-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
... społecznościowych? Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (72,7%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w pierwszym półroczu 2024 r. o 7,2% rok do roku, przy czym inwestycje w spoty reklamowe zwiększyły się o 6,8%, co oznacza, że wpływy ze sponsoringu i lokowania produktu istotnie przełożyły się ...
-
Kampania na rzecz dzieci
... O2 oraz na licznych witrynach należących do współpracujących z CR Media sieci Ad.net i AdClick. Dodatkowo powierzchnię reklamową na potrzeby akcji udostępniły również nieodpłatnie: sieć reklamowa QNET oraz IDMnet. W kampanii wykorzystane były rozmaite formy reklamowe – billboardy, bannery, skyscrapery. Kampania zanotowała znaczącą liczbę ponad ...
-
Reklama mobilna przyszłością branży
... środki przekazu reklamowego, takie jak telewizja czy radio są w odwrocie, więc agencje reklamowe szukają bardziej kreatywnych i innowacyjnych sposobów na promowanie marek swoich klientów” – twierdzi Nick Lane z Informa Telecoms & Media – „Telefon komórkowy to bezpośredni kanał prowadzący do konsumenta, przewyższający nawet kanały internetowe ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... pierwszym miejscu pod względem liczby kontaktów reklamowych znalazła się marka Media Expert z ponad 8 mld kontaktów reklamowych we wszystkich mediach. ... wyraźną dominację marki Media Expert, która przez cały analizowany okres prowadziła pod względem liczby dziennych kontaktów reklamowych. Swoje działania reklamowe zintensyfikowały również m.in. ...
-
Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN
... temat opublikowano 11 tys. materiałów. Wśród programów z jednym prowadzącym najlepiej radziły sobie „Kuchenne rewolucje”. Przeprowadzona analiza domu mediowego Lowe Media sprawdza przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej dochodowych celebrytów. Raport dotyczy okresu od początku stycznia do końca czerwca 2015 r. Okazuje się, że ...
-
Internet - wymagające medium
... akcji, gdy oglądają reklamę typu rich media (nie klikając jednak na reklamę) i częściej w efekcie dochodzi do aktu sprzedaży. Istotniejszym elementem w tej sytuacji staje się pomysłowa, wyróżniająca kreacja, która na długo zapadnie w pamięć, niż euforycznie wykorzystywane hasła reklamowe na klasycznych bannerach, zabiegające o natychmiastową ...
-
Ukryta reklama w mediach
... jak robimy to w ramach kampanii "Czyste Informacje". Mimo dostrzegania nieetycznych praktyk respondenci uważają media za wiarygodne źródło informacji. Zdecydowanie więcej badanych wierzy w informacje przedstawiane w mediach (48 ... Relations jest ograniczenie zjawiska "kupowania" materiałów w mediach nie oznaczonych jako reklamowe jest. Kampania ...
-
Oglądalność serwisów internetowych w USA
... miejsce i teraz plasują się odpowiednio na 2, 4 i 7 pozycji. Burst Media przesunęła się o 3 pozycje w górę i ostatecznie znalazła się na 10 miejscu docierając do 53 proc. amerykanów korzystających z Internetu, co stanowiło wzrost z 48 proc. w lipcu. Sieci reklamowe ContextWeb i Undertone Networks zadebiutowały w rankingu plasując się na ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... komunikacją niestandardową. Coraz więcej firm oferuje nośniki reklamowe w najróżniejszych miejscach, np. w toaletach w pubach, na polach golfowych, w przebieralniach na basenach, ... zasięgi każdego z kanałów komunikacji, pozwoli nie tylko zdecydowanie bardziej precyzyjnie planować media, ale przede wszystkim jest czynnikiem inspirującym do poszukiwań ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
Dom mediowy Lowe Media bada to jakie spoty reklamowe najbardziej lubią Polacy. Najnowszy ranking z cyklu Spot Liga by Lowe Media dotyczy telewizyjnych reklam, które pokazywały telewizje w październiku. Ulubione reklamy Lowe Media podzieliło na dwa podsumowania. Spot Liga – 10 najbardziej lubianych reklam z najpopularniejszych kategorii produktowych ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
... pozycji. Warto odnotować, że nie są to najdroższe emisje. Spoty reklamowe o najgorszym wskaźniku efektywności kosztowej CPP (koszt dotarcia do procenta grupy ... z najwyższych oglądalności (GRP/spot) – komentuje najnowszy ranking Michał Bakalarczyk, senior media planner z domu mediowego Lowe Media. Kwoty wzięte pod uwagę przy tworzeniu rankingu ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
... ponad 5000 marketerów. Odpowiedzi formułowane przez respondentów wyraźnie wskazuje na potrzebę zwiększania wydatków związanych z inwestycjami w: media społecznościowe (w różne formy reklamowe), aplikacje mobilne i rozwiązania do lokalizowania użytkowników urządzeń mobilnych, e-mail marketing. Według osób zarządzających obszarami marketingu ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częśc. szac.), Freshmail, ... Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl, Re:define, SARE, Społeczności.pl, TradeDoubler (szac.), TVN, TVP, Vivaki. Za wydatki reklamowe ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... sposób zdobyła dla syna wymarzony tornister z Lordem Vaderem. Opisuje przy tym w humorystyczny sposób perypetie kolejkowe i zwycięskie zakupy. Reklamowe transfery W połowie sierpnia media zelektryzowała informacja o tym, że Dorota Wellman zastąpi Pascala Brodnickiego w duecie Okrasa-Brodnicki w popularnych reklamach Lidla. Z czasem wiadomości stały ...
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
... bardzo ważną informacją dla marketerów, którzy muszą przygotowywać treści reklamowe wygodnie wyświetlane na ekranach smartfonów, a nie tylko komputerów i tabletów. Kompletna ... coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... i nakłady reklamowe są również w tych okresach największe. Plany mogą jedynie pokrzyżować zmiany legislacyjne Ministra Zdrowia o zakazie reklamy leków OTC i suplementów diety, jeśli zostaną wprowadzone w życie. O skutkach wprowadzenia tego zakazu informowało już IAB publikując raport specjalny – mówi Robert Stępniewski Digital Media Buying Director ...
-
Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?
... materiały dystrybuowane oficjalnie przez samą organizację (jak broszury, newslettery, kampanie reklamowe) mają nieporównywalnie mniejszą wagę. Jedynie 10% pracowników traktuje je ... coraz łatwiejszy kontakt z pracodawcami, na co również niebagatelny wpływ miały media społecznościowe. „Odkąd istnieją profile firmowe, traktujemy organizacje jak znane ...
-
PKO BP wydaje kasę w sieci
... kilkudziesięciu różnych stronach. O ofercie przeczyta na kilkunastu z nich. Stała obecność w sieci będzie również wspierana przez dodatkowe, cykliczne kampanie reklamowe, związane z promocyjnymi produktami i usługami banku. Okresowe nasilanie działań będzie spójne z analogicznymi kampaniami realizowanymi w mediach offline'owych. "Bankowość w Polsce ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... ilością wiadomości. Wiele z nich to elektroniczne listy reklamowe. Z kolei spora ich część to przekazy niechciane. Odrzucane, kasowane od razu po ... wiadomości w programie pocztowym. Pamiętajmy też, że sieć rządzi się innymi prawami niż pozostałe media. Konieczna jest optymalizacja informacji. Liczy się, co pokazują wyniki badań, poprawna forma i styl ...
-
Etyka w reklamie
... środowisk akademickich, a także organizacji zrzeszających reklamodawców oraz agencje reklamowe. Inicjatorem debaty był UOKiK. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ... ” były dwa niedawno zakończone postępowania UOKiK. Pierwsze dotyczyło używania przez sieć handlową Media Markt w kampanii promocyjnej hasła Nie dla idiotów!, którego wymowa mogła ...
-
Praca w branży reklamowej
... wzrost ma być znów zbliżony do tej wartości (wg Starlink 10,1%, wg CR Media Consulting 9,9%). Najszybciej wzrastał (i będzie wzrastać) rynek reklamy internetowej (o około 50%), ... i dotychczasowych doświadczeń, może spróbować swych sił w tej branży. – Agencje reklamowe wychodzą z ofertą do studentów, którym proponują staże i udział w konkursach, które ...
-
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
... która jednak nie przyda się, jeśli zabraknie podstawy. – Konieczna jest wiedza o Internecie, znajomość podstawowych podmiotów funkcjonujących na rynku (portali, sieci reklamowe), znajomość języka angielskiego (najnowsze trendy w reklamie pochodzą przecież z Zachodu), a przede wszystkim – chęć uczenia się – wylicza Rafał Szychowski – ta branża jest ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
... czynienia z efektem wysokiej bazy. W III kwartale ub.r. miały miejsce kampanie reklamowe związane z wyborami parlamentarnymi, podczas gdy w tym roku tego dodatkowego zastrzyku ... mln zł) oraz żywność (+55,5 mln zł). Sektory te łącznie zwiększyły swoje inwestycje reklamowe o 239 milionów złotych, co stanowi 66,3 proc. wzrostu rynku reklamowego ...
-
Rynek reklamy: spada udział telewizji
... w 2006 r. było to 29 proc. Specjaliści z ZenithOptimedia podnieśli również tegoroczne prognozy dla Europy Środkowej i Wschodniej. Z raportu wynika, że w 2007 r. wydatki reklamowe w naszej części świata będą wyższe o 18,3 proc. niż w roku ubiegłym (poprzednie prognozy mówiły o 16,9 proc. dynamice). W pierwszej dziesiątce krajów o największej ...
-
RealPlayer szkodliwy wg StopBadware
... wraz RealPlayer 11, ale podczas jego usuwania, Rhapsody Player zostaje na dysku. Wersja 10.5 z kolei w domyślnej instalacji zawiera aplikacje reklamowe. „Oprogramowanie reklamowe dostarczane wraz z RealPlayerem, jest opisane w sposób niepełny. Aplikacje te mogą sprawiać wrażenie, że mają inne przeznaczenie, niż w rzeczywistości”, brzmi ...
-
Pokolenie Y a tradycyjna reklama
... kompletnie niewiarygodne, nieżyciowe) narzędzia komunikacyjne, a nawet typowe przekazy reklamowe. Z łatwością obnażają wszelkie niejasności, naciągane informację, a markę mówiącą takim językiem postrzegają jako niewiarygodną. Są też oporni na tradycyjne media reklamowe, zresztą konsumują je coraz rzadziej i mniej intensywnie. W natłoku komunikatów ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... a tym samym wzrasta efektywność kampanii reklamowej. Marketerzy optymalizując budżety reklamowe bardzo chętnie korzystają z tego rodzaju narzędzia. Badania, jakie przeprowadziły ... informacje inspirowane przez twórców filmu, jak również tworzone przez same media i fanów. Na poszczególnych etapach kampanii w różnych miejscach do akcji włączało się ...
-
"Tragiczne" domeny internetowe
... media wiele miejsca poświęciły zjawisku, z którym po raz pierwszy zetknęliśmy się na taką skalę. Rejestrowanie domen ... za 100 tys. dolarów, jednak nie znalazł kupca. Obecnie domena jest na tzw. parkingu i wyświetla linki reklamowe. Domenę (nie)tanio sprzedam Większość „tragicznych” domen spotyka podobny los. Tuż po rejestracji są wystawiane na ...
-
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... prezes CAM Media Krzysztof Przybyłowski. Spośród 17 wyodrębnionych branż, 10 ograniczyło wydatki. Największe cięcia dotyczyły telekomunikacji (spadek o 4,3 mln zł, tj. 31,4 proc.) i motoryzacji (2,2 mln. zł, 14,9 proc.). Najmocniej budżety reklamowe zwiększyła branża finansowa (skok o 3,8 mln zł, tj. 92 proc.), następnie branża „media i książki ...
-
Reklama na Twitterze: jak wybrać grupę docelową?
Jeżeli prowadzisz kampanie reklamowe w social media, wiesz, że kluczem do osiągnięcia długoterminowych rezultatów jest ciągła optymalizacja. Jeśli pragniesz osiągnąć znakomite wyniki wykorzystując reklamy na Twitterze, musisz ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... mln zł. Dokładnie tyle sieć musiałaby zapłacić, gdyby chciała wyemitować spoty i kreacje reklamowe w TV, radiu i prasie, bądź zamieścić artykuły sponsorowane w portalach internetowych. ... 50 tysięcy razy. Łączna liczba fanów i obserwujących te profile w social media, które zamieściły informację, to blisko 25 mln. Dyskusja była najgłośniejsza zaraz ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... II kwartale 2015 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali na promocję 437 milionów złotych ... doniesień agencyjnych (biznes.pap.pl) oraz na stronie bankier.pl O raporcie: Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... City Handlowy. Kontrolujesz wydatki? Kontroluj też opinie Najwięcej informacji na temat wybranych banków pojawiło się w mediach społecznościowych (prawie 200 tys.). Media tradycyjne stanowiły jedynie niewielki wycinek – ukazało się tam zaledwie kilka procent wszystkich przekazów (6% w prasie, 2% w radiu i 1% w telewizji). Od kilku lat obserwujemy ...
-
Wisła w mediach społecznościowych. Co mówią internauci?
... osiągnięte w ten sposób dotarcie do odbiorców przełożyć na wydatki reklamowe, koszt promocji warszawskiego wybrzeża Wisły jako miejsca wypoczynku wyniósłby nawet 6 mln zł. Tematem Wisły powinny zainteresować się także marki. Jak wynika z monitoringu social media w IMM, Polacy w komentarzach publikowanych "znad Wisły" najczęściej wymieniają ...
-
Branża reklamowa vs. ustawa krajobrazowa, czyli trudna sztuka kompromisu
... przykładzie siatek wielkoformatowych lokowanych na budynkach. Z jednej strony zyskują firmy reklamowe, z drugiej reklamodawcy, a z trzeciej same miasta i mieszkańcy. Słowa zysk w ... finansowe. Każda ze stron otrzymuje tu stosowne środki – firmy reklamowe swoje wynagrodzenie, miasta wpłaty z tytułu opłaty reklamowej, a właściciele nieruchomości, na ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem