eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama radiowa 2007

Reklama radiowa 2007

2008-02-11 00:03

O ponad 20 proc. wzrosły w 2007 r. wpływy reklamowe nadawców radiowych w porównaniu z 2006 r. - wynika z danych Expert Monitor.

Przeczytaj także: Reklama radiowa IX 2007

Rozgłośnie radiowe należące do spółki Broker FM miały w 2007 r. 419,19 mln zł wpływów z reklam. Stacje zarobiły o 8,99 proc. więcej niż w 2007 r.

Wpływy reklamowe stacji Eurozetu wyniosły w 2007 r. 406,44 mln zł i były o 14,53 proc. wyższe niż w 2006 r. Grupa Radiowa Time zarobiła na reklamach 389,1 mln zł, czyli o 44,96 proc. więcej niż w 2006 r.

Stacje radiowe Agory miały 194,95 mln zł wpływów z reklam (wzrost o 25,75 proc.), a anteny Polskiego Radia – 147,07 mln zł (wzrost o 1,21 proc.).

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły na reklamach w 2007 r. 1,72 mld zł (wzrost o 20,63 proc. w porównaniu z 2006 r.).

Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także: Reklama radiowa VI 2007 Reklama radiowa VI 2007

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: