-
Czy ubezpieczenia dogonią bankowość mobilną?
... interakcji, konsumenci cyfrowi na poszczególnych etapach relacji klienta z ubezpieczycielem preferują różne kanały kontaktu. Wśród konsumentów cyfrowych objętych badaniem kanały cyfrowe najczęściej wskazywane są do poszukiwania informacji o produktach i ubezpieczycielach (68% badanych), przy obsłudze polisy i szkody (odpowiednio 62% i 51%), a także ...
-
3 gorące trendy w e-commerce
... na zwiększenie dochodów dla firmy i wzmocnienie satysfakcji klienta. Trend nr 3: Augmented Commerce Augmented ... obsłudze klienta aby stwierdzić, czy produkt, który zamierza kupić jest dla niego odpowiedni. Z analiz Gartnera wynika, że technologia AR (augmented reality) wykorzystywana jest przez aplikacje mobilne do zwiększenia satysfakcji klienta ...
-
Private banking: przybywa klientów
... banki dla najzamożniejszych klientów naprawdę robi wrażenie – zwykli klienci o takiej obsłudze mogą tylko marzyć. Dlaczego? „Duża skala realizowanych inwestycji ... tej grupy podział wiekowy jest bardzo zróżnicowany” – mówi Monika Szymkowiak-Kowalewska, dyrektor Biura Klienta Zamożnego Deutsche Banku PBC. W Polsce rzadko można znaleźć spadkobierców ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... społecznościowych. 66% marek, które wykorzystują social media do obsługi klienta, wolą je od call center. Pracownicy obsługi klienta poprzez media społecznościowe w tym samym czasie obsługują od 4 do 8 razy więcej spraw niż pracownicy zatrudnieni w obsłudze telefonicznej. Facebook w ciągu miesiąca odwiedza ponad 2 mld użytkowników, z czego ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta Wielokanałowość w sklepie internetowym nie powinna ograniczać się jedynie do sprzedaży. Konsumenci powinni mieć też poczucie, że mogą otrzymać doradztwo w odpowiadającej im formie. Jak wykazują wyniki badań idealo, różnych form obsługi klienta w polskich sklepach ...
-
Informatyzacja firmy jest koniecznością
... O tym, że transformacja cyfrowa i coraz szerszy wachlarz oprogramowania służącego sprawnej obsłudze klienta to sposoby na optymalizację kosztów i zwiększenie sprzedaży, mówi ... na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania klienta. – Wdrożenie systemów dla działu obsługi klienta pozwala na zlokalizowanie w jednym miejscu wszystkich ...
-
7 branż, które czeka rewolucja customer service
... kiedy indziej - trudności w umówieniu wizyty. Gabinety, szpitale, przychodnie Sprawna obsługa klienta powinna szczególnie interesować placówki medyczne, zwłaszcza te z sektora publicznego ... skorzysta właśnie z tej placówki, doceniając fachowość obsługi – mówi. Wsparciem w obsłudze klientów są też takie opcje jak potwierdzanie wizyt, przypominanie o ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... odpowiedzi na podstawowe pytania a z biegiem czasu coraz bardziej się specjalizować. Technologie stosowane w wirtualnych centralach telefonicznych, na infoliniach i w szeroko pojętej obsłudze klienta w ostatnich latach rozwinęły się do tego stopnia, że klientom czasami trudno jest rozpoznać czy rozmawiają z żywym człowiekiem, czy z automatem ...
-
B2B: klient biznesowy jak zwykły
... są media społecznościowe (15%) oraz infolinia (7%). W obsłudze posprzedażowej, najczęściej wymienianym czynnikiem jest szybki czas odpowiedzi (85%) oraz profesjonalizm działu obsługi klienta (63%). Ponad połowa, bo 52% respondentów doceni możliwość zwrotu towaru, a 7% znajomość klienta i historii jego zakupów. - Z obserwacji naszej firmy ...
-
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
... biznesowej dowodzi, że siłą napędową kreowania nowych, pozytywnych doświadczeń klienta (ang. customer experience, CX) będzie niewątpliwie technologia. Współcześni ... kierunku zautomatyzowania interakcji z klientami. Inteligentne maszyny mają zastąpić człowieka w obsłudze około 2/3 kontaktów, ale również podejmowanych w czasie rzeczywistym decyzji oraz ...
-
Gdzie po fundusze?
... bankowe, zakładają aktywną sprzedaż i docieranie do potencjalnego klienta, który nie zawsze przyjdzie do banku, aby otworzyć rejestr w funduszu. Coraz częściej tak działające osoby określamy mianem doradców finansowych. Jak dużą rolę odgrywają one w pośrednictwie finansowym i obsłudze klientów, wiedzą dobrze Ci wszyscy, którzy zetknęli ...
-
Giganci e-commerce inwestują w handel tradycyjny
... świat offline będzie inspirował się na swoim cyfrowym bliźniaku. A w kolejnych latach możemy spodziewać się, że technologia będzie pomagać np. w obsłudze klienta. - Technologie dotychczas wykorzystywane w kanałach online wkraczają do świata offline. Już niedługo klientom w sklepie pomoże wirtualny doradca. Zasilany sztuczną inteligencją i uczeniem ...
Tematy: e-commerce, handel detaliczny -
Historia kredytowa Ukraińców staje się jasna
... zaciągania kredytów przez obecnych klientów depozytowych, posiadających zobowiązania za granicą, tj. w kraju swojego pochodzenia oraz realizacja odpowiedzialnego podejścia w obsłudze klienta. Mechanizm międzynarodowej wymiany danych gwarantuje bowiem, że następuje ona z poszanowaniem przepisów o ochronie danych osobowych oraz z zachowaniem wysokich ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... prowadzenie klientów do kolejnych działań (zarządzanie customer journey), automatyzacja interakcji z klientami. Czy wysokie nakłady na AI przynoszą oczekiwane rezultaty? W obsłudze klienta zawsze wyzwaniem było zapewnienie spójnych doświadczeń i komunikacji niezależnie od formy kontaktu. Tegoroczne badania pokazały, że obecnie już ponad połowa (51 ...
-
Wideorozmowy, wirtualny spacer i zdalne umowy. Sprzedaż mieszkań w czasie pandemii
... okresie dla wygody klientów uruchomiliśmy spotkania online w postaci prostych w obsłudze wideo-rozmów, dzięki czemu wybór mieszkania mógł się odbyć bez wychodzenia ... o.o. sp.k Lockdown dla niewielu był komfortowym okresem w zakresie komunikacji i obsługi klienta. Ale w branży nieruchomości, między innymi w Real Development Group, działaliśmy w 100% ...
-
Branża leasingowa najmocniej prześwietla firmy handlowe
... kwartału 2021 r. i wyniosła ponad 317 tys. W przypadku jednosoobowych działalności gospodarczych weryfikacja potencjalnego klienta jest często podwójna – sprawdzany jest NIP firmy i PESEL jego ... czy maszynie produkcyjnej przedsiębiorstwo zarabia. Z naszego doświadczenia w obsłudze wierzytelności leasingowych wynika, że wizja utraty auta czy ...
Tematy: leasing, branża leasingowa, firmy leasingowe, KRD, rejestr dłużników, dłużnicy, zadłużenie firm, długi -
Kryzys online
... przez warsztaty samochodowe. Firma dzięki dokładnemu opisowi problemu odnalazła rozżalonego klienta i ku jego zdziwieniu zaproponowała bezpłatne usunięcie usterki. Dodała do ... sprawcy przecieku. Pamiętasz e-mail wysłany w wewnętrznej sieci przez szefa Wiadomości o obsłudze pielgrzymki Ojca Świętego na Ukrainie? Po prostu - nie wysyłaj niczego czego ...
Tematy: -
Opóźnienie w spłacie a kolejny kredyt
... zwłaszcza wtedy, gdy taki klient ma zaległości w terminowej obsłudze zobowiązań. Zwykła niefrasobliwość czy konkretna przeszkoda? W przypadku krótszych terminów i niedużych kwot dla banku ważna jest przyczyna powstania zadłużenia – czy zaległość powstała z powodu niefrasobliwości klienta, który bez konkretnej przyczyny nie regulował rat w terminie ...
-
Strategia w firmie
... , motywacyjnego systemu prowizyjnego oferujemy szeroki wachlarz produktów – dla każdego przestrzegamy ścisłej kontroli kosztów wykorzystujemy nowe technologie w obsłudze klienta prowadzimy obsługę klienta detalicznego, indywidualnego i korporacyjnego przez 24h, w różnych miejscach, także w domu Strategia całej firmy może być „przełożona” na ...
-
Płace specjalistów 2011
... 2 680 PLN (asystentka/pracownik biurowy) do 6 200 PLN (analityk ds. IT). Nisko opłacani specjaliści pracowali głównie w administracji i obsłudze klienta. Specjalista ds. administracyjnych zarabiał 3 000 PLN, a ds. obsługi klienta o 100 PLN więcej. Czołówka rankingu została zdominowana przez pracowników działów IT: analityka ds. IT (6 200 PLN ...
-
Zarobki w marketingu i sprzedaży
... na niewielką liczbę kandydatów z kompetencjami językowymi zainteresowanych pracą w Obsłudze Klienta. Wybrane miesięczne wynagrodzenia brutto: Marketing B2B Online Marketing Specialist – min.: 5 ... .: 9000 zł, najczęściej oferowane: 11500 zł, max.: 14000 zł Obsługa Klienta Customer Service Specialist – min.: 4500 zł, najczęściej oferowane: 5500 zł, ...
-
Studia ekonomiczne: jakie perspektywy mają absolwenci?
... w bankowości, to najpewniej zostaną sprzedawcami produktów bankowych lub pracować w obsłudze klienta. „Praca z klientem indywidualnym to najgorsze, co może się przytrafić. Na ... Najpewniej wynika to ze stosunkowo ubogiej oferty zachodnich banków dla klienta indywidualnego. W Polsce ten rynek jest dobrze rozwinięty, a jeśli mieliśmy styczność ...
-
Opinie klientów ważne dla firm
... zgłosiła reklamacji, a tylko 25% uważa, że poinformowanie o problemach z obsługą klienta w mediach społecznościowych pomaga w ich rozwiązaniu. Mimo to połowa konsumentów (50 ... większe prawdopodobieństwo, że opowiedzą znajomym i rodzinie raczej o dobrej niż złej obsłudze Czują się cenionymi klientami Silniej wierzą w potęgę mediów społecznościowych — ...
-
Praca tymczasowa w CV: chwalić się czy przemilczeć?
... oraz motywację dla podjęcia zatrudnienia na stanowisku, na które aplikujemy. Przykładowo, jeżeli chciałbyś pracować w dziale obsługi klienta, zaznacz, że masz już doświadczenie w obsłudze klienta (w tym również trudnego) i dlatego chcesz podjąć pracę w podobnym charakterze. W życiorysie najlepiej jest pisać o umiejętnościach twardych, związanych ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... jest polecany przez internautów, a który reaguje najszybciej na zapytania i jest najbliżej swojego klienta. Wyłoniliśmy też TOP 10 branży bankowej - czyli banki, na temat których ... narażonych na ataki hakerów czyhających na nasze błędy czy nieuwagę przy obsłudze kont internetowych. Badane banki wzbudziły w sieci ponad 2,3 mln różnorodnych interakcji. ...
-
Przedświąteczne zachowania konsumentów, czyli jak kupujemy w grudniu?
... geolokalizacja zidentyfikują klienta mijającego sklep czy wchodzącego do niego i prześlą odpowiednie propozycje zakupów i informacje o promocjach. W tym celu klienci muszą jednak udostępnić sklepom swoje dane. Najchętniej chęć udostępnienia danych pozwalających na korzystanie z rozwiązań lokalizacyjnych służących lepszej obsłudze klienta zgłasza ...
-
Citroen SpaceTourer 2.0 BlueHDi EAT6 Shine
... jedno wyjście. Jakie? SpaceTourer, czyli nowa broń Citroena w walce o wymagającego klienta. Karoseria Francuski van to zupełna nowość dostępna w trzech rozmiarach. ... nim zamontowano panel automatycznej klimatyzacji z osobnym, podłużnym wyświetlaczem - bardzo prosty w obsłudze. Jeszcze niżej znajdziemy schowek na telefon, przycisk Start/Stop i ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... na świecie nadal odbywa się w sklepach tradycyjnych. Jednak aby sprostać konkurencji ze strony przyjaznych w obsłudze sklepów online, które mogą zaoferować ogromny asortyment, zasadniczą rolę odgrywa doświadczenie klienta i zaangażowanie marki. Dlatego ważne jest tworzenie unikalnych, wyselekcjonowanych ofert oraz przyjemna atmosfera i oferowanie ...
-
Agencja pracy tymczasowej remedium na problemy firm?
... przy: pracach porządkowych (29%), produkcyjnych oraz magazynowych (24%), obsłudze klienta i sprzedaży (21%), ochronie mienia i osób (15%), pracach związanych z transportem i logistyką (9%), pracach budowlanych (8%), pracach wymagających wyższych kwalifikacji (8%), obsłudze finansowa (6%) oraz pracach w turystyce i hotelarstwie (5%). Zaledwie co 100 ...
-
5 globalnych makrotrendów dla biznesu i konsumentów
... trudności w kontakcie z firmą lub braku wsparcia ze strony obsługi klienta czuje się mniej ceniona. Obniżenie jakości produktów lub zmniejszenie ich rozmiarów („shrinkflacja”), spadek jakości i dostępności usług („skimpflacja”) oraz niedociągnięcia w obsłudze klienta i niechciane subskrypcje, sprawiają wrażenie, że firmy wycofują się ze swoich ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... Platforma, Rozwiązanie dla Klienta, Marka oraz Zaopatrzenie i Dostawa – ich skuteczność zależy od misji sprzedawcy oraz charakterystyki klienta. Obecnie, ... niskimi cenami i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co można porównać również do innych brandów sportowych: Nike i 4F. ...
-
Marketing relacji z klientem
... produktach/usługach. POMOC Kiedy klienci kupią produkt lub skorzystają z usługi oferuj pomóc w obsłudze produktu i najlepszym wykorzystaniu usługi. Klient skorzystał ze szkolenia? Po jego ... by to robił. Zbudowanie witryny WWW, która skupia się na potrzebach klienta, a nie na promocji Twojego ego wymaga wizji, wysiłku i konsekwencji. Utrzymywanie ...
-
Jak korzystać z karty nie ponosząc kosztów?
... są przekonane,że karta jest droga w obsłudze i łatwo może wpędzić w nadmierne zadłużenie, z którym później trudno będzie się uporać. Wystarczy jednak spojrzeć ... kartą. Transakcja rozłożona na raty tak jak zwykła transakcja, obniża wysokość dostępnego dla klienta limitu kredytowego. Wraz jednak ze spłatą kolejnych rat limit wzrasta i wraca do normalnej ...
-
Microsoft Dynamics CRM 2013
... różnych źródeł (portale i strony międzynarodowe), umożliwiając pracownikom działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta osiąganie lepszych wyników w krótszym czasie oraz pozwalając im w pełni skupić się na celach sprzedażowych i obsłudze klienta. Nowe szablony branżowe Nowa wersja rozwiązania Microsoft Dynamics CRM udostępnia klientom wstępnie ...
-
LIVECHAT SOFTWARE S.A. na GPW
... lub zastąpienie tradycyjnych metod sprzedaży prowadzonych w przedsiębiorstwie poprzez wsparcie klienta odwiedzającego witrynę oraz analizę jego potrzeb w czasie rzeczywistym ... i dane statystyczne oraz tym które dążą do osiągnięcia najwyższych standardów w obsłudze klienta. Z produktu Spółki korzysta 6 890 klientów z 89 krajów z całego świata ( ...