K2 tworzy dom mediowy
2005-06-11 00:05
Przeczytaj także: K2 dla Peugeot i US Pharmacia
ACR jest organizacją całkowicie wydzieloną operacyjnie i finansowo ze struktur K2. Ma również oddzielną siedzibę i serwis internetowy.Nowy dom mediowy oferuje kompleksową obsługę w zakresie ekspozycji marek w Internecie. W ofercie ACR znajduje się nie tylko planowanie i zakup mediów, ale także usługi związane z innymi formami obecności marki w Internecie, m.in.: marketing afiliacyjny, Search Engine Marketing, e-mail marketing oraz public relations online.
Jak twierdzi Janusz Żebrowski, Prezes K2 Internet SA „ACR budować będzie przewagę konkurencyjną m.in. na bazie połączenia doświadczenia mediaplanerskiego Jolanty Zaczek z unikalną wiedzą i kompetencjami K2 w zakresie innych form ekspozycji marek w Sieci. Istotne znaczenie mieć będzie również wykorzystywanie renomowanych, skutecznych narzędzi – ACR jest już partnerem firmy Zanox, europejskiego lidera w dziedzinie systemów do obsługi marketingu partnerskiego, a także korzysta z renomowanej platformy e-mail marketingu marki InxMail.”
Usługi ACR kierowane są do marek prowadzących zarówno szerokie, jak i profilowane kampanie reklamowe w Internecie. Firma zrealizowała już pierwsze kampanie dla Banku BPH, firm IMP, MITO i Expander oraz dla klientów dwóch agencji interaktywnych.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?
-
DeepSeek zagrożeniem dla prywatności? Europa blokuje chińską aplikację AI, Polska czeka, eksperci ostrzegają
-
Złośliwe PDF-y: Jak cyberprzestępcy wykorzystują popularny format do phishingu?
-
Eksport UE bez USA? Unia ma remedium na rosnące cła