-
Transformacja chmurowa w sektorze finansowym - klucz do sukcesu czy pułapka kosztów?
... kwartale 2024 r. – dzięki spersonalizowanej ofercie, powiadomieniom w czasie rzeczywistym i całodobowej obsłudze w aplikacji mobilnej. Coraz częściej chmura staje się też podstawą ... To już nie tylko testowanie modeli, ale realne wdrożenia w marketingu, obsłudze klienta, analizie ryzyka czy prognozowaniu finansowym. Jak pokazuje raport, 62% cloud ...
-
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
... email z punktu widzenia firmy jest zdecydowanie prostszy i tańszy w obsłudze. Jednak obsługa komunikacji email w firmach wciąż kuleje. Ponad połowa respondentów badania przynajmniej raz nie otrzymała w ogóle odpowiedzi na wiadomość wysłaną do działu obsługi klienta. To czerwone światełko dla przedsiębiorców – jeśli nie poprawią obsługi ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... sklepie czułam się źle, bardzo nieswojo i miałam wrażenie, że klienci przeszkadzają obsłudze, a nie są mile widzianymi osobami”. „Nie podobało mi się zbytnie ( ... przyjścia ponownie”. Wniosek 1 – bez fachowej obsługi ani rusz Badania tajemniczego klienta realizowane przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK pokazują, że obsługa - fachowa, życzliwa i ...
-
Private banking: przybywa klientów
... banki dla najzamożniejszych klientów naprawdę robi wrażenie – zwykli klienci o takiej obsłudze mogą tylko marzyć. Dlaczego? „Duża skala realizowanych inwestycji ... tej grupy podział wiekowy jest bardzo zróżnicowany” – mówi Monika Szymkowiak-Kowalewska, dyrektor Biura Klienta Zamożnego Deutsche Banku PBC. W Polsce rzadko można znaleźć spadkobierców ...
-
Czy ubezpieczenia dogonią bankowość mobilną?
... interakcji, konsumenci cyfrowi na poszczególnych etapach relacji klienta z ubezpieczycielem preferują różne kanały kontaktu. Wśród konsumentów cyfrowych objętych badaniem kanały cyfrowe najczęściej wskazywane są do poszukiwania informacji o produktach i ubezpieczycielach (68% badanych), przy obsłudze polisy i szkody (odpowiednio 62% i 51%), a także ...
-
3 gorące trendy w e-commerce
... na zwiększenie dochodów dla firmy i wzmocnienie satysfakcji klienta. Trend nr 3: Augmented Commerce Augmented ... obsłudze klienta aby stwierdzić, czy produkt, który zamierza kupić jest dla niego odpowiedni. Z analiz Gartnera wynika, że technologia AR (augmented reality) wykorzystywana jest przez aplikacje mobilne do zwiększenia satysfakcji klienta ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... społecznościowych. 66% marek, które wykorzystują social media do obsługi klienta, wolą je od call center. Pracownicy obsługi klienta poprzez media społecznościowe w tym samym czasie obsługują od 4 do 8 razy więcej spraw niż pracownicy zatrudnieni w obsłudze telefonicznej. Facebook w ciągu miesiąca odwiedza ponad 2 mld użytkowników, z czego ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta Wielokanałowość w sklepie internetowym nie powinna ograniczać się jedynie do sprzedaży. Konsumenci powinni mieć też poczucie, że mogą otrzymać doradztwo w odpowiadającej im formie. Jak wykazują wyniki badań idealo, różnych form obsługi klienta w polskich sklepach ...
-
Informatyzacja firmy jest koniecznością
... O tym, że transformacja cyfrowa i coraz szerszy wachlarz oprogramowania służącego sprawnej obsłudze klienta to sposoby na optymalizację kosztów i zwiększenie sprzedaży, mówi ... na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania klienta. – Wdrożenie systemów dla działu obsługi klienta pozwala na zlokalizowanie w jednym miejscu wszystkich ...
-
7 branż, które czeka rewolucja customer service
... kiedy indziej - trudności w umówieniu wizyty. Gabinety, szpitale, przychodnie Sprawna obsługa klienta powinna szczególnie interesować placówki medyczne, zwłaszcza te z sektora publicznego ... skorzysta właśnie z tej placówki, doceniając fachowość obsługi – mówi. Wsparciem w obsłudze klientów są też takie opcje jak potwierdzanie wizyt, przypominanie o ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... odpowiedzi na podstawowe pytania a z biegiem czasu coraz bardziej się specjalizować. Technologie stosowane w wirtualnych centralach telefonicznych, na infoliniach i w szeroko pojętej obsłudze klienta w ostatnich latach rozwinęły się do tego stopnia, że klientom czasami trudno jest rozpoznać czy rozmawiają z żywym człowiekiem, czy z automatem ...
-
B2B: klient biznesowy jak zwykły
... są media społecznościowe (15%) oraz infolinia (7%). W obsłudze posprzedażowej, najczęściej wymienianym czynnikiem jest szybki czas odpowiedzi (85%) oraz profesjonalizm działu obsługi klienta (63%). Ponad połowa, bo 52% respondentów doceni możliwość zwrotu towaru, a 7% znajomość klienta i historii jego zakupów. - Z obserwacji naszej firmy ...
-
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
... biznesowej dowodzi, że siłą napędową kreowania nowych, pozytywnych doświadczeń klienta (ang. customer experience, CX) będzie niewątpliwie technologia. Współcześni ... kierunku zautomatyzowania interakcji z klientami. Inteligentne maszyny mają zastąpić człowieka w obsłudze około 2/3 kontaktów, ale również podejmowanych w czasie rzeczywistym decyzji oraz ...
-
Gdzie po fundusze?
... bankowe, zakładają aktywną sprzedaż i docieranie do potencjalnego klienta, który nie zawsze przyjdzie do banku, aby otworzyć rejestr w funduszu. Coraz częściej tak działające osoby określamy mianem doradców finansowych. Jak dużą rolę odgrywają one w pośrednictwie finansowym i obsłudze klientów, wiedzą dobrze Ci wszyscy, którzy zetknęli ...
-
Giganci e-commerce inwestują w handel tradycyjny
... świat offline będzie inspirował się na swoim cyfrowym bliźniaku. A w kolejnych latach możemy spodziewać się, że technologia będzie pomagać np. w obsłudze klienta. - Technologie dotychczas wykorzystywane w kanałach online wkraczają do świata offline. Już niedługo klientom w sklepie pomoże wirtualny doradca. Zasilany sztuczną inteligencją i uczeniem ...
Tematy: e-commerce, handel detaliczny -
Historia kredytowa Ukraińców staje się jasna
... zaciągania kredytów przez obecnych klientów depozytowych, posiadających zobowiązania za granicą, tj. w kraju swojego pochodzenia oraz realizacja odpowiedzialnego podejścia w obsłudze klienta. Mechanizm międzynarodowej wymiany danych gwarantuje bowiem, że następuje ona z poszanowaniem przepisów o ochronie danych osobowych oraz z zachowaniem wysokich ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... prowadzenie klientów do kolejnych działań (zarządzanie customer journey), automatyzacja interakcji z klientami. Czy wysokie nakłady na AI przynoszą oczekiwane rezultaty? W obsłudze klienta zawsze wyzwaniem było zapewnienie spójnych doświadczeń i komunikacji niezależnie od formy kontaktu. Tegoroczne badania pokazały, że obecnie już ponad połowa (51 ...
-
Wideorozmowy, wirtualny spacer i zdalne umowy. Sprzedaż mieszkań w czasie pandemii
... okresie dla wygody klientów uruchomiliśmy spotkania online w postaci prostych w obsłudze wideo-rozmów, dzięki czemu wybór mieszkania mógł się odbyć bez wychodzenia ... o.o. sp.k Lockdown dla niewielu był komfortowym okresem w zakresie komunikacji i obsługi klienta. Ale w branży nieruchomości, między innymi w Real Development Group, działaliśmy w 100% ...
-
Branża leasingowa najmocniej prześwietla firmy handlowe
... kwartału 2021 r. i wyniosła ponad 317 tys. W przypadku jednosoobowych działalności gospodarczych weryfikacja potencjalnego klienta jest często podwójna – sprawdzany jest NIP firmy i PESEL jego ... czy maszynie produkcyjnej przedsiębiorstwo zarabia. Z naszego doświadczenia w obsłudze wierzytelności leasingowych wynika, że wizja utraty auta czy ...
Tematy: leasing, branża leasingowa, firmy leasingowe, KRD, rejestr dłużników, dłużnicy, zadłużenie firm, długi -
Kryzys online
... przez warsztaty samochodowe. Firma dzięki dokładnemu opisowi problemu odnalazła rozżalonego klienta i ku jego zdziwieniu zaproponowała bezpłatne usunięcie usterki. Dodała do ... sprawcy przecieku. Pamiętasz e-mail wysłany w wewnętrznej sieci przez szefa Wiadomości o obsłudze pielgrzymki Ojca Świętego na Ukrainie? Po prostu - nie wysyłaj niczego czego ...
Tematy: -
Opóźnienie w spłacie a kolejny kredyt
... zwłaszcza wtedy, gdy taki klient ma zaległości w terminowej obsłudze zobowiązań. Zwykła niefrasobliwość czy konkretna przeszkoda? W przypadku krótszych terminów i niedużych kwot dla banku ważna jest przyczyna powstania zadłużenia – czy zaległość powstała z powodu niefrasobliwości klienta, który bez konkretnej przyczyny nie regulował rat w terminie ...
-
Strategia w firmie
... , motywacyjnego systemu prowizyjnego oferujemy szeroki wachlarz produktów – dla każdego przestrzegamy ścisłej kontroli kosztów wykorzystujemy nowe technologie w obsłudze klienta prowadzimy obsługę klienta detalicznego, indywidualnego i korporacyjnego przez 24h, w różnych miejscach, także w domu Strategia całej firmy może być „przełożona” na ...
-
Płace specjalistów 2011
... 2 680 PLN (asystentka/pracownik biurowy) do 6 200 PLN (analityk ds. IT). Nisko opłacani specjaliści pracowali głównie w administracji i obsłudze klienta. Specjalista ds. administracyjnych zarabiał 3 000 PLN, a ds. obsługi klienta o 100 PLN więcej. Czołówka rankingu została zdominowana przez pracowników działów IT: analityka ds. IT (6 200 PLN ...
-
Zarobki w marketingu i sprzedaży
... na niewielką liczbę kandydatów z kompetencjami językowymi zainteresowanych pracą w Obsłudze Klienta. Wybrane miesięczne wynagrodzenia brutto: Marketing B2B Online Marketing Specialist – min.: 5 ... .: 9000 zł, najczęściej oferowane: 11500 zł, max.: 14000 zł Obsługa Klienta Customer Service Specialist – min.: 4500 zł, najczęściej oferowane: 5500 zł, ...
-
Studia ekonomiczne: jakie perspektywy mają absolwenci?
... w bankowości, to najpewniej zostaną sprzedawcami produktów bankowych lub pracować w obsłudze klienta. „Praca z klientem indywidualnym to najgorsze, co może się przytrafić. Na ... Najpewniej wynika to ze stosunkowo ubogiej oferty zachodnich banków dla klienta indywidualnego. W Polsce ten rynek jest dobrze rozwinięty, a jeśli mieliśmy styczność ...
-
Opinie klientów ważne dla firm
... zgłosiła reklamacji, a tylko 25% uważa, że poinformowanie o problemach z obsługą klienta w mediach społecznościowych pomaga w ich rozwiązaniu. Mimo to połowa konsumentów (50 ... większe prawdopodobieństwo, że opowiedzą znajomym i rodzinie raczej o dobrej niż złej obsłudze Czują się cenionymi klientami Silniej wierzą w potęgę mediów społecznościowych — ...
-
Praca tymczasowa w CV: chwalić się czy przemilczeć?
... oraz motywację dla podjęcia zatrudnienia na stanowisku, na które aplikujemy. Przykładowo, jeżeli chciałbyś pracować w dziale obsługi klienta, zaznacz, że masz już doświadczenie w obsłudze klienta (w tym również trudnego) i dlatego chcesz podjąć pracę w podobnym charakterze. W życiorysie najlepiej jest pisać o umiejętnościach twardych, związanych ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... jest polecany przez internautów, a który reaguje najszybciej na zapytania i jest najbliżej swojego klienta. Wyłoniliśmy też TOP 10 branży bankowej - czyli banki, na temat których ... narażonych na ataki hakerów czyhających na nasze błędy czy nieuwagę przy obsłudze kont internetowych. Badane banki wzbudziły w sieci ponad 2,3 mln różnorodnych interakcji. ...
-
Przedświąteczne zachowania konsumentów, czyli jak kupujemy w grudniu?
... geolokalizacja zidentyfikują klienta mijającego sklep czy wchodzącego do niego i prześlą odpowiednie propozycje zakupów i informacje o promocjach. W tym celu klienci muszą jednak udostępnić sklepom swoje dane. Najchętniej chęć udostępnienia danych pozwalających na korzystanie z rozwiązań lokalizacyjnych służących lepszej obsłudze klienta zgłasza ...
-
Citroen SpaceTourer 2.0 BlueHDi EAT6 Shine
... jedno wyjście. Jakie? SpaceTourer, czyli nowa broń Citroena w walce o wymagającego klienta. Karoseria Francuski van to zupełna nowość dostępna w trzech rozmiarach. ... nim zamontowano panel automatycznej klimatyzacji z osobnym, podłużnym wyświetlaczem - bardzo prosty w obsłudze. Jeszcze niżej znajdziemy schowek na telefon, przycisk Start/Stop i ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... na świecie nadal odbywa się w sklepach tradycyjnych. Jednak aby sprostać konkurencji ze strony przyjaznych w obsłudze sklepów online, które mogą zaoferować ogromny asortyment, zasadniczą rolę odgrywa doświadczenie klienta i zaangażowanie marki. Dlatego ważne jest tworzenie unikalnych, wyselekcjonowanych ofert oraz przyjemna atmosfera i oferowanie ...
-
Agencja pracy tymczasowej remedium na problemy firm?
... przy: pracach porządkowych (29%), produkcyjnych oraz magazynowych (24%), obsłudze klienta i sprzedaży (21%), ochronie mienia i osób (15%), pracach związanych z transportem i logistyką (9%), pracach budowlanych (8%), pracach wymagających wyższych kwalifikacji (8%), obsłudze finansowa (6%) oraz pracach w turystyce i hotelarstwie (5%). Zaledwie co 100 ...
-
5 globalnych makrotrendów dla biznesu i konsumentów
... trudności w kontakcie z firmą lub braku wsparcia ze strony obsługi klienta czuje się mniej ceniona. Obniżenie jakości produktów lub zmniejszenie ich rozmiarów („shrinkflacja”), spadek jakości i dostępności usług („skimpflacja”) oraz niedociągnięcia w obsłudze klienta i niechciane subskrypcje, sprawiają wrażenie, że firmy wycofują się ze swoich ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... Platforma, Rozwiązanie dla Klienta, Marka oraz Zaopatrzenie i Dostawa – ich skuteczność zależy od misji sprzedawcy oraz charakterystyki klienta. Obecnie, ... niskimi cenami i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co można porównać również do innych brandów sportowych: Nike i 4F. ...
-
Marketing relacji z klientem
... produktach/usługach. POMOC Kiedy klienci kupią produkt lub skorzystają z usługi oferuj pomóc w obsłudze produktu i najlepszym wykorzystaniu usługi. Klient skorzystał ze szkolenia? Po jego ... by to robił. Zbudowanie witryny WWW, która skupia się na potrzebach klienta, a nie na promocji Twojego ego wymaga wizji, wysiłku i konsekwencji. Utrzymywanie ...