Obligacje skarbowe w sieci
2005-01-16 00:02
Przeczytaj także: Nowe obligacje skarbowe (prawie) ochronią przed inflacją
"Rezygnując z szeroko zakrojonej kampanii reklamowej na rzecz rocznego utrzymania inkludu (Onet.pl / WP.pl / Money.pl) z gwarantowanymi działaniami autopromocyjnymi, skupiamy się na efektywnym dotarciu do grupy docelowej przy jednoczesnej optymalizacji wydatków budżetowych. Poprzez prezentację linku do serwisu OSP w inkludzie PKO BP, oraz poprzez okazjonalne umieszczanie niusów „z życia obligacji”, mamy szansę dotrzeć do dodatkowej, bardzo licznej rzeszy użytkowników. Strategię na 2005 rok przygotowaliśmy na podstawie badań promocji Obligacji Skarbu Państwa przeprowadzonej w roku 2004." – mówi Anna Kaczmarek, media planner w agencji HYPERmedia.Na podstawie badań wyników zeszłorocznej kampanii, w której oferta Ministerstwa Finansów dotarła do niemal co drugiego internauty w Polsce, agencja przewiduje roczną oglądalność inkludów OSP na poziomie 360 tys. unikalnych użytkowników.
Już niedługo w Pasażach Finansowych Onet.pl i Wp.pl oraz w Money.pl internauci znajdą specjalne serwisy partnerskie z pełną informacją o ofercie Obligacji Skarbowych.
Jest to kolejny już projekt opracowany przez nowo powstały w HYPERmedia dział strategii e-marketingowych, dedykowany do obsługi koncepcyjnej kluczowych Klientów.
Agencja odpowiedzialna jest również za zbudowanie i stałą modernizację witryny produktowej , na której prezentowana jest pełna oferta Ministerstwa Finansów.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Obligacje skarbowe nie pokonają inflacji
-
Będą kolejne podwyżki oprocentowania obligacji?
-
Minister Finansów podnosi oprocentowanie obligacji skarbowych
-
W 2021 roku Polacy kupili obligacje skarbowe za ponad 43 miliardy
-
3 powody, aby nie kupować obligacji skarbowych
-
Oprocentowanie obligacji skarbowych powinno pójść w górę
-
Nawet obligacje skarbowe nie dają dziś realnie zarobić
-
Polacy wydali w tym roku na obligacje skarbowe ponad 21 miliardów
-
Na obligacje skarbowe wydaliśmy w kwietniu 3,9 mld zł