Aplikacje mobilne SAP na platformie Sybase
2011-06-21 10:19
Przeczytaj także: Aplikacje zmieniają biznes. Korzyści jest dużo
Nowe aplikacje mobilne uzupełniają wydane w roku 2010 aplikacje: Sybase Mobile Sales będącą elementem SAP CRM oraz Sybase Mobile Workflow będącą częścią SAP Business Suite.Według badania przeprowadzonego w 2010 przez Forrester Research wśród kierowników departamentów informatyki dla ponad 60% spółek, mobilne aplikacje będą na szczycie listy priorytetów w okresie następnych dwunastu miesięcy od przeprowadzenia badania.1 Około 75% organizacji wdraża aplikacje mobilne w celu zwiększenia wydajności pracowników, a dla 42% firm ważnym bodźcem do tworzenia aplikacji mobilnych jest wzrost satysfakcji klientów.
Nowe mobilne aplikacje zaprojektowane zostały w celu uzyskania w krótkim czasie pozytywnego wpływu na wyniki firm i pracowników w kluczowych sektorach.
Zapewnienie dobrej obsługi w terenie
Inżynierowie zajmujący się obsługą firmy w terenie muszą podejmować szybkie decyzje na podstawie dokładnych informacji. Nowa aplikacja mobilną SAP® Field Service została zaprojektowana tak by zwiększać satysfakcję użytkowników poprzez zapewnianie odpowiednich zasobów danych oraz informacji niezbędnych do rozwiązywania zadań w firmie. Aplikacja Field Service zbudowana na platformie Sybase Unwired Platform zapewni pełen dostęp online i offline do zleceń, zgłoszeń serwisowych i potwierdzeń obsługi.
Dzięki przygotowanej funkcji umobilniania i zapewniania indywidualnych modyfikacji, pracownicy terenowi otrzymują aplikację mobilną z szeregiem przydatnych funkcji:
- Natychmiastowe powiadomienia o zleceniach w terenie na urządzeniach mobilnych, powiadamiających przedstawicieli o pojawieniu się nowych zleceń,
- Lepsze zarządzanie zamówieniami serwisowymi pozwala przedstawicielom na natychmiastowy dostęp do jednego widoku zawierającego wszystkie informacje potrzebne do zakończenia zamówienia,
- Mapowanie wizyt zintegrowane z usługą mapową, dające serwisantom prosty widok zleceń zaplanowanych na dany dzień,
- Rozliczanie zleceń serwisowych pozwalające serwisantom na stworzenie potwierdzeń realizacji zleceń serwisowych oraz wpisanie czasu, materiałów i kosztów poniesionych na realizację zlecenia.
Lepsza obsługa klienta detalicznego dzięki urządzeniom mobilnym
Dzięki nowej mobilnej aplikacji SAP® Retail Execution, firmy zajmujące się towarami konsumpcyjnymi nie tylko mogą dostarczyć swoim przedstawicielom handlowym dane potrzebne do maksymalizacji wydajności, ale także poprawić zwrot z inwestycji w markę i promocję poprzez zwiększenie spójności z programem promocji i monitorowanie rynkowego powodzenia nowych produktów.
Aplikacja Retail Execution zbudowana na platformie Sybase Unwired Platform umożliwi pełną integrację z natywnymi funkcjami urządzenia, a jednocześnie zapewni pełen dostęp online i offline do informacji o kontach klientów, kontaktach, wizytach, badaniach i produktach. Planowane funkcje aplikacji to:
- Zarządzanie wizytami detalicznymi czyli realizacja wizyt, zmiana harmonogramu wizyt w miarę potrzeb, dostęp do historii wizyt, notatek i załączników – a to wszystko na urządzeniu mobilnym,
- Możliwość prowadzenia badań i audytów w celu realizacji kluczowych działań z zakresu merchandisingu, np. badanie zgodności z warunkami promocji czy kontrola planogramów,
- Zarządzanie rachunkami klientów poprzez zestawienia klientów, informacje kontaktowe i szczegółową historię wcześniejszych interakcji,
- Zarządzanie produktami poprzez szczegółowe zestawienia produktów z danymi identyfikacyjnymi i kategoriami.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Fałszywe programy antywirusowe atakują
-
Technologie mobilne w contact center
-
Aplikacje mobilne: specjaliści na wagę złota
-
Technologie mobilne a rynek nieruchomości
-
Aplikacje mobilne nie zawsze bezpieczne
-
Firmy nieprawidłowo testują aplikacje mobilne
-
Polskie firmy a aplikacje mobilne
-
Polskie firmy stawiają na aplikacje mobilne
-
Sybase przejęła firmę paybox Solutions AG