciąż są najwyższe, ale ich wzrost wyhamował
... VAT) na kontrakcie B2B i 7-10 tys. zł brutto na umowie o pracę; Obsługa klienta: 7-9 tys. zł netto (+ VAT) na kontrakcie B2B i 6-9 tys. ... górnych o 27,3 proc. na B2B i 9,5 proc. na umowie o pracę. Również w marketingu, finansach i księgowości oraz obsłudze klienta widać wzrosty oferowanych wynagrodzeń na poziomie do kilkunastu procent – mówi Tomasz ...
-
CRM po polsku
... organizacje, których aktywność skupia się na sprzedaży, działalności marketingowej oraz obsłudze serwisowej. System można sklasyfikować przede wszystkim jako tzw. CRM kolaboracyjny, ... jest także dodawanie nowych modułów – w wypadku, gdy analiza potrzeb klienta wykaże ich istotność. Rdzeń systemu stanowi moduł Konta, Kontakty i Zadania zarządzający ...
-
Genesys Express do wynajęcia
... firmy Genesys w Polsce. Zaprojektowany dla małych i średnich contact centers, Genesys Express jest prostym w obsłudze rozwiązaniem typu single-site, który wdraża głosowe i emailowe kanały obsługi klienta. Rozwiązanie Genesys Express zapewnia wszystkie podstawowe moduły dotyczące przysyłania połączeń, kolejkowania klientów, zarządzania interakcjami ...
Tematy: genesys express -
Gdzie można znaleźć pracę w Polsce?
... proc. ofert. Coraz łatwiej znaleźć pracę przy telefonie w tzw. call center i obsłudze klienta. Trudniej było w budownictwie oraz ubezpieczeniach, gdzie liczba ofert spadła. W sektorze ... , poszukiwani są specjaliści z dziedziny ubezpieczeń i finansów oraz obsługi klienta. Brakuje tu jednak ofert dla informatyków. Tymczasem, w kujawsko-pomorskim ...
-
Infosys Technologies stawia na Łódź
... stworzenia europejskiego centrum IT. Jednostka będzie specjalizowała się we wdrażaniu i obsłudze systemu SAP. 200 nowych specjalistów, głównie analityków i konsultantów SAP, ... poprawa wydajności działów firmy, niższe koszty, lepsze prognozowanie i poprawa jakości obsługi klienta. Projekt już ruszył Infosys chce, by pierwszych 50 specjalistów ...
-
Microsoft Dynamics NAV 2009 R2
... produktywności użytkowników poprzez dostarczenie im jeszcze bardziej intuicyjnego w obsłudze interfejsu oraz dopasowanych narzędzi, jakich potrzebują do wykonywania codziennych ... realizację projektów, a tym samym podniesienie satysfakcji klientów. Optymalizację obsługi klienta poprzez dostęp do aktualnych informacji o nim, możliwość dostosowania ...
-
Idealny Pracodawca w Polsce 2010
... źródłem informacji na temat losów absolwentów poszczególnych uczelni. Najwięcej absolwentów kierunków biznesowych pracuje obecnie jako menedżerowie średniego szczebla, w obsłudze klienta lub administracji. Z badania wynika również, że byli studenci kierunków inżynieryjnych pracują najczęściej jako inżynierowie, zarządzają ludźmi bądź projektami ...
-
Programy lojalnościowe w aptekach a ochrona danych
... UODO autorzy Paweł Barta i Paweł Litwiński, wyłączenie obowiązku rejestracyjnego w interesującym nas wyjątku dotyczy wolnych zawodów (w przepisie jest też dalej mowa o obsłudze notarialnej, adwokackiej, doradcy podatkowego i innych – patrz art. 43 ust. 1 pkt. 5 UODO). Chodzi tu więc o dane osobowe osób korzystających ze specjalistycznych ...
-
Monitor ASUS VE228H
... ideologię firmy oraz podążać za współczesnymi trendami, monitor VE228H został wyposażony w panel podświetlany diodami LED. 21.5 calowy monitor VE228H dzięki obsłudze Full HD 1080p zachowuje wierność kolorów, dodatkowo technologia Splendid Video Intelligence Technology optymalizuje wydajność i wierność obrazu odpowiednio dostosowując kolory, jasność ...
-
Mikroblogging dla firm
... , Spinacz.pl, Pinger, Flaker). Opcje dla firm na mikroblogu Jako system łatwy w obsłudze i darmowe narzędzie biznesowe, mikroblogi przyciągają wiele przedsiębiorstw. Firma powinna tak kierować ... czasu. Niektórzy widzą w Twitterze i Blipie przyszłość marketingową nowoczesnych, otwartych na klienta firm. Ze względu na to, że są to portale bezpłatne, ...
-
Najlepsze perfumerie i drogerie internetowe
... perfumerii i drogerii internetowych. Do ścisłej czołówki branżowego rankingu Opineo.pl zakwalifikowały się 34 sklepy, które zdaniem klientów spełniają najwyższe standardy w obsłudze klienta. Czołowa piątka to: Iperfumy.pl, E-glamour.pl, Perfumesco.pl, Perfumeria.pl i Perfumeria-euforia.pl - Prawdopodobnie nikogo nie zdziwi, że najważniejszą zaletą ...
-
Fundusze inwestycyjne: od czego zależą ich wyniki?
... , od których zależy sukces funduszu, a co za tym idzie satysfakcjonująca klienta stopa zwrotu. Zarządzający mają więc sporo wyzwań. Obecna sytuacja na rynkach ... które fundusz inwestuje, a także tego, jakie są warunki umów z innymi podmiotami uczestniczącymi w obsłudze. - Czynników, które mogą mieć wpływ na wynik funduszu jest więc bardzo wiele, ...
-
Hyundai i30 1.6 CRDi DCT Comfort. Po prostu dobry kompakt
... które bardzo przyzwoicie spasowano. Konsola centralna jest rozbudowana, ale prosta oraz wygodna w obsłudze. W tej wersji nie zastosowano dotykowego ekranu multimedialnego. I nie jest ... dobry kompakt. Po prostu. Jest bardzo przyzwoitą ofertą dla polskiego klienta, który szuka normalnego, nieźle wyposażonego, atrakcyjnego, oszczędnego i wygodnego auta ...
-
BIK i inne rejestry kredytowe. Po co nam one?
... w innych państwach. Czy bez niego można byłoby w ogóle mówić o sprawnej obsłudze klientów indywidualnych? Czym on w istocie jest? I czy w ogóle powinien ... kredytodawcę, który chciałaby wiedzieć o swoich klientach jak najwięcej, a po przeciwnej klienta, którego doświadczenie na rynku kredytowym, liczba ewentualnych zobowiązań i rzetelność ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... profilami konkurencji. Dynamicznie pozyskujący nowe rzesze użytkowników Snapchat lub cieszący się rosnącą popularnością WhatsApp to doskonałe przykłady na media służące obsłudze klienta lub informowaniu konsumentów o nowych okazjach i funkcjach sklepu. Z social media wiąże się również content marketing, który także może być ważną wartością ...
-
Oferty pracy dopisały, ale widać osłabienie
... o niemal 1/4 wyższa niż IV kwartale 2015 r.; Oferty pracy kierowane są głównie do księgowych, pracowników biurowych i osób specjalizujących się w obsłudze klienta; Szczególnie poszukiwane są również osoby legitymujące się wykształceniem medycznym i farmaceutycznym; Drugi kwartał z rzędu wzrasta zapotrzebowanie na obsadzenie stanowisk urzędniczych ...
-
Jak zmienił się polski import i eksport przez 16 lat?
... wymiany niż te oferowane w bankach czy kantorach stacjonarnych, dostępność przez 24 godziny, czy duża elastyczność w podejściu do klienta. Niektóre internetowe kantory wyspecjalizowały się w obsłudze klienta biznesowego. Wśród nich znajduje się Kantor Fritz Exchange, gdzie na przedsiębiorców wymieniających regularnie ponad 10 tys. euro czekają ...
-
InfoPraca: w III kw. rynek pracy w rękach pracowników
... ubyło w pomorskim (-49 proc.). Mazowsze wiedzie prym w większości branż – daje największy wybór szukającym pracy np. w administracji biurowej, księgowości, obsłudze klienta, reklamie, budownictwie (nie licząc zagranicy), doradztwie, edukacji / szkoleniach, bankowości, medycynie, HR, prawie, logistyce, top managemencie i kadrze zarządzającej ...
-
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
... w sytuacji, gdy impuls do nawiązania kontaktu wychodzi od klientów, aż 64% badanych za najskuteczniejszy w obsłudze klienta uznaje e-mail, ale gonią go social media i czat. Ma to zapewne duży związek ... asystenci cyfrowi (Alexa, Siri) czy sztuczna inteligencja nie są w stanie w tym momencie dotrzeć lepiej do klienta z przekazem promocyjnym niż ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... , którzy na tym polu osiągnęli sukces. Z jednej strony mamy firmy, które w obsłudze masowego ruchu klientów z powodzeniem wdrażają produkty i usługi oparte na sztucznej inteligencji (Facebook ... Chatboty Głosowe i Asystenci Domowi to nowi sprzedawcy i agenci obsługi klienta. Marki starają się zyskiwać na rozwoju Asystentów Głosowych, które niebawem ...
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
... , nie zapominając przy tym, jak bardzo istotna jest kompleksowa obsługa klienta. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co przyniosą sprzedawcom detalicznym nadchodzące ... musieli kontynuować inwestycje w handel cyfrowy, jednocześnie koncentrując się na obsłudze w sklepie. W ostatecznym rozrachunku sklepy muszą zapewniać równowagę między obsługą ...
-
Nie ma ofert pracy dla pokolenia Z?
... zawodową sytuację młodych osób, są sektory rynku, w których poszukują pracy. Pierwsze zawodowe doświadczenia bardzo często zdobywają w handlu detalicznym, obsłudze klienta, gastronomii, turystyce i kulturze, które – jak z czasem się okazało – najbardziej ucierpiały podczas pandemii. W konsekwencji obostrzeń i trudnej sytuacji w powyższych branżach ...
-
Praca zdalna, hybrydowa czy stacjonarna? Oto plany pracodawców
... i bezpośredniej obsłudze klienta (50%) oraz produkcji przemysłowej (29%). Jednocześnie z analizy ManpowerGroup wynika, że ze względu na rodzaj obowiązków, 64% kadry z sektora produkcji przemysłowej będzie musiało realizować swoją pracę wyłącznie w siedzibie organizacji. W przypadku stanowisk związanych ze sprzedażą i obsługą klienta odsetek ten ...
-
Rynek pracy spowolnił, ale ofert pracy nie brakowało
... a dokładnie taki sam udział jak w 2022 roku zanotowały: inżynieria oraz obsługa klienta (po 6%). Najbardziej aktywne branże w 2023 roku W zestawieniu najaktywniejszych branż w ... tym zakresie. Piąte miejsce – również bez zmian rok do roku przypadło obsłudze klienta, która w każdym z analizowanych okresów obejmowała 8% wszystkich złożonych aplikacji, a ...
-
Agencja SODA w sieci
... agencji interaktywnej całkowitą swobodę w doborze środków ich przedstawienia. Pomysł jest bardzo satysfakcjonujący, a w najbliższych planach mamy współpracę przy obsłudze interaktywnych projektów naszych klientów." – powiedział Jarek Wiewiórski założyciel i zarządzający dyrektor keatywny SODA. "Zależało nam na nieszablonowym pokazaniu ludzi ...
-
Plany ComputerLand SA
... rosnące zapotrzebowanie banków na tego typu usługi. Banki coraz częściej rezygnują z rozbudowywania własnych działów IT, zmniejszając koszty i koncentrując się na obsłudze klienta. Obecnie outsourcing generuje około 10% przychodów firmy, długofalowe plany zakładają wzrost do 40-50%. Cała grupa ComputerLand ma ponad 40 kontraktów ...
-
UMTS czas zacząć
... , szerokości zakresu usług, stabilności, prestiżu oraz innowacyjności we wprowadzaniu nowych technologii. Pozytywnie postrzegany jest również profesjonalizm Netii w obsłudze klienta. Wykres 2. Ocena poszczególnych elementów wizerunku Netii. Podstawa: Osoby zamieszkujące regiony działania Netii i znający tego operatora, październik 2004 ...