Reklama radiowa IX 2007
2007-10-23 01:27
Przeczytaj także: Reklama radiowa VI 2007
Radio Zet we wrześniu br. miało 36,32 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała wzrost przychodów o 37,38 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu uplasował się RMF FM, który zarobił 34,15 mln zł, czyli o 10,34 proc. więcej niż przed rokiem.Wpływy radiowej Trójki kształtowały się na poziomie 5,41 mln zł (wzrost o 9,23 proc.), a Jedynki – 4,09 mln zł (spadek o 2,52 proc.). Natomiast Radio Złote Przeboje Warszawa miało 2,8 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 1,72 proc.).
W pierwszej dziesiątce znalazło się pięć rozgłośni nadających pod marką Radio Eska. Wpływy Eski Warszawa wynosiły 5,09 mln zł (wzrost o 37,93 proc.), Eski Wrocław - 3,83 mln zł (wzrost o 50,75 proc.), Eski Poznań - 3,26 mln zł (wzrost o 54,83 proc.), Eski Łódź - 3,04 mln zł (wzrost o 43,87 proc.), Hit FM - 2,92 mln zł (wzrost o 23,26 proc.).
Wszystkie monitorowane rozgłośnie radiowe zarobiły na reklamach 158,15 mln zł, czyli o 26,84 proc. więcej niż przed rokiem.
Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama radiowa V 2007
-
Reklama radiowa IV 2007
-
Reklama radiowa IX 2006
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
-
Wydatki na reklamę radiową 2011
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?