-
Polska w czołówce. Rynek reklamy rośnie szybciej niż PKB
... przychodów z reklamy cyfrowej w Europie w 2025 r. Ukraina, Czechy i Irlandia są przewidywane jako najszybciej rosnące rynki reklamowe w Europie, Polska również jest w gronie „prymusów”. Polska Dla Polski szacowany przez WPP Media wzrost całego rynku w 2025 r. ma wynieść 8,9%. Wartość polskiego rynku reklamowego zakładana na koniec 2025 ...
-
Wydatki na reklamę radiową 2011
... zasługa wysokiego wzrostu w trzecim kwartale 2011 roku (o 14,8 proc.). Wpływy reklamowe radia w całym 2011 roku wyniosły 561,3 mln zł. Udział radia w torcie reklamowym wyniósł 7,5 proc. (w 2010 – 7,2 proc.). Według danych cennikowych Kantar Media, najwięcej w radiu wydali producenci produktów farmaceutycznych i leków, których wydatki wzrosły ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... niż bannery są to mobilne aplikacje konkursowe czy dopasowane kampanie w social media, których naturalnym środowiskiem jest mobile − wyjaśnia Marta Zielonka, Buying Manager ... rok minął pod znakiem kontrowersji wokół ustawy krajobrazowej i inwestycji w nowe nośniki reklamowe. Jest też kolejnym rokiem, w którym branża nie doczekała się wyników ...
-
Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych
... nieuczciwym praktykom rynkowym z 2007 r. Dlatego też Prezes UOKiK prowadził działania monitorujące media społecznościowe długo wcześniej przed wydaniem Rekomendacji. Jak wynika z ... wśród szeregu innych hasztagów czyniło go jeszcze mniej zrozumiałym. Aby materiały reklamowe były zrozumiałe dla każdego odbiorcy, Prezes UOKiK rekomenduje posługiwanie ...
Tematy: kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online, reklama w internecie, oznaczanie reklam, UOKiK, influencerzy, social media, media społecznościowe, post sponsorowany, kryptoreklama, nieuczciwe praktyki rynkowe, prawo ochrony konkurencji, ochrona konsumentów, influencer marketing -
Polski Internet a wody mineralne
... , jeśli nie spełni ona naszych oczekiwań. Jedno jest pewne: media społecznościowe i internet pozwalają wypłynąć na szerokie wody w tej branży. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną najpopularniejszych marek wód mineralnych oraz ich wydatki reklamowe. Okazuje się, że ponad połowa publikacji o popularnych wodach pojawia ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... gotówkowy”, z elementami podkreślającymi obecność nowej marki na rynku bankowym. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu oraz Internecie. Kampania promująca kredyt trwa od ... o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego i ... zakupy wybierzemy się do sklepu tej, a nie innej sieci? Tendencja „wypoczynkowa” w media planach była widoczna zwłaszcza w czasie majówki. W tygodniu 28.04 - 04.05. ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... na promocję w prasie, a w radiu zdecydowanie najczęściej można było trafić na spoty reklamowe Lidla. 100 mln zł na wyprawkę szkolną Dla 10 ... Lewiatan Kaufland, Piotr i Paweł, POLOmarket oraz Freshmarket. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się sezon ... typu talent show i inwestują w czas antenowy w czasie ich emisji. Łącznie wszystkie bloki reklamowe 15.11 lub 16.11.2014 zgodnie z aplikacją admonit Instytutu Monitorowania ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... się nie tylko sytuacja spółek mediowych, ale i konsumentów, którym rozwijające się media dostarczać będą coraz to bardziej atrakcyjną treść. Równocześnie pracujemy ... bez recepty (OTC), których budżety reklamowe wzrosły o 32 proc. w latach 2010-2014. W tym samym okresie o 29 proc. spadły wydatki reklamowe sektora żywnościowego, który był przez ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... . Budżety reklamowe okazały ... reklamowe branży e-commerce rosły nieustająco od 2008 roku. W pierwszym półroczu br. mieliśmy jednak do czynienia ze spadkami. Reklamodawcy wydali 92 mln złotych, czyli o 23% mniej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Podobnie jak w poprzednich latach, największy wzrost wydatków odnotowano w maju. Które media ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2738 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,99% populacji Polaków w wieku od 7 do ... widoczności kreacji - 49,52%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,51 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,7% oraz „Leisure Time” ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3205 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,85% populacji Polaków w wieku od 7 do ... się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,07% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 3,06%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,60 ...
-
Rynek reklamy wideo 2025: streaming rośnie o 52%, a telewizja traci udział
... reklamowe w wideo w pierwszych trzech kwartałach 2025 r.? Dlaczego udział telewizji maleje, mimo że wciąż generuje większość przychodów? Które segmenty wideo online – VOD, social media ... – o 3,5 p.p. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Inwestycje reklamowe we wszystkie formy reklamy telewizyjnej wzrosły w okresie od stycznia do ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3071 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,87% populacji Polaków w wieku od 7 do ... się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,90% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 1,81%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,45 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2819 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,57% populacji Polaków w wieku od 7 ... - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,79%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 2,55%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3077 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,3% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... widoczności kreacji - 48,7%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (9,95 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 11,3% oraz Automotive ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... jest mniej więcej po równo podzielona pomiędzy reklamę graficzną (np. banery reklamowe) oraz ogłoszenia. Nieco inaczej wygląda sytuacja w Europie Środkowej i w Polsce. Szacujemy, że ... „bycie pierwszym w wyborze klienta” w rozwiązaniach gdzie ten ostatni ma pełnię kontroli. Media cyfrowe stworzyły nowe role biznesowe, np. agregatorów treści, których ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... roku do roku. Za nim uplasowała się Żabka i Agata (salony meblowe). Media W media miksie wydatków sektora handel na reklamę w 2016 największy udział ma telewizja ... część budżetu reklamowego przeznaczył na promocję w telewizji – aż 45%.Na dwóch kolejnych miejscach w media miksie jego wydatków na reklamę znalazły się radio (25%) i internet (24%). ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... , że reklamodawcy z tego sektora podeszli do kwestii promocyjnych z dość dużą powściągliwością. Budżety reklamowe cięła zarówno gastronomia, jak i biura podróży oraz transport. Z większym ... sektora PiT wzrósł z 37% do blisko 53% SOS (+4,37 mln zł). Media W media miksie wydatków sektora Podróże i Turystyka w pierwszym kwartale 2017 roku na pierwszym ...
-
Reklama w telewizji I-VI 2007
... media planner & buyer w PRO Media House tłumaczy nam, że wyniki zdają się potwierdzić tezę, iż wydatki na reklamę w mediach rosną, powiększyły się też obroty reklamowe stacji telewizyjnych. - Przyczyn możemy się dopatrywać w tym, iż z jednej strony firmy mają coraz więcej funduszy na działania reklamowe ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... reklamowe w 2014 powinny wzrosnąć po raz pierwszy od 3 lat – oceniają analitycy domu ... z dynamiką wzrostu 2,4% oraz handel (+2%). Tymczasem największe ograniczenia wydatków obejmą następujące branże: komputery, audio, video (-13%); media, książki, CD i DVD (-10%) oraz organizatorów imprez publicznych, kina, teatry i tzw. czas wolny (-6,4%). Wydatki ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... pomiędzy drogeriami, które próbują konkurować z dyskontami. Niższe marże oraz wysokie wydatki reklamowe, spowodowane przejęciem przez sieć całego ciężaru komunikacji z klientem, pogarszają ... o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... wyglądać rywalizacja o olimpijskie złoto w marketingu, gdyby do walki stanęły nowe technologie i najlepsze reklamowe rozwiązania? Które z nich, czy to ze względu na rosnące znaczenie w ... 34 lat jest użytkownikiem tej aplikacji – może sugerować jedynie, że social media przechodzą kolejną rewolucję, jednak ich marketingowa siła rażenia wcale się nie ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... - mówi Marta Gilbas, Branded Content Director w Codemedia. Wydatki reklamowe w pierwszej połowie 2016 r. zwiększyły się w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku ... Jak pokazuje analiza przygotowana przez dom mediowy Codemedia, struktura wydatków branży modowej ze względu na media od lat kształtuje się w podobny sposób. Kluczowym medium są ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... przede wszystkim marketing 360. Współczesny konsument jest ciągle obecny online (social media, blogi, portale branżowe), ale także prowadzi życie offline (prasa, tv, ... pozycjonujące naszą ofertę w wynikach wyszukiwania, jak również bannery reklamowe w najczęściej odwiedzanych portalach internetowych. O nowej ofercie klienci mogą dowiedzieć się ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... oraz radiowej, wskazując m.in. poziom wydatków przeznaczanych na działania reklamowe, najbardziej aktywne na tym polu branże oraz topowych reklamodawców wśród marek. ... kreacji - 52,31%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (5,6 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,1%) oraz Clothing and accessories (5 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2698,2 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,9% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... kreacji - 48,3%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,1 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,3% oraz „Automotive” (6,2 ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Lidl, Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... o 7,3%, a wydatki na działania w kanale mobile podskoczyły o niemal 1/5. SEKTORY REKLAMOWE Jak wynika z analizy Starcom, swoje wydatki na reklamę powiększyło dziewięć ... pkt proc. z 33,6% do 36,0%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,3% do 1,4%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,5 pkt ...
-
Polski rynek reklamy 2007-2009
Według szacunków CR Media Consulting S.A. przedstawionych w najnowszym rocznym Ad.media Raporcie, przychody reklamowe w ujęciu netto wzrosły w 2006 roku, zgodnie z przewidywaniami, o 9,9%. CR Media Consulting S.A. przewiduje w latach 2007 - 2009 wzrost średniej dynamiki wartości rynku reklamy na poziomie 8,5 - 9,5%. Przy najwyższej dynamice, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... na reklamę wideo online i social media. Jak wynika z badania, w minionym roku dynamika wartości ... Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl, Re:define, SARE, Społeczności.pl, TradeDoubler (częściowo szacowane), TVN, TVP, Vivaki. Szacunki oparte są na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... Supermarkety Drogeryjne Polska. Inwestycje w promocję TOP 10 reklamodawców stanowiły w pierwszej połowie 2017 roku 54% wydatków mediowych całego sektora handel. Media W podziale na media reklamodawcy z sektora handel przeznaczyli w pierwszej połowie 2017 roku najwięcej na promocję w telewizji – inwestycje osiągnęły poziom ponad 180 mln zł ...
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
... reklamowe mają siedmiokrotnie większy efekt, jeśli odbiorcy są do nich życzliwie nastawieni, więc kluczowym zadaniem marketerów jest poznanie mocnych i słabych stron różnych platform reklamowych i inwestowanie pieniędzy tam, gdzie taka inwestycja przyniesie efekty. Jak myślą marketerzy Badanie Kantar Media ... roku zmniejszy swoje inwestycje reklamowe ...
-
ARBOmedia zwiększa zasięg
... o 35%. Na uwagę zasługuję fakt, iż najwięcej nowych użytkowników zyskują sieci reklamowe, mniejsze portale: gazeta.pl i o2 oraz wyszukiwarka Google.pl. Największe ... mierzony liczbą odsłon wzrósł w analizowanym okresie o blisko 150%. Najwięcej zyskały sieci reklamowe oraz wyszukiwarka Google.pl. Świadczy to o zmianie sposobu korzystania z Internetu w ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem