MacroSoft: nowe LINFO CRM
2005-09-28 00:17
Przeczytaj także: HelpDesk - alternatywa CRM
Znacznym udogodnieniem ma być wprowadzenie modułowej budowy systemu. Pozwoli to Grupie rozszerzyć spektrum potencjalnych klientów o mniejsze podmioty. LINFO STD w wersji standardowej powinno być już dostępne dla firm zatrudniających od 10 do 30 osób.Nabywcy wersji standardowej będą mieli możliwość rozbudowy systemu w trzech obszarach funkcjonalnych obejmujących: serwis, zarządzanie projektami oraz CRM.
W obszarze zarządzania projektami klienci będą korzystać m.in. z funkcji dynamicznego zarządzania zasobami w układzie wizualnym oraz wykresu Ganita. Natomiast moduł CRM zapewni bogatą funkcjonalność z zakresu ofertowania, dostępu do informacji handlowych oraz wsparcia kampanii marketingowych.
Zmiany wprowadzone w LINFO dotyczą wszystkich elementów systemu. Duży nacisk podczas prac programistycznych położono na optymalizację kodu oprogramowania, co znacznie podniosło wydajność systemu. W niektórych obszarach uzyskano dwukrotne skrócenie czasu przetwarzania danych. Nastąpiła dalsza integracja aplikacji LINFO ze środowiskiem Notes w zakresie korzystania z kalendarza. Nowa wersja dysponuje większymi możliwościami śledzenia procesu realizacji zadań. Ma to niebagatelne znaczenie z punktu widzenia kierowania zespołami pracowników bowiem poprawia kontrolę nad wszystkimi procesami.
Nowe LINFO STD jest lepiej zintegrowane z systemami ERP. Zastosowanie komponentów Java usprawniło dostęp i prowadzenie bezpośrednich operacji na tabelach systemu zintegrowanego oraz pełną integrację baz kontrahentów. W nowej wersji poprawie uległy mechanizmy raportowania. Wprowadzono również możliwość raportowania z wykorzystaniem Crystal Reportes.
Duże zmiany zaszły w samym interface użytkownika wpływając dodatnio lub pozytywnie na ergonomię pracy. Projektanci postawili na dostęp do większej ilości funkcji systemu z poziomu pierwszego widoku. Dodatkowo każdy użytkownik ma możliwość personalizacji swojego interfacu.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Polska wersja Microsoft Dynamics CRM 4.0
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
-
Berberis Minima - darmowy system CRM
-
eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów
-
CRM - 10 czynników sukcesu
-
CRM dla mediów
-
CRM również w wierzytelnościach
-
CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?
-
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?