eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama radiowa VI 2007

Reklama radiowa VI 2007

2007-07-25 11:42

O 14,43 proc. wzrosły w I półroczu 2007 roku wpływy reklamowe rozgłośni radiowych w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych firmy Expert Monitor.

Przeczytaj także: Reklama radiowa V 2007

Stacje ogólnopolskie - z wyjątkiem Radia Zet - zarobiły mniej niż przed rokiem, a lokalne - więcej.

RMF FM w I półroczu br. miał 183,47 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 4,37 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zarobiło 166,28 mln zł, czyli o 1,97 proc. więcej niż przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła radiowej Trójce. Wpływy rozgłośni kształtowały się na poziomie 23,68 mln zł (spadek o 14,41 proc.).

Radio Eska Warszawa miało 21,78 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 23,59 proc. w stosunku do ubiegłego roku), Eska Wrocław - 21,08 mln zł (wzrost o 56 proc.), radiowa Jedynka - 18,16 mln zł (spadek o 17,39 proc.), Eska Poznań - 16,08 mln zł (wzrost o 32,86 proc.), Hit FM - 15,76 mln zł (wzrost o 40,72 proc.), Eska Łódź - 14,35 mln zł (wzrost o 20 proc.), a Eska Katowice – 13,35 mln zł.

Wszystkie monitorowane przez Expert Monitor rozgłośnie radiowe zarobiły w I półroczu br. 769,31 mln zł, czyli o 14,43 proc. więcej niż przed rokiem.

Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także: Reklama radiowa 2007 Reklama radiowa 2007

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: