eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieProgramy › MacroSoft: nowe LINFO CRM

MacroSoft: nowe LINFO CRM

2005-09-28 00:17

MacroSoft przedstawi w październiku nową wersję systemu LINFO. Produkt oznaczony symbolem STD będzie lepiej dostosowany do potrzeb sektora MŚP. Prace programistyczne nad nową wersją systemu trwały sześć miesięcy. Nowy system przygotowano technologicznie na premierę platformy Lotu Notes Domino R7.

Przeczytaj także: HelpDesk - alternatywa CRM

Znacznym udogodnieniem ma być wprowadzenie modułowej budowy systemu. Pozwoli to Grupie rozszerzyć spektrum potencjalnych klientów o mniejsze podmioty. LINFO STD w wersji standardowej powinno być już dostępne dla firm zatrudniających od 10 do 30 osób.

Nabywcy wersji standardowej będą mieli możliwość rozbudowy systemu w trzech obszarach funkcjonalnych obejmujących: serwis, zarządzanie projektami oraz CRM.

W obszarze zarządzania projektami klienci będą korzystać m.in. z funkcji dynamicznego zarządzania zasobami w układzie wizualnym oraz wykresu Ganita. Natomiast moduł CRM zapewni bogatą funkcjonalność z zakresu ofertowania, dostępu do informacji handlowych oraz wsparcia kampanii marketingowych.

Zmiany wprowadzone w LINFO dotyczą wszystkich elementów systemu. Duży nacisk podczas prac programistycznych położono na optymalizację kodu oprogramowania, co znacznie podniosło wydajność systemu. W niektórych obszarach uzyskano dwukrotne skrócenie czasu przetwarzania danych. Nastąpiła dalsza integracja aplikacji LINFO ze środowiskiem Notes w zakresie korzystania z kalendarza. Nowa wersja dysponuje większymi możliwościami śledzenia procesu realizacji zadań. Ma to niebagatelne znaczenie z punktu widzenia kierowania zespołami pracowników bowiem poprawia kontrolę nad wszystkimi procesami.

Nowe LINFO STD jest lepiej zintegrowane z systemami ERP. Zastosowanie komponentów Java usprawniło dostęp i prowadzenie bezpośrednich operacji na tabelach systemu zintegrowanego oraz pełną integrację baz kontrahentów. W nowej wersji poprawie uległy mechanizmy raportowania. Wprowadzono również możliwość raportowania z wykorzystaniem Crystal Reportes.

Duże zmiany zaszły w samym interface użytkownika wpływając dodatnio lub pozytywnie na ergonomię pracy. Projektanci postawili na dostęp do większej ilości funkcji systemu z poziomu pierwszego widoku. Dodatkowo każdy użytkownik ma możliwość personalizacji swojego interfacu.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Sybase i Novell dla MSP

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: