eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama radiowa IX 2007

Reklama radiowa IX 2007

2007-10-23 01:27

Większość rozgłośni radiowych zarobiło we wrześniu br. więcej na reklamach niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor.

Przeczytaj także: Reklama radiowa VI 2007

Radio Zet we wrześniu br. miało 36,32 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała wzrost przychodów o 37,38 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu uplasował się RMF FM, który zarobił 34,15 mln zł, czyli o 10,34 proc. więcej niż przed rokiem.

Wpływy radiowej Trójki kształtowały się na poziomie 5,41 mln zł (wzrost o 9,23 proc.), a Jedynki – 4,09 mln zł (spadek o 2,52 proc.). Natomiast Radio Złote Przeboje Warszawa miało 2,8 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 1,72 proc.).

W pierwszej dziesiątce znalazło się pięć rozgłośni nadających pod marką Radio Eska. Wpływy Eski Warszawa wynosiły 5,09 mln zł (wzrost o 37,93 proc.), Eski Wrocław - 3,83 mln zł (wzrost o 50,75 proc.), Eski Poznań - 3,26 mln zł (wzrost o 54,83 proc.), Eski Łódź - 3,04 mln zł (wzrost o 43,87 proc.), Hit FM - 2,92 mln zł (wzrost o 23,26 proc.).

Wszystkie monitorowane rozgłośnie radiowe zarobiły na reklamach 158,15 mln zł, czyli o 26,84 proc. więcej niż przed rokiem.

Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także: Reklama radiowa 2007 Reklama radiowa 2007

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: