CRM dla mediów
2004-05-11 12:16
Przeczytaj także: CRM również w wierzytelnościach
CRM4Media przeznaczony jest dla małych i średnich firm (5-99 użytkowników) z sektora mediowego, działających na zasadzie B2B. Umożliwia gromadzenie dowolnej ilości danych, w postaci informacji i artykułów prasowych, ofert, historii kontraktów czy zdjęć. Jednocześnie w prosty i szybki sposób pozwala wyszukiwać i przeglądać zgromadzoną dokumentację. Dzięki funkcji raportowania CRM4Media pozwala porównywać efekty poszczególnych kampanii marketingowych oraz oceniać wydajność. CRM4Media pozwala też analizować postępy w realizacji projektów, a także na bieżąco kontrolować działania pod względem kosztów"Dostrzegliśmy, że segment mediowy reprezentowany przez agencje reklamowe, Public Relations czy domy mediowe także potrzebuje narzędzia, które usprawniłoby codzienną pracę z Klientem. Tak, więc pakiet ma za zadanie z jednej strony wspomagać kształtowanie pozytywnych relacji z kontrahentami, z drugiej zaś usprawniać codzienną pracę firmy, dając możliwość zautomatyzowania czasochłonnych i uciążliwych czynności." – powiedział Maciej Stanusch, CRM Practice Manager Process4E.
CRM4Media może również pełnić funkcję narzędzia wspomagającego organizację różnego rodzaju imprez i wydarzeń. Ułatwia przygotowanie listy gości oraz wysłanie spersonalizowanych zaproszeń. Pakiet wyposażono też w funkcję wysyłania zindywidualizowanych e-mailingów. Pozwala to na znaczną redukcję czasu przeznaczonego na dystrybucję notatek prasowych do dziennikarzy oraz firm.
CRM4Media jest dostępny w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Można go także zintegrować z innymi systemami, np. finansowo- księgowymi oraz z MS Office.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta
-
Polska wersja Microsoft Dynamics CRM 4.0
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
-
Berberis Minima - darmowy system CRM
-
MacroSoft: nowe LINFO CRM
-
eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów
-
HelpDesk - alternatywa CRM
-
Prosty CRM dla MSP
-
CRM - 10 czynników sukcesu