eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama w telewizji I-VI 2007

Reklama w telewizji I-VI 2007

2007-07-11 10:35

Telewizja TVN miała w pierwszym półroczu 2007 r. największe wpływy reklamowe i tym samym wyprzedziła Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Przeczytaj także: Reklama w telewizji - czerwiec 2007

TVN zarobił w pierwszym półroczu 2007 roku na reklamach 1,05 mld zł, czyli o 12,04 proc. więcej niż w tym samym okresie, ale ubiegłego roku.

Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 1,03 mld zł. Kanał zarobił o 7,21 proc. więcej niż przed rokiem.

Spośród kanałów telewizji publicznej najwięcej zarobiła TVP1, która miała 781,92 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 22,37 proc.). Wpływy TVP2 z reklam wyniosły 557,12 mln zł (wzrost o 12,3 proc.), a TVP3 - 43,08 mln zł.

Kanał TV4 miał 110,08 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 34,56 proc.), a TV Puls – 32,31 mln zł (spadek o 6,75 proc.).

Anna Kiljan, senior media planner & buyer w PRO Media House tłumaczy nam, że wyniki zdają się potwierdzić tezę, iż wydatki na reklamę w mediach rosną, powiększyły się też obroty reklamowe stacji telewizyjnych.

- Przyczyn możemy się dopatrywać w tym, iż z jednej strony firmy mają coraz więcej funduszy na działania reklamowe, a z drugiej wzrasta ogólny poziom cen reklam w telewizji - mówi nam.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: