2015-04-21 11:00
Przeczytaj także: Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
W 2014 roku największym reklamodawcą w kategorii moda była branża odzieżowa, która przeznaczyła na promocję ponad 93 miliony zł (50% wszystkich wydatków). Ponad 29% wydatków przypadło na producentów zegarków i biżuterii, którzy na reklamę przeznaczyli łącznie prawie 54 miliony złotych. Branża obuwnicza zainwestowała ponad 20 milionów (11%). Firmy z kategorii okulary i soczewki wydały ponad 10 milionów (5% ogółu), a producenci wyrobów skórzanych i skóropodobnych nieco ponad 6,5 miliona (4%) – wynika z analizy Codemedia.fot. mat. prasowe
Wydatki reklamowe netto w 2014 r. - podział na kategorie
Branża odzieżowa zdecydowanie najsilniej stawia na reklamę
fot. mat. prasowe
Wydatki reklamowe branży modowej w 2014 r.
Branża modowa najchętniej reklamuje swoje produkty w magazynach
Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie reklamowym branży modowej jest raczej, jeśli nie zmierzchem bogów, to na pewno trendem, który będzie stopniowo odchodził do przeszłości. Ta kategoria będzie sukcesywnie tracić na rzecz dynamicznej formy reklamy towarzyszącej odbiorcom podczas konsumpcji telewizji, kina czy Internetu. Udział tych mediów – a przede wszystkim telewizji i Internetu – będzie zatem sukcesywnie rosnąć. Wynika to nie tylko z ogólnych tendencji na rynku, gdzie prasa regularnie traci na rzecz innych mediów, ale także z rozwoju branży fashion w kierunku e-commerce, gdzie np. reklama on-line będzie miała coraz większe znaczenie – ocenia Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia.
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
Polski rynek reklamy 2007-2009
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
Witam serdecznie wszystkich, otóż pytanie moje brzmi: w jaki sposób mam rozliczyć się z US z dochodów z reklamy na stronie internetowej ...
Korzystam z reklam Google w aplikacjach na smartfony. Aplikacje tworzę hobbystycznie, nie są produktem dla klienta/firmy. Z AdSense korzystam od ...
TOP 10 najlepiej płatnych stanowisk w branży nieruchomości
Nadpłata kredytu mieszkaniowego? Polacy niechętni
Obroty na GPW II 2021 r. Największy wzrost na NewConnect
Podstawa opodatkowania podatkiem od spadków i darowizn
Sprzedaż nieruchomości nabytej w drodze zamiany w PIT
Praktyczna nauka zawodu pozbawia prawa do ulgi prorodzinnej
Rok 2021 na rynku nieruchomości to jedna wielka niewiadoma