ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
2005-10-08 01:08
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: ARBOmedia przejmuje Q-NET
"Na zaistniałą sytuację niewątpliwie wpływ ma przejęcie przez ARBOmedia Polska sieci internetowej QNET w czerwcu br., ale także lojalność i wzrost zainteresowania Internautów serwisami tematycznymi. Warto też zwrócić uwagę, iż obecnie pośród trzech czołowych biur reklamy pod względem zasięgu znajdują się dwie sieci reklamowe, co nas bardzo cieszy. Trendy w reklamie internetowej na największych rynkach w Europie pokazują, iż systematycznie rośnie znaczenie wortali tematycznych w stosunku do portali. Podobny trend zaczyna być widoczny również w Polsce." - komentuje Bartosz Drozdowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ARBOmedia Polska.fot. mat. prasowe
Już czerwcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius wykazały, iż sieć reklamowa ARBOmedia odnotowała kolejny znaczny wzrost w porównaniu z miesiącem poprzednim, docierając do 7 306 686 użytkowników (real users). Tym samym, po raz pierwszy w swojej historii, ARBOmedia przewyższyła biuro reklamy Onet.pl pod względem zasięgu.
Lipiec okazał się trudnym miesiącem dla podmiotów na rynku sprzedaży reklamy internetowej, które bez wyjątku zanotowały mniejsze lub większe spadki zasięgów. Wyraźna recesja ominęła jedynie sieć reklamową ARBOmedia (spadek zasięgu o 0,01% - zdecydowanie mniejszy od pozostałych graczy). Fakt ten sprawił, iż zasięg ARBOmedia przewyższył zasięg biura reklamy Wirtualnej Polski, a ARBOmedia awansowała na drugie miejsce na rynku pod względem tego wskaźnika.
Dział INTERNET domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska jest obecnie najdynamiczniej rozwijającym się podmiotem na rynku reklamy internetowej pod względem zasięgu. Od początku roku 2005 zasięg ARBOmedia wzrósł o 39,10% i wynosi obecnie 7 305 911 użytkowników (real users) co stanowi 76,65% polskich Internautów.
fot. mat. prasowe
W ciągu ostatnich badanych trzech miesięcy (maj-lipiec), już po przejęciu QNETu, zasięg sieci reklamowej ARBOmedia wzrósł o 1,95%. W tym samym okresie wszystkie pozostałe podmioty na rynku sprzedaży reklamy internetowej odnotowały wyraźne spadki tej statystyki.
fot. mat. prasowe
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
-
ARBOzasięg kontra portale
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.