eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › PKO BP wydaje kasę w sieci

PKO BP wydaje kasę w sieci

2004-05-14 09:16

W pierwszych dniach maja rozpoczęto realizację koncepcji stałej obecności reklamowej PKO Banku Polskiego w Internecie. Oferta banku będzie prezentowana na stronach największych portali i serwisów informacyjnych oraz ekonomicznych. Projekt został przygotowany i jest wdrażany we współpracy z agencją HYPERmedia.

Przeczytaj także: Nowy serwis bankowego

Na stronach kilkunastu najpopularniejszych portali i serwisów informacyjnych oraz pasaży i witryn nieruchomości prezentowana jest kompleksowa oferta banku. A w niej m.in. informacje o kredytach, rachunkach, kartach płatniczych i kredytowych, lokatach. Wszystkie wiadomości produktowe podzielone są według kryterium grupy docelowej. Ofertę dla siebie znajdzie tu młodzież, studenci, klienci indywidualni, klienci bankowości prywatnej i korporacyjnej oraz małe i średnie przedsiębiorstwa.

Projekt ma za zadanie przeniesienie aktywnej promocji na najpopularniejsze pasaże i centra finansowe w sieci, a tym samym przybliżenie oferty banku potencjalnym klientom. Pozwala to realizować cele zasięgowe i sprzedażowe, które byłyby niemożliwe do osiągnięcia w inny sposób.

Potencjalny Klient banku korzystając z Internetu, może spotkać się z przekazem reklamowym na kilkudziesięciu różnych stronach. O ofercie przeczyta na kilkunastu z nich.

Stała obecność w sieci będzie również wspierana przez dodatkowe, cykliczne kampanie reklamowe, związane z promocyjnymi produktami i usługami banku. Okresowe nasilanie działań będzie spójne z analogicznymi kampaniami realizowanymi w mediach offline'owych.

"Bankowość w Polsce poszukuje nowych sposobów dotarcia do Klienta" – mówi Marek Kłuciński, Dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO Banku Polskiego – "W Internecie tkwią bardzo duże możliwości, które obecnie są wykorzystywane w ograniczonym stopniu. Koncepcja stałej obecności w Internecie została przygotowana nie tylko z myślą o prezentacji oferty w najważniejszych miejscach w sieci, ale również z możliwością wykorzystania Internetu jako kanału sprzedaży produktów bankowych."

Koncepcja stałej obecności w Internecie jest kolejnym projektem realizowanym dla PKO Banku Polskiego, który już od kilku lat jest kompleksowo obsługiwany przez agencję HYPERmedia. Wśród wcześniejszych prac agencji znajduje się także "Elektroniczny Doradca", który w ubiegłym roku został nagrodzony prestiżową "Złotą strzałą", czy serwis olimpijski na stronach Wirtualnej Polski, którego patronem jest PKO Bank Polski.


oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: pko bp, hypermedia, banki, bankowość internetowa
Webby Awards rozdane

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: