-
Polski rynek reklamy 2007-2008
Według prognoz analityków CR Media Consulting S.A. opisanych w Ad.Media Raporcie za III kwartał 2006r., przychody reklamowe w ujęciu netto, w latach 2007 - 2008 wzrosną o 8,5 - 9,5% stosunku do roku 2006. W najbliższych dwóch latach zdecydowanie wzrośnie udział Internetu w wydatkach reklamowych, kosztem ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... Monitorowania Mediów. Nie ma nic za darmo – wydatki reklamowe W badanym okresie największe wydatki reklamowe na przekazy dotyczące środków na przeziębienie i grypę ... porównania wybrano 10 firm, które w badanym okresie zanotowały największe wydatki reklamowe. Są nimi: Aflofarm, Berlin Chemie AG, GlaxoSmithKline, Nepentes S.A., Novartis, Nycomed ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... 49,3%) co przełożyło się na budżet o wartości 54,2 mln zł. Pozostałe media pełnią marginalną rolę, nie przekraczając 1% udziału. Struktura wydatków: pralki ... dostrzec wysoką aktywność producentów w mediach - sezonie letnim wystartowały duże kampanie reklamowe marek Beko i Samsung. Motywem przewodnim reklam Samsunga promujących technologię Space Max ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na ... Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, Interia, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, ...
-
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
... in.: Jak pandemia wpływa na branżę reklamową? Czym wyróżniały się rynki reklamowe, które w efekcie ucierpiały w najmniejszym stopniu? Jakie kwoty przeznaczyły badane ... miliarda euro). Wszystkie media odczuły silne redukcje budżetów. Jedynymi beneficjentami pandemii stali się internetowi dostawcy potencjalnych klientów, czyli min. media z dystrybucją ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.
... mediowy PanMedia Western przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w całym 2012 r. W rankingu ujęto przychody reklamowe przypadające na wszystkie ... spotu – wyjaśnia Michał Bakalarczyk, ekspert od rynku telewizyjnego, Senior Media Planner / Buyer w domu mediowym PanMedia Western. Na drugim miejscu ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... wykorzystują również dane udostępniane przez inne podmioty. Firmy integrują działania reklamowe i marketingowe. Aż 59% firm obecnie uwspólnia budżety na cyfrową reklamę i ... roku wzrosła o 34%. Oprócz tego rosną wydatki na reklamę w social media (26%). Biorąc pod uwagę strukturę branżową, najwięcej na reklamę cyfrową wydały: handel (18% udziału ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... skala kryzysu związanego z COVID-19 stała się rzeczywsta, reklamodawcy gwałtownie ograniczyli wydatki reklamowe. Najostrzejsze spadki miały miejsce między marcem a majem, przy zróżnicowanym ... inwestować na rzecz ożywienia gospodarczego. Wzrost poziomu wydatków na media tradycyjne będzie powolny Spośród tradycyjnych mediów najmniej ucierpiały telewizja ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... Nic w tym dziwnego: przeciągające się w nieskończoność bloki reklamowe w telewizji, kilkudziesięciominutowe kinowe seanse reklamowe poprzedzające projekcję filmu czy krzykliwe billboardy ... atakuje nasze skrzynki pocztowe. Od komunikatów reklamowych nie są wolne nawet media społecznościowe, choć akurat one są wciąż najmniej skażone marketingowym ...
-
Europejskie standardy reklamy online
... , co z kolei doprowadziło do powstania bardzo wielu formatów oferowanych reklamodawcom. Prognozy Jupiter Media Metrix wskazują, że Europejski rynek reklamowy online będzie wart do 2008 roku ponad ... i reklamowym od przeszło 3 lat. Wśród członków IAB Polska poza portalami znajdują się sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... reklamowe w ciągu minionych 12 miesięcy przypadły na okres przedświąteczny: listopad (625) i październik (588) oraz na sezon przedwakacyjny kwiecień-czerwiec. Reklamowe „dołki” ... La Prairie). W kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych zdecydowanie największe efekty w działalności media relations osiągnęła Dr Irena Eris/Lirene (852 publikacje PR). Z kolei ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... swój udział outdoor, który w pierwszej fazie rozwoju sieci był podstawowym medium. Pozostałe media mają marginalny udział w torcie, chociaż warto zauważyć, ze w tym półroczu 2% udziału ... w skutek zbliżającego się kryzysu, sieci muszą być przygotowane na olbrzymie inwestycje reklamowe w celu utrzymania obecnego klienta i przyciągnięcia do siebie ...
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
... . Najbardziej uwagę mediów przyciągnął Przystanek Woodstock oraz Open’er Festival. Ekwiwalenty reklamowe w tych dwóch przypadkach są największe. Pod względem ilości publikacji ... 35,2 mln zł. Różnice te wynikają przede wszystkim z faktu, że zupełnie inne media były zainteresowane jednym i drugim festiwalem. Przystanek Woodstock skupił na sobie ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... środków niż niektóre banki. W stosunku do drugiego kwartału 2014 roku wydatki reklamowe w branży finansowej spadły o 23 proc. To stale obserwowana tendencja, a rok temu spadek ... znalazły się także fora serwisów Money.pl oraz Bankier.pl. O raporcie: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... Śląski oraz Euro Bank S.A. Podczas gdy ING Bank zmniejszył swoje wydatki reklamowe o około 1 mln złotych w porównaniu do III kwartału, Euro Bank zdecydował o podjęciu ofensywy i ... szybkie płacenie za pomocą telefonu w internecie i tradycyjnych sklepach. O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 ...
-
Badania cross-mediowe
... ) oraz firma badawcza Gemius SA opracowały metodologię pozwalającą optymalizować wydatki na kampanie reklamowe prowadzone w kilku mediach jednocześnie. gemiusCrossEffect – badanie typu cross-media – to narzędzie badawcze służące do optymalizacji wydatków na Internet w media planie obejmującym różne typy mediów np. TV, prasę, radio oraz Internet ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... również następujące wyniki: W rankingu formatów, które konsumenci preferują najbardziej, już trzeci rok z rzędu dominują platformy reklamowe offline działające „w realu”. Jeśli chodzi o media cyfrowe, preferowanym formatem reklam stały się treści dostarczane przez influencerów, zastępując reklamy w podcastach. Pomimo skłonności konsumentów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... , telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in. na dużą aktywność sieci Media Expert, która bardzo aktywnie reklamowała się we wszystkich trzech badanych środkach ... internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3243 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,04% populacji Polaków w wieku od 7 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
... internecie, telewizji i radiu. Według danych GemiusAdReal, liderami wśród reklamodawców okazali się Media Expert, Lidl i Temu. Reklamy digitalowe dotarły do ponad 87% Polaków, a ... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3093 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,02% populacji Polaków w wieku od 7 ...
-
Reklama na dużym ekranie
... przeżycia. Widzowie są zrelaksowani, pozytywnie nastawieni i odczucia te automatycznie przenoszą na filmy reklamowe. Poza tym, płacąc za bilet i przychodząc do kina w konkretnym celu – aby oglądać – ... jej w kategorii PRO. Jak widać skutecznie. Dominika Meinardi jest Project Directorem w PRO Media House. kontakt: dominika.meinardi@promediahouse.pl ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
... mln zł, czyli 9% wydatków. Spadki w kategoriach reklamy internetowej i prasowej Pod względem kanałów mediowych, w których producenci z branży FMCG lokują swoje budżety reklamowe, czwarty kwartał 2015 roku nie przyniósł zaskoczenia – prym stale wiedzie reklama telewizyjna, która w tym okresie zagarnęła 68% mediowych funduszy. Producenci ...
-
Krajobraz bo bitwie, czyli co zmieniła ustawa krajobrazowa?
... nastąpi to od razu – komentuje Dariusz Skraba, Prezes Zarządu ad i media Group. Plus czy minus? Niemalże wszyscy zadają sobie sobie pytania dotyczące skutków ... , światowym poziomie. Miastowe rewolucje Ile miast, tyle pomysłów na rewolucje reklamowe. Część z nich starała się stworzyć zasady pozwalające zachować pewien kompromis pomiędzy interesami ...
-
Trendy w programmatic A.D. 2017
... technologii wzrośnie o 31%, a więc będzie rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest ... im dotarcie do konsumentów przez każdy możliwy ekran. Wielokanałowe kampanie reklamowe to zdecydowanie jedna z najbardziej przyszłościowych strategii. 2017 już został obwołany rokiem ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... się również coraz silniejszą rzeszą nabywców. Ukraińcy nie tylko kupują i konsumują media, ale nawet głosują. Tym bardziej zastanawiający może być fakt, ... do swoich usług oferty kierowane do tej grupy, prowadzi kampanie reklamowe czy umożliwia chociażby wybranie ukraińsko- bądź rosyjskojęzycznej wersji strony internetowej lub rozmowy z konsultantem ...
-
Czy reklamy znikną z powodu nowej daniny?
... . W projekcie wyraźnie napisano, że ową składką mają być objęte wszystkie usługi reklamowe: przychody ze świadczenia na terytorium RP uzyskane z tytułu nadawania reklamy w telewizji i w ... , a także wspieranie rozwoju radiofonii i kinematografii. Pozostaje zatem odpowiedzieć na pytanie, jakie media (w Polsce) pełnią takie role jak np.: „promowanie ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... również kolejne możliwości dalszej synchronizacji planowania telewizyjnego i wideo. Media społecznościowe i wideo online wyprzedziły tradycyjną, statyczną reklamę display, która ... radiowa, która spadła o 22% w 2020 r., ma wzrosnąć o 4% w 2021 r., podczas gdy wydatki reklamowe na telewizję zmniejszyły się o 8% w 2020 r., to w 2021 prognozuje się ...
-
Oszustwa inwestycyjne w internecie: jak działają i jak się chronić?
... do wypełnienia formularza kontaktowego, co szybko przenosi do rozmowy na Whatsappie Materiały reklamowe wizualnie są bardzo podobne do tych, którymi posługują się popularni twórcy internetowi. ... przez ESET w 2024 roku. Jej celem było podszywanie się pod lokalne media oraz znane instytucje. Fałszywe reklamy kierowały użytkowników na spreparowane ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... media społecznościowe zamieniły się w słupy reklamowe ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
... swojej stacji 12,4 mln zł. (wszystkie przychody liczone są wg wartości cennikowej, bez uwzględnienia rabatów). W pierwszej dziesiątce dziennikarzy przyciągających największe reklamowe pieniądze znaleźli się także Tomasz Lis, Andrzej Morozowski z Maciejem Knapikiem, Krzysztof Ziemiec i Marek Zając, Monika Olejnik, Justyna Dobrosz – Oracz i Dorota ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
... swojej stacji 25,8 mln zł (wszystkie przychody liczone są wg wartości cennikowej, bez uwzględnienia rabatów). W pierwszej dziesiątce dziennikarzy przyciągających największe reklamowe pieniądze znaleźli się także Tomasz Lis, Andrzej Morozowski z Maciejem Knapikiem, Justyna Dobrosz – Oracz i Dorota Wysocka –Schnepf, Monika Olejnik, Bogdan Rymanowski ...
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
... kampanię reklamową. Promocyjne taktyki sponsorów i nie-sponsorów Sponsorzy mistrzostw i reprezentacji, którzy zdecydowali się na skorzystanie z efektu synergii i prowadzili kampanie reklamowe w trakcie trwania turnieju, to Coca-Cola, McDonald’s, KIA, Biedronka oraz Orange. Wszystkie te marki uzyskały dodatkowo pozareklamową ekspozycję medialną ...
-
Produkty spożywcze: za mało informacji
... Z raportu wynika, że najczęściej stosowane środki komunikacji, w tym kampanie reklamowe czy social media, nie są w stanie spełnić oczekiwań polskich konsumentów. Jakie ... wiarygodne. Kampanie edukacyjne – tak Respondenci dużo lepiej oceniają kampanie edukacyjne niż reklamowe – uważają je za znacznie ciekawsze niż reklamę (75% w stosunku do 45%) i ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Lidl, Biedronka, Żabka, Tesco, Kaufland, POLOmarket, Alma, Piotr i Paweł, Netto oraz Real. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... w Internecie. W porównaniu z 2013 rokiem znaczenie tego kanału wyraźnie wzrosło, a firmy wydały więcej o ok. 36% – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Kampanie reklamowe były najczęściej realizowane na portalach: Wp.pl, Onet.pl i Gazeta.pl, a także O2.pl. Zaraz za nimi uplasował się Pudelek ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2019
... gospodarczych Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się media społecznościowe. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE BORYKAJĄ SIĘ Z KŁOPOTAMI WIZERUNKOWYMI I TESTUJĄ NOWOŚCI ... aby wydawać się bardziej popularnymi i dzięki temu móc pozyskiwać lepsze kontrakty reklamowe. Jest to też przejaw szerszego zjawiska, bo zmienia się postrzeganie ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem