Reklama radiowa V 2007
2007-06-26 01:07
Przeczytaj także: Reklama radiowa IV 2007
RMF FM w maju br. miał 37,94 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 2,44 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zarobiło 28,63 mln zł, czyli o 15,14 proc. mniej niż przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła radiowej Trójce. Wpływy rozgłośni kształtowały się na poziomie 4,62 mln zł (spadek o 24,26 proc.).
Radio Eska Warszawa miało 3,99 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 31,78 proc. w stosunku do ubiegłego roku), Eska Wrocław - 3,96 mln zł (wzrost o 63,28 proc.), Hit FM - 2,99 mln zł (wzrost o 34,03 proc.), radiowa Jedynka - 2,99 mln zł (spadek o 29,41 proc.), Eska Poznań - 2,9 mln zł (wzrost o 43,2 proc.), Eska Łódź - 2,66 mln zł (wzrost o 10 proc.), a Eska Katowice - 2,45 mln zł.
Wszystkie monitorowane przez Expert Monitor rozgłośnie radiowe zarobiły w maju br. 144,88 mln zł, czyli o 9,04 proc. więcej niż przed rokiem.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama radiowa IX 2007
-
Reklama radiowa VI 2007
-
Reklama radiowa IX 2006
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
-
Wydatki na reklamę radiową 2011
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?