-
Megapanel VI 2015
... miejsce nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 17 nowość – Thunderbird. ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... reklamowe w przestrzeni mediów społecznościowych docierają aż do 88 proc. użytkowników i są co najmniej dwa razy skuteczniejsze od kampanii prowadzonych poza kanałami social media ...
-
Megapanel X 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 13 pojawił się Dysk Google, ... , którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... czy skyscraper. Coraz większą popularnością cieszą się też Rich Media, bazujące na takich funkcjach smartfonów jak tap, swipe, slide i tym ... odpowiedni pakiet narzędzi (AppKit) odpowiadający technologii podmiotu, który prowadzi kampanie reklamowe dla właściciela aplikacji. Umożliwi on przetwarzanie i wykorzystywanie danych pochodzących z aplikacji ...
-
Megapanel XI 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na trzecim miejscu znajduje się Grupa GG – Komunikator Gadu-Gadu, który ... , którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Megapanel XII 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na trzecim miejscu znajduje się Grupa GG – Komunikator Gadu-Gadu. ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Znamy autorytety w dziedzinie zdrowia. To nie lekarze
... się już w epoce internetu i naturalne jest dla nich komunikowanie się przez social media. Informacje o badaniu Powyższe obserwacje wynikają z raportu syndykatowego „e-apteki 2017” opisującego: e-apteki, kupujących, kanały reklamowe i sprzedażowe i potencjał analityczny aptek aktywnych w kanałach digitalowych. W jednym miejscu zebraliśmy dane ...
-
Fiat Tipo SW S-Design 1.6 Multijet - przerost ambicji
... się z powołaniem? Fiat powrócił do nazwy Tipo w 2015 roku. Pamiętam doskonale, że media motoryzacyjne nad Wisłą zawrzały. Oto pojawił się się samochód oferujący wielkość segmentu C za ... kwota za jaką można kupić to auto mocno wryła się w świadomość poprzez spoty reklamowe i media motoryzacyjne. Tipo startowało od 42 600 zł, a teraz można je mieć za ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... firmę. Reklamy outdoorowe eksponowane na takich nośnikach jak np. tablice reklamowe, citylighty, telebimy, wiaty przystanków, ściany budynków, czy wcześniej wspomniane ... podobnie jak aktorzy czy piosenkarze, mają swoich fanów, którzy śledzą ich kanały social media. Nawiązanie współpracy z odpowiednio dobranym Influencerem ma szansę przełożyć się na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o 35%), reklama w social media (+21%) oraz wideo online (+17%). Istotnej zmianie nie uległ udział poszczególnych branż ... i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. ...
-
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
... się na bardziej intensywne działania reklamowe, odsuwając od siebie prawdopodobieństwo obniżenia znajomości reklamy, były sieci AGD/RTV (RTV Euro AGD, Media Expert, Neonet) oraz serwis ... Lidla (-5%) i Biedronki (-5%). Obie sieci znacznie zredukowały wydatki na media w porównaniu z majem 2019 r. Jednocześnie w maju niektóre sieci rozpoczęły bardziej ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... i relatywnie tanich mediów by wzmocnić swoją pozycję na rynku. W 2021 r. wydatki reklamowe w kategorii OTC zwiększyły się o 12,8%, choć w tym przypadku ich wzrost był nieco ... do potrzeb odbiorców daje reklamie cyfrowej przewagę, jakiej nigdy nie miały media tradycyjne. Pandemia skupiła uwagę konsumentów na ich zdrowiu i sprawiła, że odeszli od ...
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
... miejscowości zamieszkania – internauci żyjący na wsiach (35,9%). Reklamowa ofensywa Premierom obu filmów towarzyszyły intensywne kampanie reklamowe, rozpoczęte w drugiej połowie pierwszego tygodnia lipca. W przypadku „Oppenheimera” media mix obejmował zarówno digital, telewizję, jak i radio, podczas gdy kampania „Barbie” składała się ze spotów ...
-
Czy sztuczna inteligencja może wybrać prezydenta USA?
... się bardziej wiarygodne i prawdopodobne. To mechanizm wykorzystywany od dawna również przez kampanie reklamowe. Widać więc wyraźnie, że osoby planujące dezinformację profesjonalizują coraz ... ogromne szkody. Jednocześnie, jeśli działanie będzie wykorzystywać jako kanał social media czy sieć telefoniczną – jego skalę i wpływ będzie bardzo trudno ocenić ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, deepfake, fake news, wybory, wyniki wyborów, cyberzagrożenia, cyberataki -
Dzwoń do Mamy za darmo
... działań w przyszłości ". Promocję poprzedzi telewizyjna kampania informacyjna w dniach 15-22 maja. Spoty reklamowe emitowane będą w TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24, TVN 7. Kreacja została przygotowana przez kierowane przez Andrzeja Pągowskiego STUDIO P. Media zakupił Dom Mediowy Starlink. Promocja obejmie wszystkich klientów, którzy podpiszą umowę do ...
Tematy: nom -
Optymistycznie w e-reklamie
... . Statystycznie co trzeci dolar wydany w ubiegłym roku w USA na reklamę internetową został przeznaczony na banery reklamowe. Wydatki na pozycjonowanie w wyszukiwarkach osiągnęły 15% całości wydatków – przeszło trzykrotnie więcej niż w roku 2001. W ... konsumpcyjnym, na kolejnych miejscach uplasowały się komputery (18%), usługi finansowe (13%) i media ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2003
... do szukania pracy przez pracowników działów finansowych. Kilkakrotnie więcej ogłoszeń adresowanych do tej grupy zamieściły także firmy przemysłowe, IT oraz media i agencje reklamowe. Wzrost liczby rekrutowanych zanotowano również dla stanowisk, które mają niewielki udział w rynku ofert. O jeden procent zwiększyła się liczba ofert ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Maj 2003
... wynik mogło mieć wpływ kilka czynników - po pierwsze latem ruszają kampanie reklamowe produktów sezonowych, takich jak lody, środki przeciwko ukąszeniom owadów, kremy do ... ogłoszeń dla pracowników z działów produkcji i marketingu. Do pracowników marketingu najwięcej ofert skierowały media - mogło mieć na to wpływ sezonowe ożywienie na rynku reklamy ...
Tematy: -
Temat i adres w e-mailingu
... , korespondencja związana z pracą, posty z list dyskusyjnych, zamówione news-lettery, przesyłki reklamowe, e-maile wysłane przez wirusy oraz zwyczajny SPAM. Znaczną część ... ds. marketingu internetowego, doktorantem SGH w Warszawie. Pracował w Super Media Interactive przy największych w Polsce budżetach reklamowych w internecie. Prowadzi szkolenia ...
Tematy: -
Blog jako narzędzie marketingowe
... konkretne korzyści, np. wzrost liczby osób odwiedzających blog, wsparcie reklamowe online oraz offline, a także profity finansowe. Współpraca z ... Klienci mają kontakt z autentycznym źródłem informacji, niezmienionym przez dziennikarzy, niezniekształconym przez media. • Dzięki regularnej aktualizacji może przyciągać coraz większą grupę internautów ...
-
SHELL ma sieć reklamy POS TV
Od początku grudnia 2004 roku, na mocy podpisanej umowy, międzynarodowy dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska stał się wyłącznym sprzedawcą powierzchni reklamowej sieci monitorów LCD zlokalizowanych na stacjach benzynowych SHELL. Sieć monitorów LCD to nowoczesny system komunikacji marketingowej w punktach sprzedaży detalicznej określany mianem POS ...
-
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2004
... mniej niż w listopadzie). Omawiane branże uzyskały odpowiednio: farmacja - 4%, budownictwo - 5%, media - 5% oraz motoryzacja - 2% udziału w badanych ogłoszeniach. Wśród pozostałych branż zanotowano ... że znacznie mniej aktywne były na rynku rekrutacyjnym agencje reklamowe. Zmalało także zainteresowanie pracodawców rekrutowaniem product managerów i ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... firma z branży telekomunikacyjnej Polkomtel S.A. Na liście TOP 5 produktów dwa pierwsze miejsca zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny, czyli reklama „sieci w sieci” - blisko 18% emitowanych ... ,5% z ogółu emisji stanowiły billboardy (750x100 pix). Na kolejnych miejscach znajdowały się buttony reklamowe oraz toplayery. Dopiero na piątym ...
-
Fundusze i nie tylko
... jak najbardziej skuteczny musi być wyposażony w niezbędne materiały informacyjne i reklamowe oraz aktualne wyniki funduszy. Wpłacone pieniądze, za które zostaną ... i czy wartość netto aktywów funduszu i jednostki uczestnictwa, którą codziennie podają media, jest wyliczana w sposób prawidłowy. W zupełnie inne miejsce wysyłane jest z kolei ...
-
Złoty przygotowuje się do nowych wyborów
... tylko obawy o budżet i kształt koalicji, inwestorzy wstrzymywali się z podejmowaniem decyzji walutowych. Jednak we wtorek rano media podały informacje, że czołowe partie polityczne rezerwują już najlepsze miejsca reklamowe z przeznaczeniem na plakaty wyborcze. Dla rynku był to znak, że decyzje na wysokich szczeblach mogły ...
Tematy: złoty, dolar, euro, kursy walut, rynek finansowy, rynek walutowy, komentarz walutowy, WIG 20 -
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
... na reklamę w telewizjach. Z przygotowanych na zamówienie "Gazety Prawnej" danych cennikowych AGB Nielsen Media Research wynika, że do połowy kwietnia trzy największe telewizje w Polsce - TVP, TVN i Polsat - zwiększyły swoje wpływy reklamowe o blisko 16 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liderem na rynku reklamy telewizyjnej wciąż ...
-
Reklama w telewizji VII 2007
... lipcu 2007 roku w porównaniu z lipcem 2006 roku wzrosły wpływy reklamowe anten Telewizji Polskiej, a zmalały TVN i Polsatu - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił w lipcu 2007 roku na reklamach 101,69 mln zł, czyli o 2,33 proc. mniej niż w lipcu 2006 roku ...
-
Reklama w TV VII 2007
MTV Polska miała największe wpływy reklamowe w lipcu 2007 r. spośród wszystkich kanałów tematycznych - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. MTV Polska zarobiła na reklamach w lipcu 2007 roku 13,2 mln zł, czyli o 2,37 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego ...
-
Reklama w telewizji VIII 2007
... sierpniu 2007 roku praktycznie wszystkie stacje telewizyjne, które nadają naziemnie, miały większe wpływy reklamowe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach w ubiegłym miesiącu zarobił TVN. TVN zarobił w sierpniu 2007 roku na reklamach 106,93 mln ...
-
Reklama w TV VIII 2007
Polsat Sport miał największe wpływy reklamowe w sierpniu 2007 roku spośród kanałów tematycznych - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat Sport zarobił na reklamach w sierpniu 2007 roku 17,48 mln zł, czyli o 29,27 proc. więcej niż w analogicznym ...
-
Reklama w telewizji 2007
Polsat miał największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych w 2007 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w 2007 roku 2,23 mld zł, czyli o 16,94 proc. więcej niż w 2006 roku. Na drugim ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... z branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Bardzo ważnym i dużym klientem agencji badawczych są media, które są zainteresowane badaniami ciągłymi (oglądalności, słuchalności czy czytelnictwa), aby przyciągnąć reklamodawców. Badaniami zainteresowane są też agencje reklamowe i ich potrzeby w tym zakresie są dość szerokie, interesują je zarówno trendy ...
-
Reklama w telewizji II 2008
... lutym 2008 r. największe wpływy reklamowe miała telewizja Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w lutym 2008 r. 162,79 mln zł, czyli o 44,08 proc. więcej niż w lutym 2007 r. Na ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2007
... . Atak DoS na Estonię w maju 2007 roku był szeroko relacjonowany przez media i wielu ekspertów uznało go za pierwszą w historii wojnę cybernetyczną. Bez wątpienia ... do wyświetlania reklam (najczęściej banerów), przekierowywania żądań wyszukiwania na strony reklamowe oraz zbierania danych marketingowych dotyczących użytkownika (na przykład rodzajów ...
-
Harry Potter a kreowanie marki
... markami na świecie. Co ważne, powstaje ich coraz więcej, każdego roku. Kultura i media to najbardziej dynamiczne rynki jeśli chodzi o wprowadzanie nowych marek, ... szaleństw. Kina są wypełnione, z czego cieszą się producenci popcornu i kinowe agencje reklamowe. Miejsca przedstawione w filmach stają się bardzo atrakcyjne turystycznie, choć trzeba tutaj ...