Reklama radiowa IX 2006
2006-10-29 00:21
Przeczytaj także: Reklama radiowa 2007
Jedynie w Radiu BIS przychody reklamowe spadły - z 0,86 mln zł (styczeń-wrzesień 2005) do 0,52 mln zł w analogicznym okresie bieżącego roku.Najlepsze wyniki osiągnął RMF FM, który zarobił w omawianym okresie ok. 267 mln zł (rok temu - 249,1 mln zł). Radio Zet zanotowało wzrost z z 208,9 mln zł do 231,6 mln zł, Program III PR z 33,5 do 37,9 mln zł, natomiast Program I - z 31,9 do 32,9 mln zł.
Liderem zysków reklamowych wśród stacji o zasięgu ponadregionalnym jest Radio Wawa z wynikiem 14,1 mln zł. Na dalszych pozycjach plasują się: Radiostacja (7,6 mln zł), Tok FM (5,2 mln zł) oraz RMF Classic (1,8 mln zł).
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama radiowa VI 2007
-
Reklama radiowa V 2007
-
Reklama radiowa IV 2007
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
-
Wydatki na reklamę radiową 2011
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?