-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... wykorzystują również dane udostępniane przez inne podmioty. Firmy integrują działania reklamowe i marketingowe. Aż 59% firm obecnie uwspólnia budżety na cyfrową reklamę i ... roku wzrosła o 34%. Oprócz tego rosną wydatki na reklamę w social media (26%). Biorąc pod uwagę strukturę branżową, najwięcej na reklamę cyfrową wydały: handel (18% udziału ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... skala kryzysu związanego z COVID-19 stała się rzeczywsta, reklamodawcy gwałtownie ograniczyli wydatki reklamowe. Najostrzejsze spadki miały miejsce między marcem a majem, przy zróżnicowanym ... inwestować na rzecz ożywienia gospodarczego. Wzrost poziomu wydatków na media tradycyjne będzie powolny Spośród tradycyjnych mediów najmniej ucierpiały telewizja ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... Nic w tym dziwnego: przeciągające się w nieskończoność bloki reklamowe w telewizji, kilkudziesięciominutowe kinowe seanse reklamowe poprzedzające projekcję filmu czy krzykliwe billboardy ... atakuje nasze skrzynki pocztowe. Od komunikatów reklamowych nie są wolne nawet media społecznościowe, choć akurat one są wciąż najmniej skażone marketingowym ...
-
Europejskie standardy reklamy online
... , co z kolei doprowadziło do powstania bardzo wielu formatów oferowanych reklamodawcom. Prognozy Jupiter Media Metrix wskazują, że Europejski rynek reklamowy online będzie wart do 2008 roku ponad ... i reklamowym od przeszło 3 lat. Wśród członków IAB Polska poza portalami znajdują się sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... reklamowe w ciągu minionych 12 miesięcy przypadły na okres przedświąteczny: listopad (625) i październik (588) oraz na sezon przedwakacyjny kwiecień-czerwiec. Reklamowe „dołki” ... La Prairie). W kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych zdecydowanie największe efekty w działalności media relations osiągnęła Dr Irena Eris/Lirene (852 publikacje PR). Z kolei ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... swój udział outdoor, który w pierwszej fazie rozwoju sieci był podstawowym medium. Pozostałe media mają marginalny udział w torcie, chociaż warto zauważyć, ze w tym półroczu 2% udziału ... w skutek zbliżającego się kryzysu, sieci muszą być przygotowane na olbrzymie inwestycje reklamowe w celu utrzymania obecnego klienta i przyciągnięcia do siebie ...
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
... . Najbardziej uwagę mediów przyciągnął Przystanek Woodstock oraz Open’er Festival. Ekwiwalenty reklamowe w tych dwóch przypadkach są największe. Pod względem ilości publikacji ... 35,2 mln zł. Różnice te wynikają przede wszystkim z faktu, że zupełnie inne media były zainteresowane jednym i drugim festiwalem. Przystanek Woodstock skupił na sobie ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... środków niż niektóre banki. W stosunku do drugiego kwartału 2014 roku wydatki reklamowe w branży finansowej spadły o 23 proc. To stale obserwowana tendencja, a rok temu spadek ... znalazły się także fora serwisów Money.pl oraz Bankier.pl. O raporcie: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... Śląski oraz Euro Bank S.A. Podczas gdy ING Bank zmniejszył swoje wydatki reklamowe o około 1 mln złotych w porównaniu do III kwartału, Euro Bank zdecydował o podjęciu ofensywy i ... szybkie płacenie za pomocą telefonu w internecie i tradycyjnych sklepach. O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 ...
-
Badania cross-mediowe
... ) oraz firma badawcza Gemius SA opracowały metodologię pozwalającą optymalizować wydatki na kampanie reklamowe prowadzone w kilku mediach jednocześnie. gemiusCrossEffect – badanie typu cross-media – to narzędzie badawcze służące do optymalizacji wydatków na Internet w media planie obejmującym różne typy mediów np. TV, prasę, radio oraz Internet ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... , telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in. na dużą aktywność sieci Media Expert, która bardzo aktywnie reklamowała się we wszystkich trzech badanych środkach ... internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3243 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,04% populacji Polaków w wieku od 7 ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... również następujące wyniki: W rankingu formatów, które konsumenci preferują najbardziej, już trzeci rok z rzędu dominują platformy reklamowe offline działające „w realu”. Jeśli chodzi o media cyfrowe, preferowanym formatem reklam stały się treści dostarczane przez influencerów, zastępując reklamy w podcastach. Pomimo skłonności konsumentów ...
-
Reklama na dużym ekranie
... przeżycia. Widzowie są zrelaksowani, pozytywnie nastawieni i odczucia te automatycznie przenoszą na filmy reklamowe. Poza tym, płacąc za bilet i przychodząc do kina w konkretnym celu – aby oglądać – ... jej w kategorii PRO. Jak widać skutecznie. Dominika Meinardi jest Project Directorem w PRO Media House. kontakt: dominika.meinardi@promediahouse.pl ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
... mln zł, czyli 9% wydatków. Spadki w kategoriach reklamy internetowej i prasowej Pod względem kanałów mediowych, w których producenci z branży FMCG lokują swoje budżety reklamowe, czwarty kwartał 2015 roku nie przyniósł zaskoczenia – prym stale wiedzie reklama telewizyjna, która w tym okresie zagarnęła 68% mediowych funduszy. Producenci ...
-
Krajobraz bo bitwie, czyli co zmieniła ustawa krajobrazowa?
... nastąpi to od razu – komentuje Dariusz Skraba, Prezes Zarządu ad i media Group. Plus czy minus? Niemalże wszyscy zadają sobie sobie pytania dotyczące skutków ... , światowym poziomie. Miastowe rewolucje Ile miast, tyle pomysłów na rewolucje reklamowe. Część z nich starała się stworzyć zasady pozwalające zachować pewien kompromis pomiędzy interesami ...
-
Trendy w programmatic A.D. 2017
... technologii wzrośnie o 31%, a więc będzie rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest ... im dotarcie do konsumentów przez każdy możliwy ekran. Wielokanałowe kampanie reklamowe to zdecydowanie jedna z najbardziej przyszłościowych strategii. 2017 już został obwołany rokiem ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... się również coraz silniejszą rzeszą nabywców. Ukraińcy nie tylko kupują i konsumują media, ale nawet głosują. Tym bardziej zastanawiający może być fakt, ... do swoich usług oferty kierowane do tej grupy, prowadzi kampanie reklamowe czy umożliwia chociażby wybranie ukraińsko- bądź rosyjskojęzycznej wersji strony internetowej lub rozmowy z konsultantem ...
-
Czy reklamy znikną z powodu nowej daniny?
... . W projekcie wyraźnie napisano, że ową składką mają być objęte wszystkie usługi reklamowe: przychody ze świadczenia na terytorium RP uzyskane z tytułu nadawania reklamy w telewizji i w ... , a także wspieranie rozwoju radiofonii i kinematografii. Pozostaje zatem odpowiedzieć na pytanie, jakie media (w Polsce) pełnią takie role jak np.: „promowanie ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... również kolejne możliwości dalszej synchronizacji planowania telewizyjnego i wideo. Media społecznościowe i wideo online wyprzedziły tradycyjną, statyczną reklamę display, która ... radiowa, która spadła o 22% w 2020 r., ma wzrosnąć o 4% w 2021 r., podczas gdy wydatki reklamowe na telewizję zmniejszyły się o 8% w 2020 r., to w 2021 prognozuje się ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... media społecznościowe zamieniły się w słupy reklamowe ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2019
... gospodarczych Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się media społecznościowe. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE BORYKAJĄ SIĘ Z KŁOPOTAMI WIZERUNKOWYMI I TESTUJĄ NOWOŚCI ... aby wydawać się bardziej popularnymi i dzięki temu móc pozyskiwać lepsze kontrakty reklamowe. Jest to też przejaw szerszego zjawiska, bo zmienia się postrzeganie ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
... swojej stacji 12,4 mln zł. (wszystkie przychody liczone są wg wartości cennikowej, bez uwzględnienia rabatów). W pierwszej dziesiątce dziennikarzy przyciągających największe reklamowe pieniądze znaleźli się także Tomasz Lis, Andrzej Morozowski z Maciejem Knapikiem, Krzysztof Ziemiec i Marek Zając, Monika Olejnik, Justyna Dobrosz – Oracz i Dorota ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
... swojej stacji 25,8 mln zł (wszystkie przychody liczone są wg wartości cennikowej, bez uwzględnienia rabatów). W pierwszej dziesiątce dziennikarzy przyciągających największe reklamowe pieniądze znaleźli się także Tomasz Lis, Andrzej Morozowski z Maciejem Knapikiem, Justyna Dobrosz – Oracz i Dorota Wysocka –Schnepf, Monika Olejnik, Bogdan Rymanowski ...
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
... kampanię reklamową. Promocyjne taktyki sponsorów i nie-sponsorów Sponsorzy mistrzostw i reprezentacji, którzy zdecydowali się na skorzystanie z efektu synergii i prowadzili kampanie reklamowe w trakcie trwania turnieju, to Coca-Cola, McDonald’s, KIA, Biedronka oraz Orange. Wszystkie te marki uzyskały dodatkowo pozareklamową ekspozycję medialną ...
-
Produkty spożywcze: za mało informacji
... Z raportu wynika, że najczęściej stosowane środki komunikacji, w tym kampanie reklamowe czy social media, nie są w stanie spełnić oczekiwań polskich konsumentów. Jakie ... wiarygodne. Kampanie edukacyjne – tak Respondenci dużo lepiej oceniają kampanie edukacyjne niż reklamowe – uważają je za znacznie ciekawsze niż reklamę (75% w stosunku do 45%) i ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Lidl, Biedronka, Żabka, Tesco, Kaufland, POLOmarket, Alma, Piotr i Paweł, Netto oraz Real. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... w Internecie. W porównaniu z 2013 rokiem znaczenie tego kanału wyraźnie wzrosło, a firmy wydały więcej o ok. 36% – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Kampanie reklamowe były najczęściej realizowane na portalach: Wp.pl, Onet.pl i Gazeta.pl, a także O2.pl. Zaraz za nimi uplasował się Pudelek ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
... społecznościowych? Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (72,7%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w pierwszym półroczu 2024 r. o 7,2% rok do roku, przy czym inwestycje w spoty reklamowe zwiększyły się o 6,8%, co oznacza, że wpływy ze sponsoringu i lokowania produktu istotnie przełożyły się ...
-
Kampania na rzecz dzieci
... O2 oraz na licznych witrynach należących do współpracujących z CR Media sieci Ad.net i AdClick. Dodatkowo powierzchnię reklamową na potrzeby akcji udostępniły również nieodpłatnie: sieć reklamowa QNET oraz IDMnet. W kampanii wykorzystane były rozmaite formy reklamowe – billboardy, bannery, skyscrapery. Kampania zanotowała znaczącą liczbę ponad ...
-
Reklama mobilna przyszłością branży
... środki przekazu reklamowego, takie jak telewizja czy radio są w odwrocie, więc agencje reklamowe szukają bardziej kreatywnych i innowacyjnych sposobów na promowanie marek swoich klientów” – twierdzi Nick Lane z Informa Telecoms & Media – „Telefon komórkowy to bezpośredni kanał prowadzący do konsumenta, przewyższający nawet kanały internetowe ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... pierwszym miejscu pod względem liczby kontaktów reklamowych znalazła się marka Media Expert z ponad 8 mld kontaktów reklamowych we wszystkich mediach. ... wyraźną dominację marki Media Expert, która przez cały analizowany okres prowadziła pod względem liczby dziennych kontaktów reklamowych. Swoje działania reklamowe zintensyfikowały również m.in. ...
-
Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN
... temat opublikowano 11 tys. materiałów. Wśród programów z jednym prowadzącym najlepiej radziły sobie „Kuchenne rewolucje”. Przeprowadzona analiza domu mediowego Lowe Media sprawdza przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej dochodowych celebrytów. Raport dotyczy okresu od początku stycznia do końca czerwca 2015 r. Okazuje się, że ...
-
Internet - wymagające medium
... akcji, gdy oglądają reklamę typu rich media (nie klikając jednak na reklamę) i częściej w efekcie dochodzi do aktu sprzedaży. Istotniejszym elementem w tej sytuacji staje się pomysłowa, wyróżniająca kreacja, która na długo zapadnie w pamięć, niż euforycznie wykorzystywane hasła reklamowe na klasycznych bannerach, zabiegające o natychmiastową ...
-
Ukryta reklama w mediach
... jak robimy to w ramach kampanii "Czyste Informacje". Mimo dostrzegania nieetycznych praktyk respondenci uważają media za wiarygodne źródło informacji. Zdecydowanie więcej badanych wierzy w informacje przedstawiane w mediach (48 ... Relations jest ograniczenie zjawiska "kupowania" materiałów w mediach nie oznaczonych jako reklamowe jest. Kampania ...
-
Oglądalność serwisów internetowych w USA
... miejsce i teraz plasują się odpowiednio na 2, 4 i 7 pozycji. Burst Media przesunęła się o 3 pozycje w górę i ostatecznie znalazła się na 10 miejscu docierając do 53 proc. amerykanów korzystających z Internetu, co stanowiło wzrost z 48 proc. w lipcu. Sieci reklamowe ContextWeb i Undertone Networks zadebiutowały w rankingu plasując się na ...