eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › branża odzieżowa
  • Cyfrowe Paszporty Produktów w branży odzieżowej: koniec ery fast fashion?

    Cyfrowe Paszporty Produktów w branży odzieżowej: koniec ery fast fashion?

    09:32 27.03.2024

    Branża odzieżowa musi być gotowa na duże zmiany w zakresie zbierania i zarządzania danymi o produktach, kiedy w 2026 roku do użytku wejdą Cyfrowe Paszporty Produktów ( ... WIĘCEJ

    Tematy: Cyfrowy Paszport Produktu, Digital Product Passport, produkt, informacja o produkcie
  • Najcenniejsze marki odzieżowe i luksusowe w czasach pandemii

    Najcenniejsze marki odzieżowe i luksusowe w czasach pandemii

    11:16 29.06.2021

    ... ? Jak prezentuje się Top 10 najcenniejszych marek odzieżowych w 2021 r.? Kto może zagrozić europejskiej dominacji w rankingu 10 najcenniejszych marek luksusowych? Cała branża odzieżowa skorzystała na tym, że konsumenci zamknięci w domach w czasie pandemii zmieniali swoje przyzwyczajenia – preferowali wygodną odzież do chodzenia po domu oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Producenci odzieży: powrót koniunktury dopiero w 2023 roku?

    Producenci odzieży: powrót koniunktury dopiero w 2023 roku?

    00:50 20.09.2020

    ... (szybka moda), który działa przeciwko interesom branży produkcyjnej w Europie. Rosnąca konsumpcja per capita w zakresie odzieży niesie za sobą pewien koszt: branża generuje w ujęciu globalnym 10% emisji gazów cieplarnianych ogółem. Przypadek Włoch, gdzie zgodne interesy konsumentów, sprzedawców detalicznych i producentów pozwoliły temu krajowi ... WIĘCEJ

    Tematy: branża odzieżowa, odzież, tekstylia
  • BrandZ: najcenniejsze marki odzieżowe 2019

    BrandZ: najcenniejsze marki odzieżowe 2019

    08:30 11.08.2019

    ... sześciu lat wyniki Nike, jeżeli chodzi o zaufanie klientów, opowiadanie się za wartościami, uczciwość i odpowiedzialność, nieustannie pną się w górę. Adidas, marka odzieżowa nr 3, odnotowała wzrost o 13% do 13,4 mld USD. Zarówno Adidas, jak i Nike wprowadziły drogie, limitowane kolekcje we współpracy z luksusowymi markami ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    11:28 19.10.2016

    Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę modową. Z analizy wynika, że najwięcej w marketing, podobnie zresztą jak w analogicznym okresie ubiegłego roku, zainwestowali producenci odzieży. Tuż za nimi uplasowała się kategoria "zegarki i biżuteria" i to własnie ona ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa
  • Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.

    Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.

    12:10 16.10.2015

    ... niektóre z wniosków płynących z analizy największego niezależnego domu mediowego Codemedia. W pierwszy półroczu tego roku największym reklamodawcą w kategorii moda okazała się branża odzieżowa, która przeznaczyła na działania promocyjne ponad 45 milionów, a więc niemal połowę (47%) wszystkich wydatków. Taki wynik oznacza niewielki wzrost względem ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: