2012-02-29 10:19
Przychody reklamowe radia w 2011 roku © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
Według raportu domu mediowego Starlink, rok 2011 zakończył się wzrostem rynku reklamowego na poziomie 1,9 proc. w porównaniu do roku 2010. Szacowana wartość rynku to 7,5 mld zł. Radio było jednym z tych mediów, które zyskały najbardziej – wzrost wyniósł 6,1 proc. Według analityków Starlinka, to przede wszystkim zasługa wysokiego wzrostu w trzecim kwartale 2011 roku (o 14,8 proc.).fot. mat. prasowe
Przychody reklamowe radia w 2011 roku
Dane cennikowe wpływy reklamowe w 2011r
oprac. : Kamila Urbańska / eGospodarka.pl
Witam, Czy zakup reklamy swojej firmy na bilbordzie mogę wpisać w koszty?
Witam! Po rozpadzie zespołu pozostał mi sprzęt oświetleniowy i nagłośnieniowy oraz namiot. Przedmioty te chciałbym wynajmować w ramach najmu ...
Wynagrodzenia w handlu w 2021 roku
Rynek wierzytelności - co może przynieść przyszłość?
Obligacje. Jak działa immunizacja? Jak ograniczyć ryzyko rynkowe?
Wpis do KRS. Co może sąd rejestrowy?
3 kwestie, o których musisz pamiętać przy zmianie formy opodatkowania
Biznes bez granic: Handel zagraniczny w nowej rzeczywistości
Panorama Reden i Niebieski Bursztyn od ATAL