moda - wiadomości i porady tematyczne
-
Problemy Zalando: Polacy ruszyli na zakupy, Niemcy wciąż czekają
12:32 02.12.2025
Jeszcze kilka lat temu Zalando było gwiazdą europejskiego e-commerce. Dziś firma szuka punktu zwrotnego, a inwestorzy z nadzieją wypatrują przełomu w sezonie świątecznym i realizacji ambitnych prognoz na 2026 rok. Od historycznego maksimum kurs spółki spadł już o niemal 80 proc. Problemem pozostaje stagnacja na kluczowym rynku, w Niemczech ...
Tematy: Zalando, moda, branża modowa, odzież -
SEO w branży modowej: co naprawdę decyduje o sukcesie w Google?
10:28 25.08.2025
Jakie marki modowe przyciągają dziś największy ruch z Google? Jak wypadają polskie sklepy w zestawieniu z globalnymi graczami? I dlaczego SEO w modzie to dziś znacznie więcej niż pozycje w TOP10? Najnowsze dane zebrane w raporcie „SEO w e-commerce fashion 2025” pokazują, że gra o uwagę użytkownika w wyszukiwarce nabrała nowej dynamiki. Ruch ...
Tematy: SEO, e-commerce, fashion, ranking sklepów -
Logistyka rynku mody zagrożona wojną celną Chiny-USA
11:17 23.04.2025
... produktów, stąd w naturalny sposób zwrócą się w stronę bogatej Europy. Będą m.in. chciały wykorzystać wciąż otwarte możliwości w europejskim handlu elektronicznym, gdzie moda zdominowała pozostałe kategorie, zarówno pod względem przychodów, jak i udziału zamówień. Wytworzy to impuls do rozwoju wśród operatorów logistycznych, ponieważ marki ...
Tematy: rynek mody, branża modowa, odzież, import odzieży -
Dlaczego kupujemy odzież używaną?
08:58 25.02.2025
Sklepy z odzieżą używaną nie znikają z polskich ulic. Kolejki, które ustawiają się przed nimi w dzień nowej dostawy, wyraźnie pokazują, że ubrania z drugiej ręki ciągle cieszą się wśród Polaków popularnością. Jak dużą i co popycha nas do zakupów w second-handach? Odpowiedzi na te i inne pytania dostarcza najnowsze badanie przeprowadzone na ...
Tematy: zachowania konsumentów, rzeczy używane, second hand, zakupy odzieżowe -
Zrównoważony rozwój: moda cyrkularna szansą dla branży fashion?
00:50 01.12.2024
... Fashion Index, specjaliści Kearney rozszerzyli zakres badań o 20 proc., analizując sytuację 235 firm zajmujących się produkcją i sprzedażą odzieży w pięciu kategoriach – moda, bielizna, odzież sportowa, ubrania outdoorowe oraz obuwie. Dodatkowo przedsiębiorstwa te zostały podzielone na cztery segmenty – luksusowy, premium, masowy i fast fashion ...
Tematy: gospodarka o obiegu zamkniętym, circular economy, ochrona środowiska, zrównoważony rozwój -
Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?
10:00 03.10.2024
... kupujących i doświadczenie marki. Firma intensywnie rozwija sieć detaliczną, szczególnie w mniejszych i średnich miastach w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie przystępna cenowo moda Sinsay trafia do wrażliwych na cenę konsumentów – komentuje Sho Kondo, dyrektor zarządzający w Kondo&Partners Consulting, agencji konsultingowej dla firm ...
Tematy: marki modowe, moda, firmy odzieżowe, odzież -
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
11:49 19.09.2023
... dwa niepokojące zjawiska, które jeszcze bardziej skomplikują obsługę logistyczną tego sektora. Moda, czyli odzież wraz z obuwiem i akcesoriami od lat stanowi jedną z ... badanie, a większość danych zebrano na początku 2022 r. W tym krótkim okresie moda zdeklasowała kolejne na liście dostawy z restauracji (19%), kosmetyki i produkty wellness (17%), ...
Tematy: moda, branża modowa, odzież, obuwie -
Zakupy modowe online, czyli click&collect
15:00 24.10.2019
Centra handlowe (63%) oraz internet (48%). To miejsca, w których Polacy najchętniej kupują odzież - wynika z badania zrealizowanego dla CBRE. Dziś kupujący mają do wyboru nie tylko szeroką gamę produktów, ale swobodnie również mogą decydować o tym, gdzie i kiedy zrobią zakupy. Z tego też względu sklepy odzieżowe powinny dokładać starań do ...
Tematy: zakupy, zachowania konsumentów, click&collect, zakupy przez internet -
Moda napędza konsumpcję
10:19 23.11.2018
Moda w Europie Środkowej i Wschodniej notuje pokaźne wzrosty i w wyraźny sposób stymuluje konsumpcję - pisze Colliers International w swoim najnowszym raporcie „ExCEEding Borders – the fashion ...
Tematy: zachowania konsumentów, moda, centra handlowe -
Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów
00:34 10.02.2017
Polskie firmy odzieżowe coraz lepiej radzą sobie na rynku przepełnionym po brzegi tanią ofertą sieciówek. Okazuje się jednak, że na pochwałę zasługuje nie tylko ich sprzedaż i jakość oferowanych produktów, ale także sposób, w jaki funkcjonują one w internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych. Agencja monitoringu mediów Newspoint wraz ...
Tematy: monitoring mediów, marki modowe, polskie marki, moda
Podobne tematy:
- komentarz giełdowy
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- monitoring mediów
- zakupy online
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- zakupy
- powierzchnie handlowe
- święta
- reklama
- zakupy przez internet
- centra handlowe
- ochrona środowiska
- Internet
- kursy akcji
- decyzje zakupowe
- wydatki na reklamę


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?