-
ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
... serwisami tematycznymi. Warto też zwrócić uwagę, iż obecnie pośród trzech czołowych biur reklamy pod względem zasięgu znajdują się dwie sieci reklamowe, co nas bardzo cieszy. Trendy w reklamie internetowej na największych rynkach w Europie pokazują, iż systematycznie rośnie znaczenie wortali tematycznych w stosunku do ...
-
Reklama w motoryzacji IX 2005
... na poszczególne media, wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały wyłącznie stacje radiowe (o 52,1 proc.), przy jednoczesnym wzroście liczby emisji do 9 tys. 525 razy (przyrost o 140,3 proc.), oraz gazety, przy jednoczesnym spadku liczby emisji reklam samochodowych. W stacjach telewizyjnych spoty reklamowe były we wrześniu ...
-
Zarobki w mediach, reklamie i PR w 2008r.
... to było przede wszystkim z faktem, że w tym regionie – a szczególnie w Warszawie – siedzibę mają największe podmioty działające w branży. Silna konkurencja powodowała, że media czy wydawnictwa chcąc przyciągnąć i utrzymać najlepszych fachowców musiały zaoferować odpowiedni poziom wynagrodzeń. Comiesięczna płaca wyniosła tu 4 900 PLN. W tym samym ...
-
Reklama telewizyjna wciąż na topie
... 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe - informuje Deloitte. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż Internet uzyska pierwsze miejsce pod ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV w I poł. 2011 r.
... Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" celebrytów. Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski ... na Głosy i Szymon Majewski Show – wyjaśnia Michał Bakalarczyk senior media planner z PanMedia Western. NAJBARDZIEJ DOCHODOWI CELEBRYCI Robert Janowski - 78,3 mln ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... sektora w rynku wyniósł 15,2% w I kwartale 2012 roku; Motoryzacja – sektor zmniejszył inwestycje reklamowe aż o 47,6%. Spadek był w większości wygenerowany przez brak ... analizach są gromadzone w sposób ciągły przez sieć monitorującą należącą do CAM Media. Osoby prowadzące monitoring raportują fakty każdej ekspozycji wielkoformatowej w siedmiu ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... również w odniesieniu do budżetów reklamowych przeznaczonych na reklamę wideo online i social media. Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, trzy największe formaty ... duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... intensywna i kosztowna. Tak jak przed kwartałem, najwięcej kreacji sieci handlowych media emitowały w czwartki i piątki, przygotowując widzów do weekendowych zakupów. W ... Kaufland, Intermarche, Carrefour, Freshmarket, Alma. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 ...
-
Facebook Komorowskiego, Twitter i Instagram Dudy
... komunikował się w sposób bardziej oficjalny i przypominający tradycyjne formaty reklamowe. Wyborcza walka rozegrała się też przy użyciu hasztagów. ... tegorocznych wyborów prezydenckich trzech najważniejszych kandydatów na prezydenta postawiło na internet. Media społecznościowe z jednej strony odzwierciedlały preferencje wyborcze internautów, ale ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... milionów złotych. Wszystkie te kategorie zanotowały w omawianym okresie spadki, odpowiednio: -11%, -11% oraz -23%. W ujęciu całorocznym (2015 vs. 2014) wydatki reklamowe branży farmaceutycznej wzrosły o 2%, zachowując tym samym tendencję wzrostową na przestrzeni ostatnich kilku lat. Najwyższe wydatki w całym 2015 roku przypadły tym ...
-
Strach o poufność danych osobowych coraz większy
... cieszą się przedstawiciele służby zdrowia i bankowości. Najgorszy wynik uzyskały media społecznościowe, jedynie 14% uczestników badania wyraziło pewność, że ich ... , które kojarzą się z intensywnymi kampaniami marketingowymi. Wiadomości zawierające treści reklamowe najczęściej otrzymujemy od sklepów internetowych. Z kolei firmy z branży ...
-
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
... warunki rynkowe. Kampanie reklamowe w tradycyjnych mediach, takich jak telewizja czy prasa oraz duża baza teleadresowa były czynnikami ... ostatnich latach coraz więcej osób korzysta z programów blokujących reklamy. Według danych opublikowanych przez Social Media Today odsetek ten wynosi już nawet 30% internautów. Inwestując środki z reklam płatnych w ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... firm nie tylko prowadzenia standardowych działań m.in. w ramach mediów społecznościowych czy media relations, ale również holistycznej obsługi reklam oraz pozycjonowania. Jak maksymalizować sprzedaż ... uwagę użytkownika. Jak przebić się przez wirtualny tłum? Właśnie stosując strategie optymalizacyjne i reklamowe – w tym świecie wygrywają wyłącznie ...
-
Ukraińcy w Polsce, wojna w Ukrainie. Co sądzą Polacy?
... Media Group, przedstawia wyniki badania poświęconego stosunkowi Polaków do Ukraińców oraz wydarzeń rozgrywających ... tego komunikować, natomiast myślę, że przerobione kreacje reklamowe i straty wizerunkowe zostaną z tymi markami naprawdę na długo – mówi Anna Kuropatwa, Head of Strategy w Havas Media Group. Największy odsetek badanych deklaruje, że ...
-
Reklama w Internecie
... równie ważnym dostarczycielem informacji, co "klasyczne" media – prasa, radio i telewizja. Od swych konkurentów przejął to, co najlepsze – możliwość ... formą reklamy są tak zwane pop-up ads – okna zawierające treści reklamowe otwierające się jednocześnie z poszukiwaną przez użytkownika stroną, często uniemożliwiające odczytanie części informacji. ...
Tematy: -
Zmysłowa witryna
... . Dla wszystkich internautek odwiedzających witrynę przygotowano również wiele atrakcji, zapewniających relaks i rozrywkę. Pod adresem www.herbalessences.pl można obejrzeć filmy reklamowe, ściągnąć na swój komputer egzotyczne tapety lub specjalne ikony do kompozycji pulpitu. Prawdziwa zabawa zaczyna się jednak w tzw. "Strefie rozrywki ...
-
Multimedialne badanie szkliwa
... odtwarzanych na telewizorach plazmowych w ramach Centrów Pro-mineralizacji Szkliwa jest agencja HYPERmedia. Na potrzeby internetowej kampanii promocyjnej zostały również stworzone kreacje reklamowe. Autorem strony www jest portal internetowy Onet.
-
CRM dla mediów
... też analizować postępy w realizacji projektów, a także na bieżąco kontrolować działania pod względem kosztów "Dostrzegliśmy, że segment mediowy reprezentowany przez agencje reklamowe, Public Relations czy domy mediowe także potrzebuje narzędzia, które usprawniłoby codzienną pracę z Klientem. Tak, więc pakiet ma za zadanie z jednej ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2004
... .). W przypadku radia nastąpił wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną o ponad 2,5 razy, a liczba wyemitowanych reklam zwiększyła się dwukrotnie. W przypadku stacji telewizyjnych wydatki reklamowe i liczba emitowanych reklam samochodowych była na podobnym poziomie co rok wcześniej. Od początku roku wydatki na reklamę aut osobowych są ...
-
Nowy broker internetowy
... Galposter Online zapewnia klientom doradztwo strategiczne przy zakupie mediów, polegające na tworzeniu, na podstawie analizy badań polskiego Internetu, szczegółowego media planu pozwalającego na zoptymalizowany dobór mediów przy kampanii reklamowej. Dzięki wykorzystaniu metodologii badawczej Gemius Effect oraz autorskiego oprogramowania o nazwie ...
-
IAB opracuje standardy pay per click
... pobierane są opłaty; z obawy, że prowadziłoby to do większych oszustw. Systemy tych firm nie podlegają również audytowi. George Ivie, dyrektor Media Rating Council, amerykańskiej organizacji, która nadzoruje wszystkie medialne systemy pomiarowe; powiedział, że spodziewa się, że jego agencja rozpocznie sprawdzanie tych ...
-
Piąte urodziny iPoda
... Mac produkowanymi przez Apple. Mieścił w zgrabnym opakowaniu wielkości talii kart dysk twardy o opjemności 5 GB, co wystarczyło na 1000 piosenek. Hasło reklamowe: „Tysiąc piosenek w kieszeni” docierało do świadomości klientów niczym huragan. Przeciętny młody klient z kręgów cywilizacji zachodniej ma ok. 50-80 płyt CD ...
-
Plotka kontra reklama
... o przykładach skutecznego wykorzystania word-of-mouth, to warto wspomnieć o nagrodzonej w ubiegłym roku złotem na New York Festival of Interactive & Alternative Media kampanii promocyjnej spektaklu "The Underworld" wystawianego w sztokholmskiej Folkoperan. Jako nośnik informacji wykorzystano kratki ściekowe przy ulicach w centrum miasta. Muzyka ...
-
Reklama w motoryzacji IX 2006
... radio (9,2 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów osobowych stanowiły 5,9 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Licząc od początku roku, wydatki reklamowe producentów i importerów samochodów osobowych osiągnęły poziom prawie 465 mln zł. Wynik ubiegłoroczny to prawie 435,5 mln zł. W porównaniu z danymi za ...
-
Reklama w telewizji IV 2007
... mln zł, czyli o niespełna milion więcej niż Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach zarobił w kwietniu tego roku TVN, który miał 210,84 ... o 2,51 proc. więcej niż przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła telewizyjnej Jedynce, której wpływy reklamowe kształtowały się na poziomie 148,35 mln zł (wzrost o 20,54 proc.). ...
-
Rynek reklamy w Europie rozwija się
... , że wzrost rynku reklamowego do 2009 r. w Europie Środkowo-Wschodniej wyniesie nie 50 proc. a 57 proc. W rankingu TOP 10 krajów, w których wydatki reklamowe będą w tym czasie rosły najszybciej znalazło się aż 5 krajów z regionu CEE: Ukraina, Rosja, Rumunia, Mołdawia i Białoruś. Specjaliści ZenithOptimedia szacują, że ...
-
Branża PR w mediach VI 2007
... pomysły promocyjne lokalnych władz, ogłaszano i odwoływano konkursy na logotypy oraz kampanie reklamowe miejscowości - wynika z najnowszego raportu PRoto. W czerwcu 2007 roku zostało ... na temat siły wizerunkowej polskich miast i regionów. W minionym miesiącu media powoływały się często na rzeczników prasowych i pracowników biur promocji ...
-
E-marketing coraz popularniejszy
... w przyszłość. Również prognozy dotyczące procentowego zwiększenia środków finansowych na marketing online w Stanach Zjednoczonych mówią o 9,5% wzroście. Dla porównania tradycyjne budżety reklamowe powinny się liczyć z 7,9% spadkiem środków finansowych (wg „The CMO Survey”, Duke Univeristy dla AMA). Ogólny wzrost wydatków na marketing wyniesie ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
... media są najlepszą formą kształtowania wizerunku dla miast. Żadne billboardy, spoty i inne formy ... sposób widzimy polskie miasta, z czym nam się kojarzą, a co za tym idzie – które z nich chętnie odwiedzamy. Kampanie reklamowe mogą znaleźć w mediach swoje odzwierciedlenie, ale są tylko jednym z elementów kształtowania obrazu miasta, czy regionu. ...
-
Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna
... , a połowa badanych kategorycznie stwierdza, ze reklamy ich irytują. Niepokojący dla reklamodawców może być fakt, że prawie 58% respondentów uważa treści reklamowe za nieprawdziwe, a przy tym też nudne (49%). Dodatkowo reklama nie jest postrzegana jako dobre źródło informacji, o czym świadczy jedynie 33 ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... reklamowe. Systematycznie na sile zyskują jednak bardziej interaktywne rozwiązania. Największy udział w emisji reklam ... 1,06%) oraz podróże, turystyka, hotele i restauracje (CTR: 0,92%). Reklama online – ujęcie rynkowe Mimo że Rich Media mają większy niż tradycyjne formaty potencjał oddziaływania na odbiorców, reklamodawcy nadal stawiają na ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... doniesień agencyjnych (biznes.pap.pl), oraz w serwisach tematycznych dużych portali: m.in. finanse.wp.pl oraz biznes.onet.pl. O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników ...
-
Reklama w Internecie górą
... średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że badani zdają sobie sprawę z potęgi Internetu, ... .), w telewizji (4 proc.), w trakcie bezpośredniego kontaktu z klientem, przez marketing szeptany (2 proc.), media społecznościowe, podczas eventów i konferencji, przez stronę internetową, dzięki gadżetom, wizytówkom, w ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... promocji swoich usług i produktów telewizję, inwestując w to medium 63% swojego budżetu marketingowego – 166 milionów zł (dane I – III 2015 r, Codemedia). Kampanie reklamowe były emitowane głównie w takich stacjach jak Polsat, TVN, TVP1 i TVP2. Wydatki na telewizję spadły o 12% w stosunku do ostatniego kwartału 2014 ...
-
UOKiK: Multimedia Polska naruszała prawa konsumentów
... oraz UPC Polska. W postępowaniach Urząd przygląda się zmianom zawartości programowej pakietów w trakcie trwania umowy oraz działaniom nadawców telewizji, analizując przekazy reklamowe, w których zachęcali oni do zawierania umów o świadczenie usług telewizji w oparciu o konkretną treść dostępną na danym kanale, która jest następnie wycofywana ...