2011-10-08 00:21
Dynamika wydatków reklamowych wśród reklamodawców wakacyjnych VII i VIII 2011, VII i VIII 2010 © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
Marketerzy z branż tradycyjnie intensywniej reklamujących się w sezonie letnim (m.in. napoje, wody, soki, piwo, lody, biura podróży, hotele) wydali łącznie na reklamę w te wakacje 188,6 mln zł, z czego 11,1 mln zł przypadło na radio (dane cennikowe, Kantar Media). Radio jako jedyne z mediów tradycyjnych zanotowało dynamikę wzrostową rok do roku – wydatki reklamodawców sezonowych na radio w wakacje 2011 wzrosły aż o 54 proc. Pozostałe media straciły – najbardziej outdoor i kino (odpowiednio o 37 proc. i 31 proc.), prasa o 15 proc., a telewizja o 8 proc. Wydatki na reklamę internetową wzrosły w lipcu 2011 o niecałe 15 proc. w stosunku do lipca 2010 (brak danych za sierpień 2011).fot. mat. prasowe
Dynamika wydatków reklamowych wśród reklamodawców wakacyjnych VII i VIII 2011, VII i VIII 2010
Dynamika wydatków reklamowych wśród reklamodawców wakacyjnych VII i VIII 2011, VII i VIII 2010
oprac. : Kamila Urbańska / eGospodarka.pl
Witam, Czy zakup reklamy swojej firmy na bilbordzie mogę wpisać w koszty?
Wynagrodzenia w handlu w 2021 roku
Rynek wierzytelności - co może przynieść przyszłość?
Obligacje. Jak działa immunizacja? Jak ograniczyć ryzyko rynkowe?
Wpis do KRS. Co może sąd rejestrowy?
3 kwestie, o których musisz pamiętać przy zmianie formy opodatkowania
Biznes bez granic: Handel zagraniczny w nowej rzeczywistości
Panorama Reden i Niebieski Bursztyn od ATAL