-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... strony pod wyszukiwarki czyli tzw. SEO oraz działania w kanałach social media. 3. Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta Klienci chcą bezproblemowych zakupów i interakcji ... skuteczniej dostosować kierowane do nich przekazy i odpowiednio optymalizować wydatki reklamowe – mówi Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. – Taka strategia przynosi wymierne ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... stanowi 1,6 raza więcej wydatków w porównaniu do reszty rynku. Jednak warto zaznaczyć, że media te stają się coraz mniej efektywne, ponieważ ich zasięg wciąż maleje, ... i reklamy efektywnościowej. Zenith szacuje, że kategoria Beauty zwiększyła swoje wydatki reklamowe na digital o 2,8% w 2020 roku, pomimo pandemii. Co daje wynik dwukrotnie większy ...
-
Organizacja targów bez podatku u źródła
... i innych informacji handlowych nabywcom. Nie znaczy to jednak, że tylko te media mogą być wykorzystane do rozpowszechniania informacji i reklamy. Powyższe wskazane ... oferowanych towarów lub usług w celu zwiększenia sprzedaży tych produktów. Usługi reklamowe mogą być wykonywane zarówno przez podmioty, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... oponach Dębicy Ponieważ luksus na ogół nie lubi rozgłosu, budżety reklamowe tego typu produktów są ograniczone. Całkowite zrezygnowanie z kampanii nie ... odetchnięcia świeższym powietrzem i przeżywania nowych przygód” – podsumował Jarosław Teper, Media Director w PRO Media House. Ekskluzywność marki Harley-Davidson to cechy, które zostały wpisane w ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... na mediaplanach, w których znajduje się oba w/w media. Przemawia za tym zarówno wzrost populacji internautów korzystających jednocześnie z telewizji, zwyczaje związane użytkowaniem mediów (w tym zachowania wspierające proces zakupowy), jak również wyniki osiągane przez kampanie reklamowe, w których online wspiera telewizję. Kluczowe wyniki badania ...
-
Megapanel VII 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 20 nowość – Ares. ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Megapanel VIII 2015
... na terenie Polski), uwzględniono tylko trzy pozycje – zwyciężyła Stream Grupa ZPR Media, na drugim miejscu uplasowała się Stream Grupa Gazeta.pl, a na trzecim ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric (dane ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... handel (9%). Największą dynamikę wzrostu odnotowały kategorie „media, książki, CD i DVD” oraz „ ... Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl, Re:define, SARE, Społeczności.pl, TradeDoubler (częściowo szacowane), TVN, TVP, Vivaki. Szacunki oparte są na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... Największe wzrosty zanotowały następujące branże: higiena i pielęgnacja (+40%), usługi dla biznesu (+37%) oraz media, książki, CD i DVD (+36%). O BADANIU IAB AdEx jest cyklicznym ... zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... pomiarom wydatków na reklamę w internecie. Na jego potrzeby za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na ... , Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polsat-Interia, Polska Press Grupa ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... pozostałe serwisy Social Media cieszą się u nich już mniejszym zainteresowaniem. Tylko 22% sklepów prezentuje swoje spoty reklamowe, filmy instruktażowe i widea do ... przy docieraniu do ich klientów za pośrednictwem Social Media. Asortyment ogólny i elektronika najsilniejsze w Social Media Spojrzenie na wyniki badań idealo według poszczególnych ...
-
Megapanel XII 2014
... miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft –MSN-Komunikator Skape, a na ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Megapanel III 2015
... ,5%), a trzecią – youtube.com (77,2%). Zestawienie opuściły orange.pl i Grupa NextWeb Media, a pojawiły się w nim bet365.com (19) oraz Grupa Cyfrowy Polsat (20). Grupa ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... zwiększyć jej efektywność i poprowadzić firmę w stronę sukcesu. 1. Brand24 – internet i social media pod lupą Brand24 to powstały w 2011 roku serwis oferujący ... działania konkurencji, poznać wykorzystywane przez nią słowa kluczowe oraz teksty reklamowe. Dzięki Semstorm można wzbogacić swoją kampanię i bazować w prowadzonych akcjach na frazach o ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... Pokolenia X – 55%. Wskaźniki konsumpcji innych mediów, takich jak telewizja, radio czy media drukowane, są niższe – 51% osób z Pokolenia Z ogląda telewizję przez co najmniej ... nastawienie wobec reklam, można wywnioskować, że dzięki takim zabiegom treści reklamowe poszczególnych marek są bardziej atrakcyjne w przypadku Pokolenia Z. Formaty takie ...
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group ... Media, Havas Media, IDG, Interia, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, Publicis Groupe, Re:define, Ringier Axel Springer Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Za wydatki reklamowe ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... cyfrową jest bardzo dobrą wiadomością nie tylko dla branży. Wydatki reklamowe są jak papierek lakmusowy dla gospodarki, a 12,6% wzrostu reklamy cyfrowej, która ... , Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polsat-Interia, Polska Press Grupa ...
-
Influencer marketing krytykowany, ale ciągle skuteczny
... zamówienia, która wyniosła ok. 60 złotych. Najefektywniejsze media społecznościowe do promocji Z analizy wynika jasno: te media społecznościowe, które są najbardziej popularne w ... tak spektakularne, a skuteczne w kampaniach Takefluence okazały się głównie płatne kampanie reklamowe publikowane przy pomocy wydawców. Zaskakująco silną pozycję na polskim ...
-
Markowe wydarzenia
... możliwości ogranicza tylko potencjalna atrakcyjność wydarzenia, - reklamę w różnych formach (media, ulotki, pakty, internet), tu elementem ograniczającym są tylko koszty, - internet - serwis ... banalnymi i oczywistymi błędami zdarzają się bardziej subtelne, np. źle usytuowane materiały reklamowe (np. w taki sposób, że nie ma możliwości, by logo ...
Tematy: -
Raport specjalny Internet 2003
... samym początku doszło w polskim Internecie to bardzo ważnego wydarzenia – cztery sieci reklamowe działające na naszym rynku (IDMnet, Adnet, ARBOmedia, Q-net) opublikowały i rozpoczęły ... telewizyjnego do formatu Macromedia Flash był dom mediowy CR Media Consulting. Celem kampanii była prezentacja walorów telefonu Sony Ericsson T610 - trzeba przyznać, ...
Tematy: -
Dzień Dobry w internecie
... się z historią tytułu Dzień Dobry. Serwis przygotowała Super Media Interactive. Tym samym witryna Spółki zostaje włączona do sieci reklamowej IDMnet wchodzącej w skład grupy Super Media. Dzięki takiemu posunięciu, DD Media będzie mogła sprzedawać usługi reklamowe w pakiecie klientom agencyjnym. Z myślą o zapotrzebowaniu na oferty niestandardowe ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... Public Relations jest jednak jednym z działań marketingowych, uzupełniających typowe akcje reklamowe. Głównym celem stosowania Public Relations jest przekazanie informacji do otoczenia na ... specjalistów do spraw PR jest sprawić, żeby do klientów - głównie poprzez media - docierały informacje tworzące pożądany wizerunek firmy. Specjaliści od PR zwykle ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... oraz charakteru społeczności. Wbrew pozorom, w określonych okolicznościach dobrze zadziałają typowe media ATL – (na przykład: „społeczność młodych mam”, której medium będzie program dla ... reklama w blogach zależy od samego bloggera. W USA są już agencje reklamowe, które znajdują odpowiednią osobę i zwracają się do niej z propozycją pisania o danym ...
-
Niebezpieczeństwa w Internecie
... zasobów. Zainfekowane legalne zasoby należą do najpoważniejszych problemów w Internecie. Media publikowały informacje o takich nagłówkach jak: ”W wyniku ... i Opera. Pieniądze Kto zarabia na tych atakach i w jaki sposób? Ataki wykorzystujące banery reklamowe to świetny interes dla właścicieli zasobów sieciowych wyświetlających takie banery, ponieważ ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... jest na topie, to tam najczęściej. Oczywiście, nie każda kampania ma szanse zainteresować media tradycyjne. I nie chodzi tutaj o temat i problem poruszany w kampanii, a raczej o formę jej ... spot reklamowy. Kampanie społeczne jeszcze w większej mierze, niż inne kampanie reklamowe, oparte są na emocjach. W kampaniach społecznych odwołując się do ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę
... reklamowe w branży charakteryzowały się jasnym rozkładem. Wydatki na TV rosły (z 76% do 79%), radio utrzymywało się na stałym zbliżonym poziomie ok. 12-13%, spadały natomiast wydatki na magazyny. Pozostałe media ... okresu roku poprzedniego, nastąpił wyraźny wzrostu udziału radia w media mixie (wzrost z 15% do 22%), w dużej mierze kosztem telewizji ...
-
Jakie będzie Euro 2012?
... inwestycji w infrastrukturę to ponad 95 mld zł. O Polsce będą mówić media na całym świecie. – Poczynione przed Euro inwestycje, niezależnie od tego, kiedy ... kilku miesięcy pojawiają się polskie barwy narodowe i symbolika związana z piłką nożną. Agencje reklamowe, a także drukarnie i producenci opakowań korzystają na turnieju jeszcze bardziej, gdy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... z obserwacji szefa OMD. - W epoce przed mediami społecznościowym wydawało się, że internet to jest medium reklamowe samochodów, ubezpieczycieli i banków, czyli wszędzie tam, gdzie można było prowadzić sprzedaż online. Media społecznościowe pokazały reklamodawcom, że to jest ciekawe otoczenie do prowadzenia dialogu z klientami, również jeśli ...
-
Rynek mediów: trendy 2013
... a nie tylko rozmową o innych narracjach. Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za media cyfrowe w Millward Brown, skomentował te wyniki następująco: „Przewidujemy, że rok ... – być może nie jesteśmy już zbyt daleko od czasów, kiedy treści reklamowe odbierane poza domem będą dopasowane do indywidualnych odbiorców (znamy to np. z filmu ...
-
Google Play: 1,2% aplikacji to oprogramowanie Thief – Ware
... osoby, która splagiatowała jego pracę. Inne modyfikacje dodają dodatkowe moduły reklamowe, aby zebrać więcej danych od użytkownika niż planował początkowy programista. Co więcej ... związane z kradzieżą występują zarówno dla konsumentów jak i programistów. Aplikacje mobilne social media, takie jak Facebook i Twitter mają setki milionów instalacji - co ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
... ” z oferty TVN 24 wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ gwiazd dziennikarstwa i publicystyki w roku 2013. W zestawieniu na czołówkę najlepiej zarabiających dla swoich stacji ...
-
Megapanel VIII 2014
... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skype, a na trzecim ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Megapanel X 2014
... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Megapanel IX 2015
... MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 19 pojawił się Media Player Classic – Home Cinema, a ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... na stronach aptek ma SERP (marketing w wyszukiwarkach) i związane z nim bezpośrednie działania reklamowe. Na to stawiają najwięksi gracze. Największy – DOZ – zdecydowanie korzysta z searchu ... również na pozytywny wpływ tej formy na wizerunek marek aptek. Social Media dla aptek to poboczny, ale kluczowy rodzaj działań. Spontaniczne dyskusje o aptekach ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem